Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: "koło zamachowe" czujnika Halla.

  1. #11
    czapka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wal_kon Zobacz post
    Mam w garażu zdemontowane koło z 4-rema przerwami. Przerwy nie są równe.
    Koło zamontowane było w silniku przełożonym do mojego auta tj: 1.6TS i myślę, że silnik oryginalnie pracował ze sterownikiem M1.5.5. bo w moim aucie mam sterownik M2.10.4 i to koło musiałem zmienić.

    ---------- Post dodany o godzinie 11:11 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:04 ----------

    a i jeszcze - poza tym, że koło ma przerwy o nierównych długościach to jeszcze trzeba to zgrać z sygnałem czujnika wału korbowego.

    Jak sprawdzić jaki ja mam sterownik? bo Autodata mówi, że ME7.3.1
    Ostatnio edytowane przez czapka ; 02-06-2009 o 18:47

  2. #12
    salfist
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał czapka Zobacz post
    Jak sprawdzić jaki ja mam sterownik? bo Autodata mówi, że ME7.3.1
    Polecam eper (ważne, cały link z ":7080" na końcu): http://www.spangerum.com:7080

    Podając VIN możesz dowiedziec się, co fabryka wstawiła do nadwozia o podanym numerze. Ponadto kompletny wykaz części zamiennych i stosowanych zmian.

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    jakie koło nie podstawisz to samochód ruszy.
    - ponieważ czujnik Halla nie jest czujnikiem newralgicznym dla pracy silnika, bez niego ECU da sobie radę.
    - zapali lampke MIl oraz zgłosi bląd czujnika Halla.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    czapka
    Gość

    Domyślnie

    Nie wiem jak w Alfie bo to moja pierwsza ale różnie to bywa w różnych autach.
    Po za tym jak coś będzie nie tak to znowu trzeba poświęcić trochę czasu na zmianę.
    Ostatnio edytowane przez czapka ; 02-06-2009 o 21:53

  5. #15
    slitmen
    Gość

    Domyślnie Brak zeba

    Witam wszystkich na forum,
    mam male pytanko.
    posiadam fiata bravo 1,6 i ostatnio wymienilem w nim uszczelke pod glowica.
    niestety autko nie chce odpalic po poskladaniu.
    wszystko bylo naprawde czysto i sumiennie zrobione.
    niestety podczas przykrecania kola zebatego jeden zabek sie ulamal.
    czy to moze miec wplyw na to ze auto nie pali?
    wiem ze to nie forum fiata ale alfa i fiat to rodzina

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    1.6 ma chyba tez M1.5.5 jako ECU.
    - chyli odłącz wtyczkę od czyjnika Halla, powinnien zapalic tak za 2- 3 kręceniem rozrusznika.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #17
    slitmen
    Gość

    Domyślnie

    dzieki za odpowiedz... zobaczymy czy zadziala... a wie ktos ile moze to kosztowac?

  8. #18
    slitmen
    Gość

    Domyślnie

    niestety wymiana kola nie pomogla.. autko dalej nie pali... wykrecilem swiece i polozylem na silnikuw celiu sprawdzenia czy jest iskra. niestety podczas krecenia nic nie ma...
    co to moze byc?

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    immobilizer, jesli pali CODE lub czujnik obrotów i położenia wału korbowego.
    mam nadzieje że alfa i Bravo korzystaja z tej samej technologii i ze sprzętu Bosch.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #20
    slitmen
    Gość

    Domyślnie

    kontrolka wsumie to sie zadna nie pali.....
    tylko jak juz dluzej krece, to zaczyna sie od wtrysku kontrolka swiecic- ale to zakladam, spowodowane jest dlugim kreceniem....no chyba ze sie myle to niechmnie ktos poprawi...
    Ostatnio edytowane przez slitmen ; 19-07-2009 o 16:44

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-06-2014, 18:23
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-11-2012, 20:11
  3. [159] koło dwumasowe, sprzęgło i "tuleja przesuwna"
    Utworzone przez tojatajanka w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 19:23
  4. [156] Tylne koło "mruczy"...
    Utworzone przez pitt24 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-07-2008, 17:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory