Czy Ci, którzy chcą kupić benzynę, będą nią dalej zainteresowani gdy wraz z Euro 7 wprowadza DPF?
Czy Ci, którzy chcą kupić benzynę, będą nią dalej zainteresowani gdy wraz z Euro 7 wprowadza DPF?
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 19-08-2016 o 15:09 Powód: Off Topic
280KM AT8 super rwd 176 300 zł
- - - Updated - - -
To już nie są negocjacje
Co do "DPF benzynowego" - przecież nie będzie to dotyczyć aut bez niego już skonstruowanych. Nie będzie prawda ?
A czy ktoś będzie chciał benzynę, to się okaże jak one będą na demo - póki co nie wiadomo jak reagują na gaz i odjęcie gazu, jak równomiernie/nie wchodzą na obroty, jak się na górze obr zachowują, i jak brzmią. No 1,8Tbi to benzyna, a mnie rozczarował na przykład.
A ten DPF to rozumiem, że nawet gdy będzie, to trzeba będzie śmignąć na wysokich obrotach kawałek obowiązkowo ?to chyba nie problem, wręcz przeciwnie (zakładając że będzie brzmieć a nie jęczeć ten silnik)
![]()
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 19-08-2016 o 15:09 Powód: Off Topic, czyszczenie tematu.
DPF jak sama nazwa wskazuje przeznaczony jest do diesli, "DPF" w benzynie będzie miał zupełnie inne działanie jeśli faktycznie takowy ma być montowany w benzynach.
Spalanie mieszanki ubogiej powoduje pojawienie się cząstek stałych. W pogoni za redukcją spalania i emisji CO2 komplikuje się sprawy proste jakim był silnik benzynowy. Przy wielopunktowym wytrysku bezpośrednim kto tam słyszał o tlenkach azotu i cząstkach stałych. Ta cena za 280 km Alfę to przypuszczenie czy jakieś zaufane źródło?
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Mimo wszystko TB nigdy nie wyprodukuje takiej ilości sadzy jak diesel więc jeśli nie będą kombinowali zbytnio nad wyrwaniem kasy z kieszeni klientów myślę że może to być praktycznie lub nawet zupełnie bezobsługowe urządzenie.
Piasek przesiany dość rzadkim sitem. "Odchody i chwasty" z grubsza powywalane a drogich bywalców tego miejsca prosimy o samokontrolę, nie wrzucanie petów, nie plucie (na siebie również...) oraz nie dosypywanie piasku o innej gramaturze i kolorze.
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 19-08-2016 o 19:49
Kwestia 280HP jest bardzo ciekawa. Jest to wersja pomiędzy bmw 330i 252hp a 340i 326hp. Inną kwestią jest, że 280hp będzie tylko w wersji Super, która jest znacznie lepiej wyposażona niż bmw 3 w podstawie. Wcześniej pisałem o cenie 174.9kzł aczkolwiek 330i byłoby wtedy tańsze od Alfy z drugiej strony osiągami 280hp będzie bliżej 340i niż 330i. Różnica między 280hp a 330i będzie dość duża, więc uważam, że Alfa będzie jednak troszkę droższa niż 171.1kzł, które trzeba zapłacić za 330i aut.
Zakładając, że się nie mylę spójrzcie na cenę wersji 340i o mocy 326HP i przyznajcie Sergiowi rację.
Osiągi/ceny:
BMW 320i aut 184hp, 0-100 7.3s 154.0 kzł (w cenie 9.6k zł za aut)
Giulia 2.0 aut 200hp, 0-100 6.2s 149.0k zł
BMW 330i aut 252hp, 0-100 5.8s 171.1k zł masa 1570kg
Giulia 2.0 aut 280hp, 0-100 5.3s 174.9k zł za wersję Super; masa ok 1450kg
BMW 340i aut 326hp, 0-100 5.1s 240.6k zł (w cenie 10.6k zł za aut), masa 1615kg
I to będzie offer you can't refuse dla kogoś kto szuka BMW 3 w sedanie, w automacie, z przyspieszeniem poniżej 5.5s do setki i do 175kzł. Chyba, że Alfa za wszelką cenę wyceni 280hp poniżej 330i, to zobaczymy cenę 169kzł i to naprawdę będzie niezła opcja.
http://katalogi.alfaromeo.pl/katalog...48p_PL_web.pdf str. 30
http://www.bmw.pl/content/dam/bmw/ma...n.pdf.asset.14 67791650432.pdf"