Narazisz się więc tutejszym fanom, którzy są bardzo agresywni, jak ktoś śmie wyrazić podobnie krytyczną opinię... Auto wygląda jak wygląda, daleko mu do najpiękniejszych i zaprojektowanych z finezją aut ale celem FCA było zbudowanie auta, które spodoba się jak najszerszemu gronu. A jak wiadomo, takie szerokie grona mają z reguły mało wyrafinowane gusta: dotyczy to kuchni, muzyki, mediów, samochodów również. Mamy więc auto, będące nieomal klonem niemieckich czołgów no ale cóż poradzić...
Co do wagi jeszcze: wiesz, 7,7 do setki w 159, to nie są złe osiągi. Mowa o silniku TBi. Silnik 3.2, ten najmocniejszy, jest jeszcze lepszy w tym względzie. Oczywiście, mechanicznie itd. Giulia jest autem nowocześniejszym i lepszym, ale pamiętać należy że dzieli obie te konstrukcje cała dekada. Dziś w motoryzacji to jest cała epoka.
- - - Updated - - -
piszesz o wersji auta, jakiego na szosach raczej nie zobaczysz a sprzedaż będzie ułamkiem procenta całej sprzedaży. Rozmawiajmy o autach, jakie mają napędzać liczbowo sprzedaż, a więc dieslach 2.2 150 i 180 KM oraz benzynie 200 KM. Nie mam wątpliwości, że te własnie wersje bedą sprzedawane najczęściej.
Idąc tropem twojego myślenia, znakomitym autem jest Focus, bo wspaniałe osiągi ma model RS.