Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 63

Temat: kontrolka wtrysku 155

  1. #41
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    WA
    Auto
    166 3.2 V6 TI
    Postów
    305

    Domyślnie

    Hej,

    nie przejrzałem "dokładnie" wszystkiego co napisaliście o tej "marchewie", ale ja znalazłem sposób na brak odpalania autka w takiej sytuacji (marchewa przy przekręceniu kluczyka świeci się, gaśnie na sekundę i znowu się świeci).

    Wystarczy odpiąć złączkę od czujnika temperatury powietrza dolotowego (ten czujnik przed przepustnicą) i po kłopocie. Autko zapali, tyle że będzie się palić cały czas marchewa.
    Nie zauważyłem jakichkolwiek problemów z autkiem w takiej sytuacji, a będzie to 3ci sezon 155tki.

    Problemem jest to, że przy słoneczku, które grzeje w maskę, czujnik dostaje wskazań zbyt wysokiej temperatury powietrza dolotowego do przepustnicy.
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

    /Grzesiek

  2. #42
    mekalina79
    Gość

    Domyślnie

    HMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    ---------- Post dodany o godzinie 10:51 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:46 ----------

    Wiem już o tym, wszystim.
    Trochę za poźno zadałem pytanie na formu, a teraz kapryśna baba nie chce wyświetlić kontrolik wtrysku
    Problem polega, na tym, że marchewa powinna się już zapalić w momencie odłączenia czujnika, niestety u mnie tak nie jest, odłączam ale dalej się nie śiweci.
    Nagrzanie komry silnika raczej wykluczam, ponieważ samochód stoi w garażu i ma tak dobre warunki, że powinien mnie w d...e całować, że poświęcam mu tyle czasu i pieniędzy, wszyskie części oryginalne i to z górnej półki ...... syf jakiś mam już tego dość !!!!!!!!!!!!!

  3. #43
    wipi
    Gość

    Domyślnie

    Piortiix - Podpiąłem się tutaj, bo mam podobne objawy, tylko występują w innych warunkach niż u mekalina, u mnie nie odpala jak postoi na słońcu.
    Tydzień temu byłem na diagnozie i wywaliło czujnik temperatury silnika, wymienili ...reset....i spokojnie wróciłem do domu. Postawiłem na słońcu, w południe próbuję odpalić i nie da się.
    Wczoraj pojechałem ponownie na diagnozę - wywaliło ponownie to samo.
    Przy okazji kazałem przeczyścić cały dolot i wymienić filtr powietrza i czujnik temperatury dolotu, by nie było niedomówień.
    Sprawdzaliśmy oporność na czujnikach tampetatury i silnika i powietrza - były zgodne z tabelą - czyli sprawne (stary czujnik temperatury dolotu pokazywał identyczną oporność co nowy).
    Jedno co mnie zaniepokoiło to, że sprawdzając czujnik temperatury silnika i piny w ECU, jeden się zgadzał, a drugiego nie.
    Zaczął czukać przerwy w kablach, ale nic nie znalazł.
    Potem przeleciał wszystkie piny i znalazł, że któryś odpowiada.
    Potem reset i diagnoza.......wszystko jak w nówce.
    Chodziło o pin (chyba) 35.......nie jestem pewien, ale wydawało mi się, że znalazł go w innym miejscu.
    Czy jest możliwe, by w ECU były zamienione piny?

  4. #44
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Zamienione piny we wtyce czy w gnieżdzie?
    Zamienione a dlaczego by nie, mi w starej 155 zamienili piny w sondzie i o mały włos nie kupiłem następnej.
    Zawsze znajdzie się ktoś kto ,,wie,,lepiej niż fabryka.Z ciekawości z czym był zamieniony?Tz.do czego był wpięty sprawdzaliście?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #45
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Może wtyczki na czujnikach były zamienione , czujnik zasysanego powietrza z czujnikiem temperatury silnika

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #46
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Może wtyczki na czujnikach były zamienione , czujnik zasysanego powietrza z czujnikiem temperatury silnika
    __________________
    Hi hi też mi to na myśl przyszło
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #47
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Hi hi też mi to na myśl przyszło

    Widziałem już takie numery

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #48
    wipi
    Gość

    Domyślnie

    No nie róbcie sobie jajek, wtyczka od czujnika temperatyry doloru jest tak zarobiona, że nie da się jej wetknąć do czujnika temperatury silnika.
    Szukam dalej.......tym razem przekażnik uruchamiający pompę paliwa .....gdzie jest i wszystko co wiecie.......proszę

    ---------- Post dodany o godzinie 18:51 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:43 ----------

    Jeśli chodzi o piny w ECU, to pewnie pomylił strony (i jak numeracja idzie)
    Ostatnio edytowane przez wipi ; 07-06-2009 o 19:55

  9. #49
    wipi
    Gość

    Domyślnie

    Dalej to samo, ale patent z odpięciem kabla od czujnika temperatury dolotu teraz działa.
    Odpinam - odpalam -wpinam - na chwilę włącza się wentylator chłodnicy i za chwilę wszystko wraca do normy. Poczekam na relację mekalina, bo to chyba jego bellę widziałem na Paprotnej.
    Przekażniki sprawne.
    Czyli chyba ECU - w/g mnie zamienione piny czujników temperatury, masa ta sama, ale odczyt nie z tego czujnika......albo Bosch się popisał.
    Z odpalaniem na słońcu ma problemy wiele samochodów (głównie na wtrysku i 16 v), również te niemieckie i nie pytam czy mają sterowanie Boscha.
    Ostatnio edytowane przez wipi ; 17-06-2009 o 16:20

  10. #50
    Digit
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wipi Zobacz post
    Dalej to samo, ale patent z odpięciem kabla od czujnika temperatury dolotu teraz działa. Odpinam - odpalam -wpinam - na chwilę włącza się wentylator chłodnicy i za chwilę wszystko wraca do normy.
    Ciekawe, bardzo ciekawe, nawet nie tyle że pomogło, ale że załączył się wentylator w trybie awaryjnym. Jak miałem jeszcze TS-a - trzeba było odłączyć czujnik temperatury chłodziwa w termostacie, żeby się wiatrak zakręcił.

    Cytat Napisał wipi Zobacz post
    Poczekam na relację mekalina, bo to chyba jego bellę widziałem na Paprotnej.
    Nie był bym tego taki pewien ;-)

    Pozdrawiam, d.

Podobne wątki

  1. Kontrolka wtrysku
    Utworzone przez grobleś w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-12-2014, 09:34
  2. kontrolka wtrysku
    Utworzone przez misiek718 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-01-2010, 13:48
  3. [156] Kontrolka wtrysku
    Utworzone przez johny 38 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-10-2008, 23:07
  4. [145] Kontrolka wtrysku
    Utworzone przez kubatron w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-06-2008, 07:44
  5. [146] kontrolka wtrysku
    Utworzone przez Yyogi22 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-06-2008, 12:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory