Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Swap 147 na V6

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98'
    Postów
    5

    Domyślnie Swap 147 na V6

    Witam około tygodnia temu wziąłem się za przekładanie serca z mojej "bezpodłogowej" 156 v6 busso do 147. Wszystko idzie dosyć sprawnie. Przełożyłem silnik,przewody wspomagania,przewody klimatyzacji,sterownik z wiązką silnikową,kompletne przednie zawieszenie wraz ze zwrotnicami, tarczami i zaciskami ( były w lepszym stanie).Cała układanka zaczyna nabierać sensu lecz pozostaje problem elektryki. Czy ktoś robił już taki projekt i potrafi mi doradzić czy przerzucać całą wiązkę kabinową ze 156 , czy wyrzucić imo ze sterownika , podać zasilanie na sterownik, sygnał ze stacyjki i dopiero rzeźbić wskaźniki, kontrolki i zegary? Pozostaje jeszcze zagadnienie związane z wiązką przepustnica-potencjometr. Będę wdzięczny za każdą dobrą radę.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	swap.jpg
Wyświetleń:	59
Rozmiar:	94.9 KB
ID:	211508

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98'
    Postów
    5

    Domyślnie

    Czyli jednak nikt nie potrafi mi pomóc ?

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar SebaM
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    BTM
    Auto
    GT 3.2
    Postów
    542

    Domyślnie

    Zapytaj Lesia, On ma coś takiego, powinien wiedzieć coś na ten temat, a kontrolki i zegary prawdopodobnie działają Plug&Play. Na zlocie słyszałem że ktoś zegary do V-ki wrzycił z diesla i działały.

    Tu profil Lesia:
    http://www.forum.alfaholicy.org/uzytkownik/28173.html

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98'
    Postów
    5

    Domyślnie

    Tylko zostaje problem komunikacji sterownik silnika- a body. I teraz nie wiem czy przerzucić całą wiązkę kabinową ze 156 razem z body zegarami itd czy zostawić tą co jest, Wyciąć imo i ze sterownika baypasami powyciągać sygnały do zegarów, kontrolek itd

Podobne wątki

  1. [147] Swap 1,6 na 1,8
    Utworzone przez Wojtas153 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-11-2015, 17:38
  2. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  3. swap w 146 1.6 bx
    Utworzone przez PiotrasPoznan w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 23:36
  4. [155] Swap na 3.0 V6 12v
    Utworzone przez epion w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 26-06-2010, 19:45
  5. [33] Swap z 1,4 ie na 1,7 ie
    Utworzone przez Slupsk 33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-06-2010, 19:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory