Gladkie Brembo +klocek Ferodo DS w 166 piszczy nie milosiernie przy malych predkosciach.Jest na to jakas rada, czy ten typ tak ma?
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
To znak rozpoznawczy takiego zestawienia. Też tak mam, ale wybaczam z uwagi na skuteczność.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
No właśnie dałem ciała bo brałem cały zestaw świeżo wyjęty z auta-dawcy ale rozebrany na kawałki i zapomniałem o śrubach, a że panowie rozbieracze śruby od razu wywalają to nie byli w stanie ich odnaleźć i mi dać - dlatego szukam innego wyjścia.
Moja jest przed-FL i dawca był przed-FL, po-FL zwrotnice są zdaje się alu.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
a wszystko tam masz czyste w tych zaciskach? podkładki wygłuszające na klockach są? prowadnice posmarowane pastą? bo to nie powinno jakoś strasznie piszczeć, nie ds perf...
Na piszczenie spróbuj dotrzeć dobrze klocek do tarczy wg tej metody:
https://www.youtube.com/watch?v=pdPX6rzuINc
(od 25 minuty)
Choć w 166tce od z Brembo zaciskiem , teraz z cywilnymi nawet klockami też piszczy. Po takiej procedurze , nawet niepełnej - klika hamowań ostrych z wychłodzeniem mniej, ale po jakimś czasie miejskiej jazdy wraca.
Ale likwidowała piski w innych autach z DS3000 i DS Uno i gładkimi tarczami.
Salatin, poczekaj aż zrobi się zimniej i wilgotniej. Wtedy piszczy jeszcze lepiej. Można się do tego przyzwyczaić
Mi gładkie brembo + DS2500 przestaje piszczeć mniej więcej na tydzień po TD.
u siebie mam małe brembo, tarcze brembo, które się pogięły 0,18mm bicia na każdej z tarcz..ale nic nie piszczy, tarcze brembo, klocki ferrodo.
siła hamowania jest OK, nie mam żadnych uwag do tego brembo i tarcz z klockami, oprócz tego że się pogięły i trzeba było toczyć na aucie...ale może być to efektem jazdy po trasie i wizyty na karcherach.. natomiast zastanawiam się nad aspektem wizualnym, bo na lato wkaskują 19" pająki i rozważam większe heble, co Waszym zdaniem byłoby najlepszym rozwiązaniem? najchętniej rozwiązanie z najlepszym współczynnikiem cena/jakość, bo osmiotłoczka z lambo nie biorę pod uwagę, chociaż bardzo mi się podoba
![]()