Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #10551
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    Z drugiej strony ta wersja 280 KM nie może być jakoś znacząco droższa od 200 KM. Nie wiem czy ceny są już ujawnione, ale wydaje mi się sensowna dopłata 20-25k za silnik mocniejszy o 80 KM i kolejne 10k za napęd Q4. Jeżeli to ma być jeszcze drożej, ludzie znowu będą wkurzeni :-)

  2. #10552
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał khazar Zobacz post
    Z drugiej strony ta wersja 280 KM nie może być jakoś znacząco droższa od 200 KM.
    Na włoskiej stronie podali cenę veloce 50500 euro.

  3. #10553
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    Cytat Napisał Archi Zobacz post
    FCA bez wątpienia śledzi temat, i bardzo poważnie potraktowało zamieszczane tu obawy (wiadomo czyje), że to RWD pozabija wszystkich przeciętnych Kowalskich. Brawo FCA
    .... ale po co to ironizowanie? patrz na przytoczone tutaj wyniki sprzedaży: one jednoznacznie dowodzą, że auto, mimo paru miesięcy na rynku, nie sprzedaje się. Liczby nie kłamią.
    Oczywiście, należy wierzyć, że sprzedaż jednak ruszy, choć na razie nic na to nie wskazuje. Powtórzę raz jeszcze: RWD dla Kowalskich nie ma żadnego znaczenia. Kowalski kupuje auto, które jest dobre według jego wiedzy i opinii otoczenia. Które jest godne zaufania. Alfa Romeo jest tymczasem marką, niestety tak to trzeba napisać, o mocno ograniczonym zaufaniu. Włosi sami sobie winni, cóż dodać.
    Ostatnio edytowane przez Anderson ; 01-10-2016 o 00:51

  4. #10554
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Serax
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Giulietta QV 1.75
    Postów
    99

    Domyślnie


    Tak odnośnie przyśpieszenia to są dane z włoskiej strony AR.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #10555
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    było 159 SW 08, 2.4 Jtdm, jest Giulietta 1.4 MA 170 km
    Postów
    79

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    .... ale po co to ironizowanie? patrz na przytoczone tutaj wyniki sprzedaży: one jednoznacznie dowodzą, że auto, mimo paru miesięcy na rynku, nie sprzedaje się. Liczby nie kłamią.
    Oczywiście, należy wierzyć, że sprzedaż jednak ruszy, choć na razie nic na to nie wskazuje. Powtórzę raz jeszcze: RWD dla Kowalskich nie ma żadnego znaczenia. Kowalski kupuje auto, które jest dobre według jego wiedzy i opinii otoczenia. Które jest godne zaufania. Alfa Romeo jest tymczasem marką, niestety tak to trzeba napisać, o mocno ograniczonym zaufaniu. Włosi sami sobie winni, cóż dodać.
    No i skąd ta radość? Auto jest obiektywnie dobre i zasługuje na lepszą sprzedaż a tu kolejny wpis gdzie przebija typowo polska satysfakcja z cudzego niepowodzenia.
    Ja osobiście jako fan marki jestem zmartwiony wynikami sprzedaży i życzę Włochom by jak najszybciej stan ten uległ zmianie. Zresztą mocno w to wierzę, bo auto naprawdę się udało, co (mam nadzieję) potwierdzą wyniki sprzedaży za wrzesień.

  6. #10556
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Dlaczego satysfakcja? Raczej trzeźwe spojrzenie na sytuację. Jak ktoś wcześniej napisał - Alfa jest w takiej sytuacji jak lata temu KIA czy teraz np. SsangYong. Nowy gracz próbujących podbić niszę premium.

    Wg. mnie liczy się bardziej przyjęcie Giulii i jej sióstr oraz opinia jaką po sobie zostawi. Jak będzie dobrze, to Alfa przeżyje bo kolejne wozy będą się coraz lepiej sprzedawać. Jak nie, to Alfa pójdzie droga Lancii. Rzecz jasna o ile Alfa ma tego rodzaju podejście i chce walczyć o rynek. Jak sweterek chce wejść przebojem do premium i nagle sprzedawać setki tysięcy Alf to średnio widzę przyszłość marki.

    Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

  7. #10557
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grzegorz2107 Zobacz post
    Na włoskiej stronie podali cenę veloce 50500 euro.
    220 000 zł w podstawie ... sporo . Biorąc pod uwagę ceny polskiej wersji dla ,,biznesu'' to prawie 100 tys. zł różnicy a mamy cały czas ten sam silnik 2.0 turbo . Ciekawe czy dali tu inny osprzęt i większą turbinę czy samym softem podkręcili z 200 na 280 KM ?
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  8. #10558
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    Giulietta 1.4 MA, Opel Insignia 2.0D
    Postów
    30

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    220 000 zł w podstawie ... sporo . Biorąc pod uwagę ceny polskiej wersji dla ,,biznesu'' to prawie 100 tys. zł różnicy a mamy cały czas ten sam silnik 2.0 turbo . Ciekawe czy dali tu inny osprzęt i większą turbinę czy samym softem podkręcili z 200 na 280 KM ?
    Ale w porównaniu do konkurencji przyśpiesza do 100km/h o prawie sekundę lepiej, a to już jest naprawdę duża różnica. Konkurencja: Audi 2.0TFSI quattro 5.8sec, BMW 330i xDrive 5.8sec, Mercedes C300 5.9sec (ale tu napęd tylko na tył). Przyśpieszenie Giulii Veloce to rewelacja!
    Czego nie rozumiem to beznadziejny marketing Alfa Romeo. Mając jakieś parametry przebijające konkurencję tak znacząco powinni o tym trąbić dookoła i jak majszybciej przebić się do prasy motoryzacyjnej (tej tradycyjnej i w internecie) oraz programów moto. A tu we wszystkich informacjach dotyczących Veloce brak jest tej informacji. To jest naprawdę niezła namiastka sportowego auta za rozsądne pieniądze. Rzecz jasna rynek na średniej wielkości sedany za 200k+ plus nie jest wielki, ale nawet w Polsce niemały.

  9. #10559
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Ta cena 50500 euro to jest za diesla 210KM, Q4 z automatem. Cen benzyny jeszcze nie ma.

  10. #10560
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,200

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Wg. mnie liczy się bardziej przyjęcie Giulii i jej sióstr oraz opinia jaką po sobie zostawi. Jak będzie dobrze, to Alfa przeżyje bo kolejne wozy będą się coraz lepiej sprzedawać. Jak nie, to Alfa pójdzie droga Lancii.
    To oczywiste i poza dyskusją. Choć nie... własnie to jedno stwierdzenie jest tu powtarzane na setki sposobów, jakby każdy kto je powtarzał dokonywał jakiegoś epokowego odkrycia - ale przynajmniej fajnie nabija ilość postów, zwłaszcza tym co je powtarzają co kilka wpisów, nie dając temu wątkowi nic innego.


    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    ale po co to ironizowanie? patrz na przytoczone tutaj wyniki sprzedaży: one jednoznacznie dowodzą, że auto, mimo paru miesięcy na rynku, nie sprzedaje się. Liczby nie kłamią. Oczywiście, należy wierzyć, że sprzedaż jednak ruszy, choć na razie nic na to nie wskazuje.
    Ironia wydaje mi się właściwą formą odniesienia do twojego stylu wypowiedzi w tym wątku. Czasami je ignoruję. Nie zawsze mogę, bo AR jest mi bliska.


    Co do wyników sprzedaży, to nie dowodzą one na chwilę obecną niczego, o czym ktoś, kto interesuje się Giulią i deklaruje, że życzy powodzenia projektowi - o ile nie jest ignorantem lub manipulatorem - doskonale wie, albo wiedzieć powinien.


    Skoro tak lubisz liczby, to poświęć chociaż część tej energii którą wydatkujesz na kolejne wpisy o tej samej treści, poszukaj danych, i przedstaw je wszystkim czytającym.

    A chodzi o ustalenie ile Giulii (2.2D i Q) zostało wyprodukowanych od premiery jaka miała miejsce 19.04.2016 r. do np.30.09.2016 r.
    Jaka jest dzienna skala produkcji.
    Ustal też ile AR ma salonów - póki co w Europie - i ile w związku z tym zostało do nich zamówionych egzemplarzy demo;
    potem postaraj się dodać ilość samochodów przeznaczonych do promocji i pokazów w mediach.
    Mając to, pozostanie już tylko postarać się o informację, o dostępności Giulii na rynkach europejskich (gdzie, od kiedy) oraz ilości zamówień dokonanych w poszczególnych krajach w kolejnych miesiącach przez odbiorców niezwiązanych z FCA, i dodać informację o rzeczywistym czasie oczekiwania na odbiór zamówionego auta.
    Zestawienie tabelaryczne byłoby idealne.


    Co do braku oznak ożywienia sprzedaży, to możesz poczuć się niebawem zawiedziony, ponieważ

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    Alfa Romeo jest tymczasem marką
    która w Paryżu zaprezentowała Giulię

    Quadrifoglio AT8

    Veloce Q4 2.2D AT8 210 KM
    #205

    Veloce Q4 2.0 MA AT8 280 KM
    #205

    Q2 2.2D AT8
    #212

    Q2 2.0 MA AT8
    #212


    a tu stoisko AR na tegorocznym Salonie w Paryżu

    https://www.youtube.com/watch?v=hd7FKggRzDM
    Ostatnio edytowane przez Archi ; 01-10-2016 o 13:12
    Alfa Romeo Nel Cuore

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory