Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 68

Temat: Przegląd co 35tyś...

  1. #51
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Ja wymieniam wszystkie wraz z olejem co 10 Tyś km i zawsze są zasyfione (powietrza zwłaszcza i przeciwpyłkowy)

  2. #52
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,469

    Domyślnie

    A w ile miesięcy robisz te 10 tyś.?
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Moyset
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lutcza, między Rzeszowem a Sanokiem
    Auto
    AR 155 2.0 TS 8V, AR Mito 1.4 TB 120KM
    Postów
    460

    Domyślnie

    Ja robię maksymalnie w 4 miesiące, zazwyczaj krócej około 3 miesiące. Wymiana co 10 tysi wszystkich filtrów i oleju, no oprócz paliwa. Kabinowy jak kto woli bo to zdrowie i komfort kierownika a nie auta. Efekt? Zero problemow, a auto z 10 pażdziernika 2005 roku. Tzn wtedy zjechało z taśmy w Pomigliano d'Arco.

  4. #54
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Ja wymieniam co 15000, filtr kabinowy co 3 miesiące. Poprzedni właściciel robił przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta dzięki czemu przy 140 000 km zafundował mi remont silnika(pierścienie)

  5. #55
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Hesus88
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Praga( ta czeska)
    Auto
    Daewoo Nubira II była, Alfa 159 1.9 JTDm16v jest
    Postów
    315

    Domyślnie

    jasio79, a czym sie to u Ciebie objawialy problem z pierscieniami ?

    P.s. moja od 0 do jakis 130tys km miala wymiany serwisowe co 30 tys km(pierwszy wlasciciel, btw przy 90tys poleciala turbina) przynajmniej wg historii serwisowania, od tego czasu juz co 10-15 tys. Teras mam 242tys i wszytko dziala.

  6. #56
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Mihuhu
    Dołączył
    07 2016
    Mieszka w
    POS, DW, SK, WI
    Auto
    Alfa Romeo 159SW, 1.9 JTDm,150KM, 2008r
    Postów
    24

    Domyślnie

    Hej, spisuje sobie do przypominacza wszelkie wasze propozycje i nic nie chce pomylić. Ale się zamotałem.
    Przeciwpyłkowy i kabinowy to to samo?

  7. #57
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Strange
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Wolbrom
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 16v
    Postów
    51

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mihuhu Zobacz post
    Hej, spisuje sobie do przypominacza wszelkie wasze propozycje i nic nie chce pomylić. Ale się zamotałem.
    Przeciwpyłkowy i kabinowy to to samo?

    Tak. Filtr kabinowy zwany też przeciwpyłkowym to to samo.

  8. #58
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Mihuhu
    Dołączył
    07 2016
    Mieszka w
    POS, DW, SK, WI
    Auto
    Alfa Romeo 159SW, 1.9 JTDm,150KM, 2008r
    Postów
    24

    Domyślnie

    Dzięki precyzja musi być bo bym jeszcze upierał się, że mają mi wymienić i przeciwpyłkowy i jeszcze kabinowy.

    Przypominania spisane (dla 1,9 JTDm- uśrednione)
    1. Olej co 15k - Selenia WR PE
    2. Filtr powietrza i oleju ja bym wymienial razem z olejem, a jak nie to co 20k
    3. Filtr kabinowy co 6 miesięcy
    4. Rozrząd co 80-100k
    5. Filtr paliwa co - ło matko - co 1 rok/2 lata
    6. Wycieraczki co kwiecień jak będą zjechane śniegiem i nowe w sam raz na rozpoczynający się sezon deszczowy

    coś zapomniałem, przekręciłem?

  9. #59
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał Hesus88 Zobacz post
    jasio79, a czym sie to u Ciebie objawialy problem z pierscieniami ?

    P.s. moja od 0 do jakis 130tys km miala wymiany serwisowe co 30 tys km(pierwszy wlasciciel, btw przy 90tys poleciala turbina) przynajmniej wg historii serwisowania, od tego czasu juz co 10-15 tys. Teras mam 242tys i wszytko dziala.
    Nierówna praca na zimno(ponoć serwis wie że to zacierającie się pierścienie), rozwalone korekty wtrysków, częste wypalanie DPF, zużycie oleju no i brak kompresji na jednym cylindrze

  10. #60
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Moyset
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lutcza, między Rzeszowem a Sanokiem
    Auto
    AR 155 2.0 TS 8V, AR Mito 1.4 TB 120KM
    Postów
    460

    Domyślnie

    Podpunkt 2. Powietrza to jak tam chcesz, ale oleju to zawsze nowy do nowego oleju. Filtr paliwa najlepiej przed każdą zimą. Markę filtrów jaką ja mogę Ci polecić, to zdecydowanie UFI. Sam używam i jest git, z założenia nie pakuje byle czego do auta, którym trzaskam wiele 3 tysiące na miesiąc. Większość filtrów wymienisz sam, a jak masz kanał to wszystkie, no albo podnośnik rzecz jasna. Zawsze parę groszy zostanie Ci w portfelu

Podobne wątki

  1. Brera za 35tyś, możliwe?
    Utworzone przez ARGT w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 21:34
  2. Przegląd auta niezbyt sprawnego + Darmowy przegląd w Łodzi!!!
    Utworzone przez Tomakt w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-08-2012, 00:58
  3. [159] Przegląd przy 180 tys
    Utworzone przez interside w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-07-2012, 09:08
  4. [Giulietta] Ceny przeglądòw w ASO
    Utworzone przez kgv166 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-12-2011, 17:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory