Strona 165 z 183 PierwszyPierwszy ... 65115155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,641 do 1,650 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #1641
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Od kupna auta mam ten sam styl jazdy, żadnych różnic przed i po zaślepieniu

  2. #1642
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Stilo JTD 1,9 115km
    Postów
    2

    Domyślnie

    Panowie bardzo proszę o pomoc - czytam i juz sam nie wiem gdzie zaslepic egr. Mam stilo 115 km z 2005r.
    Wiem ze moze byc pelna blaszka ( tak mi sie wydaje ) ale gdzie ja dac ? od dolu EGR ( od rurki - chlodniczki spalin ? czy na tej malej karbowanek rurce ? jedni pisza tu a drudzy tu. na alledrogo tez jedni zalecaja na dole a drudzy na rurce . Bardzo prosze o odpowiedz - jestem laikiem w tej kwestii a chcialbym to sam zrobic.

  3. #1643
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    147 1.9 JTD 115 2001r
    Postów
    54

    Domyślnie

    @up na moje to zaślepiasz na karbowanej rurce(czy z jednej czy z drugiej strony rurki to bez znaczenia, bo chodzi o to, żeby nie było dopływu spalin). Z tego co pamiętam to JTD-zaślepka całkowita, JTDM-zaślepka z dziurami

  4. #1644
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał bart_r Zobacz post
    Panowie bardzo proszę o pomoc - czytam i juz sam nie wiem gdzie zaslepic egr. Mam stilo 115 km z 2005r.
    Wszystko jedno. Byle nie był drożny.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #1645
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Stilo JTD 1,9 115km
    Postów
    2

    Domyślnie

    Bardzo dziękuję za odpowiedź

  6. #1646
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar lufa
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Czerwienne
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2005, Crosswagon 1.9 JTD 16V 2005, GTV Spider 2.0 TS 1999, AR 166 3.0 V6 2002
    Postów
    274

    Domyślnie

    Witam, poczytałem troszkę o problemach z EGR, syfem i błędami. Mam 3 AR dwie w dieslu 115 i 150KM, Ta 115 konna ma prawie już 300 nalatane, i powiem szczerze, że dostaje dobre paliwo no i pod moją noga nie ma lekko i nie zdarzyły mi się problemy z EGR. Jak dokupiłem Crosswagona to zabrałem się z czystej ciekawości za własnie czyszczenie kolektora i EGR, może nie był czyściutki ale nie było maskary jak to wiedzę na niektórych obrazkach czy filmikach poglądowych. W tej mam 200 tyś na liczniku. No ale rozebrałem pomyłem i zrobiłem już 40tyś/km od tego zabiegu i zajrzałem czy faktycznie tak aż strasznie to zapierdziela kolektor i EGR. I ku mojemu zdziwieniu, nic takiego niepokojącego się nie wydarzyło. Wspomnę jeszcze raz wszystkie moje Alfy maja regularnie zmieniany co 10 tyś olej Selenia K20 10w40, (ten niby o zwiększonym okresie pomiędzy zalecanymi wymianami oleju) paliwo tylko z najlepszych stacji a użytkowane do tego w rejonie górzystym, czyli czasami noga długo jest w przy podłodze i ku swojej radości nic się nie dzieje.
    Nie wiem do końca dlaczego w niektórych autach są tak zabite te EGR-y i kolektory.
    Zdaję sobie sprawę o dopalaniu spalin co zanieczyszcza silnik a im czystsze powietrze i zimniejsze tym lepiej. No ale... Pozdrawiam.

  7. #1647
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maras14
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTDm 16V
    Postów
    96

    Domyślnie

    Cytat Napisał lufa Zobacz post
    Witam, poczytałem troszkę o problemach z EGR, syfem i błędami. Mam 3 AR dwie w dieslu 115 i 150KM, Ta 115 konna ma prawie już 300 nalatane, i powiem szczerze, że dostaje dobre paliwo no i pod moją noga nie ma lekko i nie zdarzyły mi się problemy z EGR. Jak dokupiłem Crosswagona to zabrałem się z czystej ciekawości za własnie czyszczenie kolektora i EGR, może nie był czyściutki ale nie było maskary jak to wiedzę na niektórych obrazkach czy filmikach poglądowych. W tej mam 200 tyś na liczniku. No ale rozebrałem pomyłem i zrobiłem już 40tyś/km od tego zabiegu i zajrzałem czy faktycznie tak aż strasznie to zapierdziela kolektor i EGR. I ku mojemu zdziwieniu, nic takiego niepokojącego się nie wydarzyło. Wspomnę jeszcze raz wszystkie moje Alfy maja regularnie zmieniany co 10 tyś olej Selenia K20 10w40, (ten niby o zwiększonym okresie pomiędzy zalecanymi wymianami oleju) paliwo tylko z najlepszych stacji a użytkowane do tego w rejonie górzystym, czyli czasami noga długo jest w przy podłodze i ku swojej radości nic się nie dzieje.
    Nie wiem do końca dlaczego w niektórych autach są tak zabite te EGR-y i kolektory.
    Zdaję sobie sprawę o dopalaniu spalin co zanieczyszcza silnik a im czystsze powietrze i zimniejsze tym lepiej. No ale... Pozdrawiam.
    Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie Nie mulenie auta i dłuższe trasy receptą na sprawny egr ( i dpf o ile jest ) Teraz wyobraź sobie pacjenta, który ma auto 2-3-4 lata, dojeżdża nim do pracy 5km, w dodatku w mieście. Później sprzedaje autko i masz problemy jako przyszły właściciel

  8. #1648
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar lufa
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Czerwienne
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2005, Crosswagon 1.9 JTD 16V 2005, GTV Spider 2.0 TS 1999, AR 166 3.0 V6 2002
    Postów
    274

    Domyślnie

    Cytat Napisał maras14 Zobacz post
    Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie Nie mulenie auta i dłuższe trasy receptą na sprawny egr ( i dpf o ile jest ) Teraz wyobraź sobie pacjenta, który ma auto 2-3-4 lata, dojeżdża nim do pracy 5km, w dodatku w mieście. Później sprzedaje autko i masz problemy jako przyszły właściciel
    masz racje i to bardzo dużym stopniu. Auto na małych przebiegach zdycha zdecydowanie szybciej.
    Ale jak widzę foty to szok jak zabite są EGR-y i kolektory.W bardzo dużym stopniu wina jest paliw jakie się leje oraz okresowych przeglądów auta, oszczędza się często na filtrach, olejach, Nie jednokrotnie słyszałem teorie, że filtr powietrza co niektórzy ,,przedmuchują'' powietrzem i dalej na 30 tyś. i stad niedomagania auta, padające przepływki, itp.

  9. #1649
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 2007 185KM
    Postów
    3

    Domyślnie

    Witam serdecznie Alfaholików. Jestem świeżym posiadaczem Alfy 159 po mapowaniu na 185KM. Przy zakupie nie miałem żadnych podejrzeń, ale widzę, że jednak spalanie i wielu z Was jest wiele niższe niż moje. Mianowicie średnie moje spalanie przy trasie 25km potem 5 stacji co 5km i znów 25km wynosi 9.5L Wymieniłem filtr paliwa bo przeciekał, termostat nie trzymał temperatury, wymieniłem. Teraz równiusieńko zawsze 90stopni. Opony mam 225/50/17.
    DPF wywalony i EGR ponoć zaślepiony. Tankuję zawsze na znanych mi, dobrych stacjach.
    Po przeczytaniu podobnych problemow na tym forum, bo czytałem tu już dużo, żeby nie powielać tematów, stwierdzam, że to może będzie kiepsko zaślepiony EGR, ale potrzebuję potwierdzenia od Was no i jakiegoś kontaktu to znawcy co by mi pomógł w Warszawie.
    Dzisiaj go trochę cisnąłem to spalanie 9.4/9.5 a jak jeżdżę spokojnie to spalanie 9.6/9.8 szczerze powiedziawszy to się już pogubiłem, bo nie widzę żadnej logiki w spalaniu. Super fura, super się jęździ, robi na mnie wrażenie. Ale co z tym spalaniem, dodatkowo coś cyka w silniku, ale to jutro nagram film i wrzucę. Pómóżcie bo mi portfel już nie będzie potrzebny

  10. #1650
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Może wysokie spalanie to przez nieprofesjonalny czip? U kogo to robiłeś? Ile paliła wczesniej? Z reguły po dobrym czipie spalanie maleje, a Twoja żłopię jak smok. Co prawda mam 166 i jeden cylinder więcej, ale tyle to ona nawet nie pali w zimę jak dojeżdżam 2km do roboty


    Nie jestem specem tylko głośno myślę. Niech się tu chłopaki specjaliści wypowiedzą.
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 25-10-2016 o 11:04
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory