Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy 123456789
Pokaż wyniki od 81 do 88 z 88

Temat: Termostat wymiana 2.4 JTDM 20v

  1. #81
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    ja zalozylem orginal. 100 zl drozszy ale zero problemow

  2. #82
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    ja zalozylem orginal. 100 zl drozszy ale zero problemow
    Behr był montowany na pierwszy montaż. Nie ma z nimi żadnych problemów. Chłopak panikuje bo ma delikatną rękę i go parzy.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  3. #83
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Prawda. Orginal to tez Behr ale w.moim przypadku byl wtwdy tanszy niz zamiennik

  4. #84
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Tarnow
    Auto
    AR 159 2,4 JTDM
    Postów
    148

    Domyślnie

    Ja mam taki na sprzedaz, lezy niepotrzebny. Jakby ktos chcial to priv.

  5. #85
    Użytkownik Świeżak Avatar elelmo
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Łochów
    Auto
    AR 159SW 210KM+virus
    Postów
    153

    Domyślnie

    dziś i ja zauważyłem spadek temperatury na wskaźniku, przy postoju, może o 2mm. Wcześniej zawsze było 90, przeczytałem cały wątek i mam mieszane uczucia. Tamtą zimę przejeździłem przy wyłączonej klimie, teraz jeżdżę na włączonej po namowie szwagra, który twierdz, że tak się nie zagrzybi bo powietrze lata przez osuszacz itp. Mam do wymiany płyny filtry i rozrząd, koszta rosną. wymieniać termostat?

  6. #86
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    A ja bym zaufał czujnikowi pary. Pojawia się zaparowanie włącza się klima. Po co tracić energię na pracę kompresora, który i tak poniżej pewnej temp. się nie włącza?
    Co do termostatu. Jeśli masz oryginalny to wytrzymuje on ok 150 tys km i pada. Uszkodzenie polega na "nie trzymaniu" temperatury i jej spadek do ok 60 stopni. Pracy silnikowi nie ułatwia pracujący wentylator przy włączonej klimie. Wyłącz tę klimę i zobacz co będzie działo. Jeśli utrzyma 90 to zapomnij o termostacie.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  7. #87
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomaszchwesiuk
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    ALfa Romeo GTV busso 3,0 v6 24v, Alfa 156 1,9 jtd SW Sportwagon 150KM 2005r
    Postów
    517

    Domyślnie

    Podam cane oryginal behr.


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  8. #88
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    106

    Domyślnie

    Panowie jak długo grzeją wam się dieselki że skrzynią automatyczną do 90 stopni ? pytam o automat bo przy manualu auto chodzi na innych obrotach U mnie przy spokojnej jeździe tylko przy zmianie biegów mam 2 tys obrotów Tak to idzie 1500 1700 Ostatnio 17 km i na wskaźniku 80 stopni Wąż od termostatu zimny

Podobne wątki

  1. [159] Termostat - wymiana JTD 1.9 16V
    Utworzone przez karmal w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 642
    Ostatni post / autor: 28-11-2023, 12:09
  2. [159] Uszkodzony termostat w AR 159 JTDM 120KM?
    Utworzone przez szpytma91 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-04-2014, 04:34
  3. [164] Termostat wymiana
    Utworzone przez kociniak08 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-07-2012, 16:46
  4. Wymiana rozrządu i termostat
    Utworzone przez wojti w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-03-2011, 18:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory