Nero w metalicu to porażka. Miałem 147 zwykłe Nero 601 teraz mam Brere Nero metalic. Cokolwiek z renomowanych kosmetyków się nałożyło na 147 efekt powalał, a metalic? Jakby wiecznie przykurzony![]()
Nero w metalicu to porażka. Miałem 147 zwykłe Nero 601 teraz mam Brere Nero metalic. Cokolwiek z renomowanych kosmetyków się nałożyło na 147 efekt powalał, a metalic? Jakby wiecznie przykurzony![]()
Oki, Dzięki
Nero Oceano po 3 dniach walczenia (około 20 roboczo godzin).
Korekta na około 70%, "szajn" jakieś 85%
A to odbicie w masce
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Taki lakier bym chciał na mojej 147.
Ładna 159. Jakich past i padów użyłes? Co siadło na lakierze po korekcie? Kup papierki scierne, autosol i ogarnij do pełni szczęscia koncowkę wydechu bo psuje efekt finalny.
Mezerna 400 na niebieskim padzie NAT, później menzerna 3800 na żółtym padzie NAT.. wszystko przetarte IPA i na koniec wosk Finish Care, z tym że nie 1000p, a taki inny różowy, zapomniałem jak się nazywa.
Na wydech planuje założyć końcówkę od Miśka
#edit.
Podejrzewam, że gdybym zrobił jeszcze przejazd Menzerną 2500 na średnim padzie między agresywną, a finishową pastą, efekt a raczej stan korekcji byłby jeszcze lepszy. Natomiast potrzebne mi było auto a i czasu aż nadto za dużo nie było, żeby siedzieć tyle czasu w garażu... Jestem zadowolony z tego co osiągnąłem w miarę niskim nakładem pracy
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Tytanowy ; 21-08-2016 o 09:05
Niestety szyba w belli została porysowana przez cholerne wycieraczki (takie miały być dobre za prawie 100zł )... można samemu jakoś to zatuszować czy coś ?
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Pokaż pod halogenem jak wygląda lakier po korekcie.
Pod takimi kątami to dobrze przygotowany, oczyszczony i odpowiednio nawoskowany wygląda tak samo.