Strona 24 z 27 PierwszyPierwszy ... 1415161718192021222324252627 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 261

Temat: Classicauto Cup 2016

  1. #231
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Tor OK, tyle że mam ochotę wyszaleć się na czymś nieco dłuższym. Będę w Niemczech przez dwa tygodnie i chyba przejadę się Nurburgring
    Jastrząb ma taki plus że nie katuje opon jak Ułęż. Wbiłem sobie w głowę że na Classic trzeba jechać na oponach z homologacją E a to tylko obowiązuje pierwsze trzy klasy. Tak już miałbym komplet kół do zabawy przygotowany. Ale masz rację, przez zimę dopieszczę samochód, będzie już 2.0T i w przyszłym sezonie będę jeździł więcej tj. trenowała - to podstawa sukcesu. Na nic sprzętu kupa jak operator dupa. Teraz na classic pojechałem z fotelikiem dla dziecka...
    Alfa o dziwo nie chce się zepsuć. Nawet oleju nie bierze. Może coś się zepsuło i o tym nie wiem?

  2. #232
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Nie kracz, nie kracz, ja tak samo krakałem

    Co do treningów, to w przyszłym roku będzie chyba można marudzić i wybierać sobie "gdzie trawa bardziej zielona", taki wysyp torów się szykuje. Choć większość krótkie poza Kamieniem Śląskim.
    Właśnie się dowiedziałem wczoraj że w Krakowie Kościuszko Michał buduje tor 1200 metrów (Jastrząb , Łódź - 1500) więc krótki trochę, ale zawsze.

  3. #233
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Jest podsumowanie rallyvideo sytuacji ciekawszych i efektownych, oraz wstydliwych także
    I hurra ! załapałem się i to nawet nie na tą wstydliwą kategorię
    Ale nr 74 jest mistrz po prostu sytuacji podgranicznych i panowania nad nimi, i to takim czołgiem!!! w tym na 2 kołkach (jeszcze trochę a polubię mercedesy , nie no, żart , gdybyż to wszystkie były tak radosne przekornie a ich właściciele z takim poczuciem humoru no ale jedna jaskółka wiosny nie czyni prawda... )

    Dobrze się prezentuje pucharówka w tym fragmencie.

    A co do wyczynów tej 190tki to wiecie może skąd taka tendencja w takim samochodzie? Bo do tej pory sądziłem, że skłonności do dacha mają głównie maluchy pokroju CC/SC, a tlumaczyłem sobie, że to przez to, że są lekkie a mają mocno przyczepne opony. Tutaj dzieje się to w dużym i ciężkim samochodzie i praktycznie tylko w tym egzemplarzu. Ewidentnie coś jest niezgodnie ze sztuką w tym egzemplarzu, tylko co takiego?

  4. #234
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Ten merc (jakie to oznaczenie modelu bo na liście startowej jest W201 ) to wg mnie- po pierwsze kierowca kaskader i to w dobrym tego słowa znaczeniu
    Po 2 to nie zaglądałem mu do środka ale chyba można go samym wnętrzem mocno odelzyc?
    Po 3 na pewno to std zawias nie jest, troche sie ugina i tyle nie jak inne merce progiem i przednim zderzakiem do asfaltu. Sprężyny? Stabilizatory?
    No i wysoko zawieszony to ułatwia przechyly.
    Ale to domysly. Mocy tez co nieco widac po drifcie stabilnym ma

  5. #235
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Ten merc (jakie to oznaczenie modelu bo na liście startowej jest W201 ) to wg mnie- po pierwsze kierowca kaskader i to w dobrym tego słowa znaczeniu
    Po 2 to nie zaglądałem mu do środka ale chyba można go samym wnętrzem mocno odelzyc?
    Po 3 na pewno to std zawias nie jest, troche sie ugina i tyle nie jak inne merce progiem i przednim zderzakiem do asfaltu. Sprężyny? Stabilizatory?
    No i wysoko zawieszony to ułatwia przechyly.
    Ale to domysly. Mocy tez co nieco widac po drifcie stabilnym ma
    O ile pamiętam to 190tki są jakieś ~100kg cięższe od 75tek, także bez tragedii(szczególnie podług obecnych standardów). Przyjrzałem się raz jeszcze i wygląda to tak jakby ktoś chciał mieć twarde zawieszenie, ale przy zachowaniu prześwitu(do codziennej jazdy). Nasuwa mi się skojarzenie, czy aby nie tak się zachowuje skręcony gwint? Wtedy jest twardo i wysoko, a jednocześnie jest krótki skok zawieszenia - tutaj właśnie widać, że zawieszenie nie rozciąga się zbytnio i tak jak napisałeś, nie ryje zderzakiem po trawie. Do tego amory tak jakby trochę nie nadążały za tymi ściśniętymi/"utwardzonymi" sprężynami, co widać w momencie przerzucania samochodu z jednego boku w drugi. I wtedy też ma to chyba znaczenie przy stawianiu samochodu na dwa koła. Poza tym samochód zgłoszony jest do grupy IV, czyli gwint by pasował. Inna sprawa, że motor pewnie też przełożony, bo jest w klasie 3000+.

  6. #236
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    A czy ten mercedes przypadkiem nie jest kopciuchem z przelicznikiem pojemności z racji turbo?

    Chyba już czas się pogodzić z tym, że sezon uciekł ;-) No ale przynajmniej wreszcie mam swój garaż Pewnie następne wpisy będę mógł zrobić w wątku 'classicauto cup 2017'

    Mam jedynie nadzieję, że to co zaplanowałem dla mojej 75 pozwoli mi wreszcie na jakąś rywalizację przynajmniej w mojej klasie. Na pewno pod maską się pozmienia, nareszcie ;-)
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  7. #237
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimsky Zobacz post
    A czy ten mercedes przypadkiem nie jest kopciuchem z przelicznikiem pojemności z racji turbo?
    A może i tak być, faktycznie był tam jakiś diesel z doładowaniem.

  8. #238
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Może to będzie standard już, że z wyprzedzeniem jest trasa podawana ? w każdym razie już jest, co prawda na FB, ale z dostępem dla tych bez-FB-owych :




    Trasa jak trasa, ciekawie może być z hamowaniami po tej prostej pod lasem. Gorzej z decyzjami co do opon bo temp 6-10st (powietrza) asfalt na pewno przynajmniej w pierwszej części zimniejszy i co w takiej syt na śliskich Kielcach robić.. Już bym wolał żeby lało cały dzień, byłaby jasność co do opon - co kto ma najlepsze na deszcz. A tak to takie wytyczne znalazłem do swoich opon takie : (tzn jak były świeże tak miały)
    Opona Nr1 :

    temp od 5 do 30 gdy woda
    temp od -10 do 0 sucho

    Opona nr 2 : tylko na sucho od 10 do 30 stopni

    Więc mamy dziurę między 0 a 10st i sucho, czyli tak jak ma być jutro
    A w klasie swojej czołówka z wcześniejszych imprez się chyba umówiła na wspólną rywalizację :-/
    W ogóle to się zastanawiałem nad rezygnacją i zamiast tego dzień później Jastrzębiem, cos się można tam nauczyć, bo na tych 5 przejazdach nie za bardzo. No ale kończymy skoro zaczęliśmy. Byle dojechała Alfa.

  9. #239
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie



    Jeździłbym...
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  10. #240
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    No przydałyby się jakieś 75tki w stawce, conieco ich na forum, zima długa , Ty na pewno przyszykujesz, ale może jeszcze ktoś ?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Julka 2016
    Utworzone przez dziadzia82 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-01-2016, 15:57
  2. Zlot 2016
    Utworzone przez SŁOWIK w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 22:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory