Skoro już tak wróżymy z fusów, to moja prognoza zakłada, że FCA będzie utrzymywać stałą różnicę między sąsiednimi wersjami silnikowymi. Dla diesla na polskim rynku ta różnica wynosi 7800 złotych, choć dla Niemiec jest to tylko 1500 euro, a dla Włoch aż 2500 euro. Jeśli taka sama różnica zostanie zastosowana dla wersji benzynowych to:
Giulia 2.0 automat 250 KM RWD wychodzi 163 300 (tyle samo co diesel 180 KM), a
Giulia 2.0 automat 280 KM RWD wychodzi 171 100 (tyle samo co BMW 330i).
Nie należy zapominać, że benzyna 280 KM ma być na początku z napędem 4x4, za który trzeba będzie dopłacić minimum 8 tys., więc wersja:
Giulia 2.0 automat 280 KM AWD wychodzi 179 100 (i takie są moje typy na najbliższe losowanie cen w FCA).