Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Alfa 156 TS 2.0 POMOCY!

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    156 TS 2.0 155km
    Postów
    7

    Domyślnie

    Dzięki, że mogę na Was liczyć. Przejrzałem papiery i auto miało 3 właścicieli w ciągu miesiąca. Trochę mnie to niepokoi, być może jak podepnę się pod komputer złapię się za serce
    Póki co żadne kontrolki nie migają, jeździ się mięciutko. Tyle naczytałem się o zawieszeniu, że boję się na studzienkę wjechać przez to forum

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Z zawieszeniem nie ma tragedii, cenowo dobrej jakości zamienniki wychodzą rozsądnie, górne wahacze ok 130zł szt, dolne ok 200zł szt, łączniki staba to grosze. No i wiadomo że przecież nie padną ci wszystkie na raz, tylko bd wymieniał te które się posypią. Z wymianą nie ma problemu, według mnie każdy ogarnięty koleś sobie bez problemu z tym poradzi, ja całe zawieszenie z przodu wymieniłem w 1,5h. Najgorzej jest z gumami stabilizatora, bo jeżeli nie były wymieniane i obejmy są nadal ze sobą sprasowane to nie obejdzie się raczej bez ściągania sanek, a z tym roboty spory, wiem bo sam to ostatnio przerabiałem.

    Z tymi właścicielami dziwna sprawa, choć moja poprzednia miała w ciągu poł roku 4 właścicieli

  3. #13
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał m4tinez Zobacz post
    Z zawieszeniem nie ma tragedii, cenowo dobrej jakości zamienniki wychodzą rozsądnie, górne wahacze ok 130zł szt, dolne ok 200zł szt, łączniki staba to grosze.
    te wahacze górne czy dolne za 200zł to chyba z tektury... Bo jeśli takie wpakujesz to faktycznie, lepiej omijać studzienki albo nawet w ogóle nie jeździć. Wtedy wytrzymają kilka lat Komplet oryginalnych dolnych TRW kosztuje koło 1 tyś zł. Kiedyś użytkowałem Vemę za 500zł komplet to było dno, jakich mało.
    Ostatnio edytowane przez zieloo007 ; 05-08-2016 o 20:23

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Wpakujesz TRW i też wytrzymuje 15tys, wahacze to jest loteria, co byś nie wpakował to jedne wytrzymają dłużej, inne krócej. Zależy też od tego gdzie się użytkuje samochód, stan dróg itd. Na forum utarło się stwierdzenie że tylko TRW, a dużo ludzi wkłada TRW i robi nie wiele więcej km od zamienników.

    Ja latam na zamiennikach, na Vemie górnej zrobiłem 35tys km i był tylko bardzo minimalny luz na gumie, sworzeń jeszcze sztywny jak przy zakładaniu jej, ale że wymieniałem całe przednie zawieszenie na nowe to wszystko wpadło nowe.

    A po drugie, jak chłopaka nie stać na wkładanie "only TRW" to lepiej wsadzić zamiennik i śmigać bez problemu, niż tłuc się samochodem z rozpieprzonym zawieszeniem kilka miesięcy by uzbierać 1tys zł na to jakże wytrzymałe TRW

  5. #15
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Mówimy o oryginałach z pewnego źródła, a nie chińskich podróbkach w czerwonym opakowaniu z napisem. Na stabilizatorze TRW przednim zrobiłem już ponad 80 tyś km, na dolnych i górnych wahaczach TRW zrobiłem 25 tyś km jak na razie (po zimie cisza) na feldze 17" i profilu 45 i często po drogach studzienkowato-dziurawych. Po zimie zawsze odzywały się Vemy. Jak góra była w miarę, tak dół to totalna porażka. Skrzypiały jak stare tapczany. Zresztą mam klekota, gdzie silnik jest o wiele cięższy od benzyny. Kiedyś chwaliłem Vemę ale marka ta się skończyła niestety. Febi jeszcze tez jest ok i Lemforder ostatnio dość popularny.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Wiesz, ogólnie ciężko teraz o porządne zamienniki, widzisz mówisz że febi trzymie poziom z wahaczami, a z tarczami hamulcowymi to poleciał po całości w dół, szwagier założył do stilo bo potrzebował na gwałt a tylko je mieli w sklepie, po 15tys km mają taki próg jakby miały nalatane z 50tys km, i oczywiście delikatnie już mu biją. Ja latam jak narazie na zamiennikach, owszem mógłbym założyć wszystko oryginalne tylko mam ważniejsze wydatki niż dokładanie do części by mieć markowe.

    Ja założyłem PU na stabilizatory i jak narazie ok, z tyłu już latam półtora roku, z przodu dopiero 2tyg.

    Dla mnie największą głupotą jest to, że tunel środkowy zachodzi na sanki przez co trzeba się jeszcze pieprzyć z jego odkręcaniem, tak jakby nie mogli tych mocowań przednich umieścic w karoserii i skrócic ten tunel by sanki można było bez problemu opuszczać.

  7. #17
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał m4tinez Zobacz post
    Dla mnie największą głupotą jest to, że tunel środkowy zachodzi na sanki przez co trzeba się jeszcze pieprzyć z jego odkręcaniem, tak jakby nie mogli tych mocowań przednich umieścic w karoserii i skrócic ten tunel by sanki można było bez problemu opuszczać.
    włoszczyzna makaroniarzy

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Niestety takie uroki naszych wozideł. Ale wreszcie upragniona cisza po wymianie tych gum

  9. #19
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    156 TS 2.0 155km
    Postów
    7

    Domyślnie

    Jeszcze małe pytanko, samochód był stuknięty z przodu, dość delikatnie, z tego co widzę to odgięło lekko maskę, z jednej strony jest nieco większa szczelina, wymieniona była lampa, wewnątrz błotnik przytarty przez koło jakby się właśnie zderzak na nim zatrzymał. Zderzak od lampy pęknięty do tej czarnej wstawki, lekki pająk na lakierze zderzaka. I teraz pytanie, puka mi z tej strony, ale dźwięk tłumiony, brzmi jak jajo i opona. Nie mam jeszcze zamienników ale jak to nie to? Sworzeń bądź jakaś tuleja?

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Podjedź na stację diagnostyczną, za 20zł przetrzepie ci całe auto na szarpakach i wyjdzie co i jak, bo przy wielowahaczu stawianie diagnozy po opisie to tak wróżenie z fusów

Podobne wątki

  1. zamiana silnika pomocy pomocy alfa 155
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-12-2007, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory