Strona 136 z 152 PierwszyPierwszy ... 3686126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,351 do 1,360 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #1351
    Użytkownik Ogier Avatar MarcinDGR
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Wąsosz DGR
    Auto
    Alfa 159 2.4 JTDm
    Postów
    193

    Domyślnie

    Ok zrobiłem tak jak pisałem Wałki się zgadzają obydwa a wał ustawiłem w gmp,nie dotyka już zaworów.Ale koło wałka musiałem obrócić równo o pół obrotu,ten znak co zrobiłem jak był rozrząd jest teraz z drugiej strony pytanie jak to jeździło?????
    Ostatnio edytowane przez MarcinDGR ; 12-10-2016 o 09:27 Powód: Powód

  2. #1352
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinDGR Zobacz post
    Wałki się zgadzają obydwa a wał ustawiłem w gmp
    Zrobiłeś to blokadą?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał MarcinDGR Zobacz post
    ten znak co zrobiłem jak był rozrząd jest teraz z drugiej strony pytanie jak to jeździło?????
    Znaki na kole wału oraz kole wałków są od tego aby poprawnie założyć pasek. I to są znaki fabryczne. Generalnie wszystkie 2 blokady (dół i góra) muszą pasować naraz.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #1353
    Użytkownik Ogier Avatar MarcinDGR
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Wąsosz DGR
    Auto
    Alfa 159 2.4 JTDm
    Postów
    193

    Domyślnie

    Tak dorobiłem dwa takie bolce 9mm i siedzą ciasno w obu wałkach.Wiem że wałki i wał nie możę się ruszyć przy napinaniu paska i tak też bedzie zrobione
    Pytanie czemu wałki były obrócone na odwrót( kółko wałków teraz żeby bylo na blokady obróciłem o pół obrotu kołem) i auto odpalało i jeździło przecież zawory chodziły na odwrót? Czy teraz jak złoże wszystko tak jak ma być to nie odpali?
    Ostatnio edytowane przez MarcinDGR ; 12-10-2016 o 11:44 Powód: powód

  4. #1354
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Ale jak ustaliłeś pozycję koła wału jak nie masz blokady?
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #1355
    Użytkownik Ogier Avatar MarcinDGR
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Wąsosz DGR
    Auto
    Alfa 159 2.4 JTDm
    Postów
    193

    Domyślnie

    Też mam dorobioną blokadę z kawałka blachy na 3 śruby i trzyma wał idealnie w gmp...

  6. #1356
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Żle zaznaczyłeś na początku. Na jeden obrót wału przypadają dwa obroty wałka. Tłok jest dwa razy w GMP raz na końcu sprężania, a raz na końcu wydechu i dlatego wałek przestawiłeś o pół obrotu i będzie dobrze.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  7. #1357
    Użytkownik Ogier Avatar MarcinDGR
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Wąsosz DGR
    Auto
    Alfa 159 2.4 JTDm
    Postów
    193

    Domyślnie

    Aha czyli mogę już spokojnie składać rozrząd jeśli mam juz ustawione na znaki i blokady?

  8. #1358
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinDGR Zobacz post
    Aha czyli mogę już spokojnie składać rozrząd jeśli mam juz ustawione na znaki i blokady?
    Ja też czekam na finał Twojej batalii
    GMP 1 cylindra + zablokowane wałki . Musi być dobrze.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  9. #1359
    Użytkownik Ogier Avatar MarcinDGR
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Wąsosz DGR
    Auto
    Alfa 159 2.4 JTDm
    Postów
    193

    Domyślnie

    2 godziny walczyłem z paskiem od alternatora teraz dopiero zabieram się za rozrząd

  10. #1360
    Użytkownik Ogier Avatar MarcinDGR
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    Wąsosz DGR
    Auto
    Alfa 159 2.4 JTDm
    Postów
    193

    Domyślnie

    Udało się po długich walkach Alfa odpaliła za drugim razem chodzi dobrze cicho i równo ale jak przygazuje ze 3 razy tak powyżej 3 tys to wchodzi chyba w tryb awaryjny i kręci tylko do 2 tys obr.Kontrolka check się pali.To co zrobiłem to wywaliłem klapki z kolektora i wyrzuciłem EGR całkowicie...Silniczek od klapek został i jest podłączony a EGR nie (kostka luźna zaklejona taśmą)...Co zrobić żeby nie wchodził w ten tryb awaryjny?

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory