Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Gaśnie chwile po opadaleniu Pb+LPG

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    146/ r.99/ 1,8TS /
    Postów
    3

    Domyślnie Gaśnie chwile po odpaleniu Pb+LPG

    Witam. Mam problem z moja AR, gasnie po kilku sekundach od odpalenia tak jakby odcinalo jej paliwo. Dzieje sie tak tylko na benie na zimnym silniku z temp.ponizej 70st. Przy ok. 90st nie gasnie i trzyma obroty na 700 ( na LPG ~1200) Na benzynie po dodaniu gazu obroty spadaja i strzela w silniku w dodatku smierdzi benzyną, jak juz przelaczy sie na gaz strasznie muli zanim sie dobrze rozgrzeje, szarpie w zakresie obrotow 2500-3500 powyzej juz jedzie ladnie.

    AR 146 1.8TS '99
    Lpg BRC sekwencja montowana 2 lata temu ( zalacza sie automatycznie po osiągnięciu 35st)

    Przeszukałem juz polowe internetu i prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki, ocencie w czym moze tkwic problem a co napewno odpada.
    Wymieniłem swiece i jedna z cewek bo byla popękana. Wyczyscilem styki przewodow WN. Oczywiscie sprawdzilem bezpieczniki i wylacznik odcinajacy paliwo ( pod fotelem kierowcy)

    Pomyslalem o pompie paliwa ale chcialbym sprawdzić inne mozliwosci bo czasami moze byc to drobnostka. Pompe slychac po przekreceniu kluczyka na zaplon.
    Jutro sprawdze przekaznik od pompy, napięcie na pompie i czy podaje paliwo na listwe.

    Moze to jeszcze cos innego, co jeszcze moglo by to powodować?
    Jakis czujnik( cisnienia na listwie, temperatury, polozenia walu), przepływka , moze immo odcina paliwo albo problem tkwi w odcinaniu Pb od instalacji lpg?

    Co o tym myślicie?
    Ostatnio edytowane przez patelpl ; 11-08-2016 o 00:40

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.4 TS BMW e34
    Postów
    5

    Domyślnie

    Cześć, może do tematu nic nie wniose ale mam to samo. Na zimnym ciężko odpalał albo gasł chwilę po odpaleniu a na benzynie się dusił strasznie. Moja dziewczyna, która jest użytkownikiem tej Alfy powiedziała mi, że w Lanosie z LPG miała podobnie i rzekomo zalała cały bak benzyny + coś do czyszenia układu Paliwowego i pomogło.
    Założe się, że u Ciebie benzyna cały czas na granicy rezerwy .

    Np w Moim e34 2.5 TDS jak jest mało paliwa to samochód w ogóle nie odpala a czasami gaśnie, mimo 15 litrów w baku. Problemem była pompa.

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    146/ r.99/ 1,8TS /
    Postów
    3

    Domyślnie

    Faktycznie czesto jeżdże na granicy rezerwy ale zalewalem juz wiecej i tez probowalem roznych specyfików czyszczących, bez rezultatow.
    Sprawdzalem przekaznik, jeden z przewodow od kostki w ktora sie go wczepia(chyba masowy) byl naderwany przy samym konektorku i caly w zielonym nalocie. Polutowalem go ale problem nadal jest. Dalej szukam przyczyny...

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Wygląda na za bogatą lub nie spalaną mieszkankę.

    Do sprawdzenia na początek:
    - pompa paliwa
    - lejące wtryski (ma być mgiełka)
    - nietrzymający czujnik ciśnienia na listwie
    - sonda

    W dalszej perspektywie:
    - przepływka
    - czujnik wału przy skrzyni
    - czujnika Halla przy wałku wydechowym
    - lekko przestawiony rozrząd

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek1987
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    PL-00
    Auto
    F..k new cars, I'm driving oldschool :)
    Postów
    317

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post
    Wygląda na za bogatą lub nie spalaną mieszkankę.

    Do sprawdzenia na początek:
    - pompa paliwa
    - lejące wtryski (ma być mgiełka)
    - nietrzymający czujnik ciśnienia na listwie
    - sonda

    W dalszej perspektywie:
    - przepływka
    - czujnik wału przy skrzyni
    - czujnika Halla przy wałku wydechowym
    - lekko przestawiony rozrząd
    od sondy przepływki i czujnika wałka auto nie będzie gasło
    lejace wtryski raczej odpada 4 naraz nie zaczną lać.
    Czujnik wału to w ogole nie odpali, poczotkowo na cieplym pozniej w ogóle
    Jeśli auto jest po lifcie to najpewniej ecu do wymiany

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Od złej informacji pochodzącej od czujnika Halla na wałku wydechowym auto nie będzie gasło? Wybacz, ale przerabiałem to na własnym TS-ie i uwierz mi, potrafi to unieruchomić samochód na środku drogi.

    Co do wtrysków - jeśli zassał się syf z baku, mogą być wszystkie na śmietnik jednocześnie. I też będą lać.

    Tak jak pisałem - powyższe rzeczy to sprawdzenia. Zaczynamy szukanie od najmniejszych bądź najprostszych rzeczy - komputer wymienia się w ostateczności.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek1987
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    PL-00
    Auto
    F..k new cars, I'm driving oldschool :)
    Postów
    317

    Domyślnie

    Ecu tylko bierze korekte na czujnik na wałku bez niego odpala i śmiga, napewno na ecu z koncówkami 203 i 204 nie sprawdzałem w M1.5.5

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Ano widzisz Ja mam 1.5.5 i silnik z padniętym czujnikiem Halla na wałku nie odpalał. Nie wiem, czy bardziej go zalewało, czy bardziej zapłon "wypadał", ale - musisz mi wierzyć na słowo - uruchomić się go nie dało.

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar .Michał.
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '02r. 2.0 TS
    Postów
    102

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post
    Ano widzisz Ja mam 1.5.5 i silnik z padniętym czujnikiem Halla na wałku nie odpalał. Nie wiem, czy bardziej go zalewało, czy bardziej zapłon "wypadał", ale - musisz mi wierzyć na słowo - uruchomić się go nie dało.
    Nie mylisz z czujnikiem położenia wału korbowego?

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Zdecydowanie nie mylę czujnika położenia wału pobierającego dane z koła zamachowego przy skrzyni i czujnika położenia wałka rozrządu pobierającego dane z kółka pasowego wałka. To diametralnie różne czujniki znajdujące się po dwóch różnych stronach silnika. Ech...

Podobne wątki

  1. 2.5 v6 odpali na chwile i gasnie.
    Utworzone przez displaymode w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-08-2014, 13:14
  2. Chwile po odpaleniu "gaśnie".
    Utworzone przez pawelmynia w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-12-2010, 21:06
  3. Chwile wahania...
    Utworzone przez Alfista92 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 13-02-2010, 23:07
  4. [166] Gaśnie chwile po odpaleniu
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-07-2008, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory