Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #10761
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dymo Zobacz post
    Porównuję dwa silniki o zblizonej mocy (1,9jtd 115KM i 0,9TB 105KM), samochody podobnej wagi i zblizone przyspieszenie od 0 do 100 więc chyba test wymierny. Nie ma chyba sensu porównywac 1,4TB 170KM z moim 115 konnym dieslem?
    0,9 twinair można porównać jedynie z 1,3 JTDM , bo jest montowany w tych samych modelach samochodów. Jakbyś miał porównanie swojego dieselka do 1,4 TB 120KM z którym powinien być porównywany, twoje zdanie byłoby całkiem odmienne. Trudno żeby Twinair byl rewelacją w trasie, nie po to był przecież projektowany. Jego kultura pracy też nie przypomina klasycznego silnika benzynowego

  2. #10762
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Kartuzy
    Auto
    159 sw 1.9jtdm qtronic ti
    Postów
    101

    Domyślnie

    Dziś wieczorem widziałem po raz pierwszy prywatną giulie na drodze. I to nie byle gdzie bo na kaszubach, gdzie inne auto niż niemieckie to rzadkość

  3. #10763
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    0,9 twinair można porównać jedynie z 1,3 JTDM , bo jest montowany w tych samych modelach samochodów. Jakbyś miał porównanie swojego dieselka do 1,4 TB 120KM z którym powinien być porównywany, twoje zdanie byłoby całkiem odmienne. Trudno żeby Twinair byl rewelacją w trasie, nie po to był przecież projektowany. Jego kultura pracy też nie przypomina klasycznego silnika benzynowego
    No moze rzeczywiscie niezbyt dobre porownanie... Na szczescie z Giulia takiego problemu nie ma bo benzyniaka I diesla bedzie mozna latwo porownac. Podobna masa, ta sam cena, roznica w przyspieszeniu minimalna (diesel 180KM - 7.1s, benzyna 200KM 6.6) takze jedyna roznica to elastycznosc i spalanie.

  4. #10764
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Zapomniałeś o kulturze pracy, innej charakterystyce rozwijania mocy, lepszych osiągach przy wyprzedzaniu…to wszystko na plus dla benzyny. Elastyczność przy 8 biegowym automacie nie ma dużego znaczenia, zresztą mocna benzyna nie jest tu na straconej pozycji. Diesla broni tylko spalanie...

  5. #10765
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dymo Zobacz post
    roznica w przyspieszeniu minimalna
    Pół sekundy przy wartości 7 sekund to nie jest mało
    Dla wersji Veloce 210KM w dieslu wikipedia podaje 6.4s do 100 i to jest bliżej tego 6.6 w benzynie. Czyli wychodzi dokładnie tak, jak to było już nieraz tłumaczone: przyspieszenie zależy od mocy, a nie od niutonów!
    180KM ma 7.1
    200KM na 6.6
    210KM ma 6.4
    nieważne benzyna czy diesel
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  6. #10766
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Waldemar, we wrześniu zrobiłem drugi w tym roku wypad autem do Włoch.
    Spędziłem tydzień w północnej części i nie wypatrzyłem na drogach ani jednej Giulii.
    W sierpniu było to samo.

    Może w przyszłe wakacje będzie już inaczej?
    Ostatnio edytowane przez kazikx ; 08-10-2016 o 09:42

  7. #10767
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    Krzysztof, kurcze, wracam cały czas do pytania, do kogo adresowana jest Giulia?
    Chyba trudno dzisiaj odpowiedzieć na takie pytanie, szczególnie z punktu widzenia polskiego klienta. Oficjalne oczekiwania wszyscy znają. To ma być alternatywa dla niemieckiej trójcy, ale raczej dla Niemca i Amerykanina, niż dla Polaka, a nawet Włocha. Kiedyś Alfa Romeo była takim tańszym premium z dobrym wyposażeniem w standardzie szczególnie Distinctive, kierowanym do osób ze sportowym zacięciem, które chciały się na drodze wyróżnić z tłumu oryginalnym włoskim designem. Giulia, jako pierwszy model z nowej gamy, ma na nowo zdefiniować markę Alfa Romeo. Mocno "podkręcono" sportowy charakter auta, zrezygnowano z oryginalnego designu z powodu globalizacji marki, standardowe wyposażenie obcięto do minimum, a ceny za dodatkowe wyposażenie, bez którego wstyd wyjechać z salonu, wywindowano do poziomu premium+. Czas pokaże, czy tak zdefiniowana na nowo Alfa Romeo znajdzie swoich nabywców w prawdziwym segmencie premium, bo klient z tego segmentu oczekuje również obsługi na poziomie premium i to nie tylko przy zakupie auta, ale również przez cały okres jego użytkowania.
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  8. #10768
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Nie żartuję. Ok, to raczej moda niż trend, ale nie zmienia to faktu że w dużych miastach na samochody kupowane w celu codziennej komunikacji patrzy się "krzywo". I owszem, wśród młodych ale wybacz, nie mam rodziny na zachodzie więc obracam się raczej wśród młodszych wiekiem.
    Dla wielu jedynym obrazem idealnego zachodniego stylu życia jest tandem: domek poza miastem + dojazd samochodem do pracy/szkoły/sklepu i nie potrafią zrozumieć, że coraz więcej ex-młodych ludzi (30+ latków) pozostaje bez samochodu z wyboru i świetnie się z tym czuje mieszkając w centrum w kamienicach mając wszystko pod ręką, przestają być niewolnikami samochodu. Faktem jest, że warunkiem koniecznym jest dobra komunikacja publiczna. Można to nazwać modą (ale to słowo w tym kontekście brzmi pejoratywnie). I to trochę też związane z modą na życie bardziej Eco, a (nawiązując do tematu wątku) tutaj FCA mogłaby spróbować się wstrzelić z jakąś elektryczną hybrydą plug-in – choć nie wiem jak to wizerunkowo ugryźć: z jednej strony Q 510 KM, a z drugiej eco-hybryda?
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 09-10-2016 o 10:31 Powód: Off Topic

  9. #10769
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    z jednej strony Q 510 KM, a z drugiej eco-hybryda?
    A co ma piernik do wiatraka? BMW czy Merc robią benzyny po 600KM i nie przeszkadza im to w produkcji aut hybrydowych.

  10. #10770
    Użytkownik Świeżak Avatar arteg83
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Lubaczów
    Auto
    156 SW 2.4 175KM - była, 156 SW 1.9 158 KM - była, S-Max 2.0 140KM - jest
    Postów
    191

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Dla wielu jedynym obrazem idealnego zachodniego stylu życia jest tandem: domek poza miastem + dojazd samochodem do pracy/szkoły/sklepu i nie potrafią zrozumieć, że coraz więcej ex-młodych ludzi (30+ latków) pozostaje bez samochodu z wyboru i świetnie się z tym czuje mieszkając w centrum w kamienicach mając wszystko pod ręką, przestają być niewolnikami samochodu. Faktem jest, że warunkiem koniecznym jest dobra komunikacja publiczna. Można to nazwać modą (ale to słowo w tym kontekście brzmi pejoratywnie). I to trochę też związane z modą na życie bardziej Eco, a (nawiązując do tematu wątku) tutaj FCA mogłaby spróbować się wstrzelić z jakąś elektryczną hybrydą plug-in – choć nie wiem jak to wizerunkowo ugryźć: z jednej strony Q 510 KM, a z drugiej eco-hybryda?
    Czyli chcesz powiedzieć, że Ci ludzie nie wyjeżdżają na wakacje np w góry, Mazury, nie wypadają w weekend za miasto? Tylko gniją w tych swoich kamienicach z wyboru? No daj spokój. Wszędzie samolotem nie dolecisz... Ci ludzie o których ty piszesz, mieszkają w nowym budownictwie i pod blokiem w garażu mają miejsce parkingowe za 30tys i samochody po 100tys lub wiecej, bo taka właśnie jest moda, więc mi tu nie pitu
    Vectra B 93' 1.6 75 KM - była
    Honda Accord 99' 1.8 136 KM - była

    156 SW 05' 2.4 175 KM - R.I.P

    156 SW 05' 1.9 158 KM - była
    Ford S-Max 07' 2.0 140KM - jest


    Zawsze są dwa uda. Uda się albo nie uda...

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory