Polecam eper (ważne, cały link z ":7080" na końcu): http://www.spangerum.com:7080
Podając VIN możesz dowiedziec się, co fabryka wstawiła do nadwozia o podanym numerze. Ponadto kompletny wykaz części zamiennych i stosowanych zmian.
jakie koło nie podstawisz to samochód ruszy.
- ponieważ czujnik Halla nie jest czujnikiem newralgicznym dla pracy silnika, bez niego ECU da sobie radę.
- zapali lampke MIl oraz zgłosi bląd czujnika Halla.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Nie wiem jak w Alfie bo to moja pierwsza ale różnie to bywa w różnych autach.
Po za tym jak coś będzie nie tak to znowu trzeba poświęcić trochę czasu na zmianę.
Ostatnio edytowane przez czapka ; 02-06-2009 o 21:53
Witam wszystkich na forum,
mam male pytanko.
posiadam fiata bravo 1,6 i ostatnio wymienilem w nim uszczelke pod glowica.
niestety autko nie chce odpalic po poskladaniu.
wszystko bylo naprawde czysto i sumiennie zrobione.
niestety podczas przykrecania kola zebatego jeden zabek sie ulamal.
czy to moze miec wplyw na to ze auto nie pali?
wiem ze to nie forum fiata ale alfa i fiat to rodzina![]()
1.6 ma chyba tez M1.5.5 jako ECU.
- chyli odłącz wtyczkę od czyjnika Halla, powinnien zapalic tak za 2- 3 kręceniem rozrusznika.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
dzieki za odpowiedz... zobaczymy czy zadziala... a wie ktos ile moze to kosztowac?
niestety wymiana kola nie pomogla.. autko dalej nie pali... wykrecilem swiece i polozylem na silnikuw celiu sprawdzenia czy jest iskra. niestety podczas krecenia nic nie ma...
co to moze byc?
immobilizer, jesli pali CODE lub czujnik obrotów i położenia wału korbowego.
mam nadzieje że alfa i Bravo korzystaja z tej samej technologii i ze sprzętu Bosch.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
kontrolka wsumie to sie zadna nie pali.....
tylko jak juz dluzej krece, to zaczyna sie od wtrysku kontrolka swiecic- ale to zakladam, spowodowane jest dlugim kreceniem....no chyba ze sie myle to niechmnie ktos poprawi...
Ostatnio edytowane przez slitmen ; 19-07-2009 o 16:44