Strona 61 z 131 PierwszyPierwszy ... 11515253545556575859606162636465666768697071111 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 601 do 610 z 1304

Temat: Usunięcie DPF filtra cząstek stałych

  1. #601
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Podnoszenie mocy i momentu w dieslu jest oczywiście kusząca, ale trzeba pamiętać o kardynalnych zasadach. Mocny kopniak momentu w niskich prędkościach obrotowych silnika jest zabójczy dla układu korbowego, dwumasy i półosi napędowych. Takim autem trzeba jeździć z "głową". Z mojego doświadczenia wynika , że takim autem nie da się jeździć z głową....więc ja codziennego auta nie tuninguję.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  2. #602
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar wwwlewy
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 2.0 JTDm 2009r.
    Postów
    228

    Domyślnie

    Cytat Napisał mario0066 Zobacz post
    Cześć , i na mój DPF oraz EGR przyszedł czas . Czy ktoś z forum jest w stanie polecić jakiś warsztat zajmujący się usuwaniem w/w w trójmieście bądź okolicy ?
    Skontaktuj się z http://www.tune-up.pl/ tam powinni Ci pomóc i fachowo doradzić. W 3city stacjonarnie nikogo lepszego w moim odczuciu nie znajdziesz. Ja soft robiłem przy okazji urlopu w Krakowie u Mirka (@sdero) - uprzedzając pytania dlaczego nie w TUNE-UP

  3. #603
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    Alfa 159 2,0 jtd 2010
    Postów
    8

    Domyślnie

    Cytat Napisał wwwlewy Zobacz post
    Skontaktuj się z tam powinni Ci pomóc i fachowo doradzić. W 3city stacjonarnie nikogo lepszego w moim odczuciu nie znajdziesz. Ja soft robiłem przy okazji urlopu w Krakowie u Mirka (@sdero) - uprzedzając pytania dlaczego nie w TUNE-UP
    może źle się tak do końca wyraziłem - chodzi mi o to czy jak usunę w tym silniku dpf poczuję diametralną zmianę w odejściu. Jak to było u Ciebie ? Przed podęciem jakiejś decyzji wolę wcześniej zapytać tych którzy to odczuli na własnym organizmie

  4. #604
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał robroy00 Zobacz post
    może źle się tak do końca wyraziłem - chodzi mi o to czy jak usunę w tym silniku dpf poczuję diametralną zmianę w odejściu. Jak to było u Ciebie ? Przed podęciem jakiejś decyzji wolę wcześniej zapytać tych którzy to odczuli na własnym organizmie

    A do hamowania będziesz potrzebował spadochron....

    Skoro ja nie czuję różnicy między DPF zapchanym w 25% a 95% to jak myślisz?
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  5. #605
    Użytkownik Rowerzysta Avatar XLogic
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v v. BM HIGH
    Postów
    74

    Domyślnie

    Cytat Napisał robroy00 Zobacz post
    może źle się tak do końca wyraziłem - chodzi mi o to czy jak usunę w tym silniku dpf poczuję diametralną zmianę w odejściu. Jak to było u Ciebie ? Przed podęciem jakiejś decyzji wolę wcześniej zapytać tych którzy to odczuli na własnym organizmie
    W moim przypadku jeżdżę już tydzień bez dpf i egr i naprawdę jeździ to jak inny samochód. No chyba, że przy okazji wgrano mi jakąś ostrą mapę, ale nie płaciłem za to więc wątpię

  6. #606
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar jacof4i
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    silesia
    Auto
    2.0JTD Sport Plus 200KM/500NM i Nissan Silvia 550km/600NM
    Postów
    16

    Domyślnie

    podzielę się z przedmówcą . moja alfina po amputacji kata i dpfA oraz zaślepieniu egr odpycha się w innym lepszym wymierze

  7. #607
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Pewnie po samym wywaleniu EGRa stwierdzilibyście to samo, bo ja miałem takie same wrażenia właśnie po zaślepieniu EGR - nagle auto zaczęło szaleć na niskich obrotach. A DPF sobie dalej był.

    PS: z czasem przestało tak szaleć albo ja się przyzwyczaiłem i wcześniej to musiał być niezły muł
    Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
    159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była

  8. #608
    Użytkownik Świeżak Avatar mario0066
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    alfa romeo 159 1,9 JTDM ti , 159 2.4 JTDM
    Postów
    103

    Domyślnie

    Cześć , wczoraj jadąc drogą expresową zapalił się ''check engine'' po podłączeniu MES odczytałem błąd '' przeprowadź procedurę regeneracji filtra cząstek stałych.Powodem tego błędu jest fakt ,że ecu odebrało bardzo wysoki sygnał z czujnika . Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd''. Po wykasowaniu błędu przez kilka kilometrów było OK po czym znów '' check engine'' i tak kilka razy . Ponowne wyświetlenie ''check engine'' pokazało następujący błąd '' OBWÓD A CZUJNIKA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA- WYSOKI . SPRAWDŹ CO NASTĘPUJE . DOLOT POWIETRZA ,WĘŻYKI I AKUMULATOR PODCIŚNIENIA , NASTAWNIK TURBINY LUB USTERKA TURBINY,ROZKALIBROWANIE CZUJNIKA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA,USTERKA CIŚNIENIA ATMOSFERYCZNEGO(WEWNĄTRZ JEDNOSTKI STERUJĄCEJ) . POWODEM TEGO BŁĘDU JEST FAKT ŻE ECU ODEBRAŁO NIEPRAWIDŁOWY SYGNAŁ Z CZUJNIKA. BŁĄD OBECNIE... ITD. Dodam że ten drugi błąd dotyczący dolotu ,wężyków,nastawnika oraz ciśnienia atmosferycznego wystąpił tylko jeden raz. Aktywny pozostaje tylko ten pierwszy. Filtr zapchany w 48% . Czy ktoś z orientuje się co jest przyczyną ?

  9. #609
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Może chciał się wypalić (moja korzysta z każdej okazji żeby dopalić DPFa, jak tylko kawałek pojadę 100+ km/h) ale nie mógł ze względu na błąd MAP sensora i przerwał wypalanie. Po bodajże 3 nieudanych próbach wypalenia występuje ten pierwszy błąd co podajesz. Sprawdź w MESie ciśnienie doładowania vs ciśnienie oczekiwane jak się zachowują.
    Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
    159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była

  10. #610
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał robroy00 Zobacz post
    może źle się tak do końca wyraziłem - chodzi mi o to czy jak usunę w tym silniku dpf poczuję diametralną zmianę w odejściu. Jak to było u Ciebie ? Przed podęciem jakiejś decyzji wolę wcześniej zapytać tych którzy to odczuli na własnym organizmie
    Albo ktoś już miał totalnie zawalony DPF i zacięty EGR albo po prostu po wydaniu paru złoty pojawił się efekt placebo. U mnie po wywaleniu Egr, DPF, Klap nie było jakieś bardzo wyraźniej różnicy co potwierdziła hamowania. Pokazało zdrową serię jeśli chodzi o KM z bonusem NM.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy i szarpanie przy wypalaniu DPF (filtra cząstek stałych)
    Utworzone przez Alfabeta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 29-11-2018, 16:18
  2. [159] Błąd P2085 - Czujnik temp. na wejściu filtra cząstek stałych.
    Utworzone przez psotnick w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 17:36
  3. [159] Zmywacz filtra cząstek stałych
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 15:23
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 22:09
  5. [159] Słyszeliście o 'zapchaniu filtra cząstek stałych'?
    Utworzone przez marekkas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory