Okej dziekuje.
Okej dziekuje.
Płytkę trzeba tylko do mowy. Zeby jezyk wyświetlania menu zmienić to tak, na komputerze pokładowym, tym miedzy zegarami ustaw włoski, wyłącz zapłon, poczekaj minutę, przekręć kluczyk, ustaw znów angielski i gotowe. Connect będzie po angielsku. A do mowy to chyba nawet nie soft tylko mapy, poszukaj map Polski, będzie tam język angielski do mowy nawigacji. Mapy łatwiej znaleźć i bezpieczniej z nimi grzebać
[MENTION=64283]gallus37[/MENTION] bardzo dobrze że to wykminiłeś ale kolega posiada mały wyświetlacz czyli bez komputera pokładowego. Pisał o tym w innym poście na temat connectnav. A poza tym connectnav u niego nie jest chyba połączony z body komputerem gdyż nie wyświetla mu nic w zakładce trip.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Aaa to z sorry z navem bez plusa się nawet nie widziałem, w sumie nie wiem czemu założyłem że o kolorowy chodzi, a tego tematu nie widzialem
Aczkolwiek dziwna konfiguracja connectnav i brak komputera pokładowego. Raczej zmiana języka możliwa tylko przez MES po połączeniu z radiem. Bo dobrze gallus37 napisał że Setup cd jest tylko do zmiany języka mowy navi.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Aa to jeszcze inaczej, zaś o Connect nav myślałem, bez plusa. To chyba jakiś swap musiał być bo przecież CN+ pokazuje wskazówki i inne rzeczy na kompie, wiec chyba CN+ wymuszal komputer z graficznym LCD miedzy zegarami w konfiguratorze. Nie wiem jak to z małym CN było
Prawdę mówiąc to sam do końca nie wiem czy chodzi o CN czy CN+ ale ustawienia podobnie przebiegają. Brak komputera pokładowego to już problem. Ale w najnowszym MES da się zmieniać język jak dobrze pamiętam więc to jest jeszcze szansa. Ale skoro nie wyświetla informacji w TRIP musiał być swap bo brakuje połączenia z body komputerem.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Patrząc po foto z tego tematu o tripie to jest CN+ a skoro pożeniony z prostym kompem w zegarach to nie ma prawa pokazywać tripa bo licznik za to odpowiada, w sensie przekazywanie danych Trip do CN/CN+
Raczej odpowiada za to szyna CAN na której są sygnały od i do body komputera.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Potwierdzam że w MES 2.2 można zmienić język w zakładce
Nadwozie (BMC)
CAN Monitor / Vehicle Settings
Opcja zmiany języka jest właśnie dla jednostek z małym wyświetlaczem czyli bez komputera pokładowego.
Ale musi działać połączenie z szyną CAN czyli np ten TRIP. Bo w innym wypadku nawet się nie połączymy z ConnectNav.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka