To ty się kolego trochę ogarnij i poczytaj fachowe strony i dowiesz się wtedy ze miesięczna sprzedaż całej marki AR w Europie to średnio ok 5000 szt. Polecam stronę www.unrae.it ze statystyka włoskiego rynku a dowiesz się ze w czerwcu sprzedano we Włoszech 800 Giulii. Inna sprawa to ta notatka ze strony prasowej FAP pokazuje kompletne dyletanctwo ludzi z PR FAP.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Więc widać, że totalnie nie interesujesz się zakupem tego auta...
Leasing mają akurat bardzo dobry. Dużo lepsze warunki niż sam przewidywałem i niż na początku było wiadomo.
Natomiast trzeci argument też mało poważny i pisany chyba na siłę... Suv będzie miał prześwit większy niż Twój CW![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
W 20% rabat na początku produkcji modelu dla klienta indywidualnego nie wierzę . Jedynie osoby ,które mają układy w korpo w których pracują i mogą się podłączać pod ich zamówienia ze swoim prywatnym autem ale to margines i nieosiągalne dla przeciętnego Kowalskiego . Pamiętam , że na początku produkcji 159 musiałem robić myk na demo dealera ,żeby osiągnąć 15% na swoją AR .
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
Giulia ma faktycznie mały prześwit, ale - to ma znaczenie _ogromne_ (na plus oczywiście) w prowadzeniu i hamowaniu (a i pewnie przyspieszaniu przy tylnym napędzie mocnym). I pewnie przy stabilności przy dużych prędkościach i np. bocznych podmuchach . Sam kpiłem (i kpię jeśli to na pokaz tylko) z obniżania aut, ale jak pojeździłem faktycznie niskim i doświadczyłem ile robi 1cm (dosłownie) różnicy wysokości w ostrzejszej jeździe, to ten prześwit Giulii w słupku z plusami bym wpisał. Z fizyką się nie wygra.