Strona 166 z 183 PierwszyPierwszy ... 66116156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,651 do 1,660 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #1651
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 2007 185KM
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    Może wysokie spalanie to przez nieprofesjonalny czip? U kogo to robiłeś? Ile paliła wczesniej? Z reguły po dobrym czipie spalanie maleje, a Twoja żłopię jak smok. Co prawda mam 166 i jeden cylinder więcej, ale tyle to ona nawet nie pali w zimę jak dojeżdżam 2km do roboty


    Nie jestem specem tylko głośno myślę. Niech się tu chłopaki specjaliści wypowiedzą.
    Niestety, chip nie był robiony za mojej kadencji, aczkolwiek robiła to firma " Ladyga Tuning" z Krakowa.
    Dziś mam wrażenie, że lekko się przycieła przy 1600obrotow, ale moze sam sobie juz wmawiam i szukam byle by utwierdzic sie w tym co mysle.
    Ma ktoś może jakiś pomysł?

  2. #1652
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Najlepszym pomysłem, to jest zalogowanie tego co się tam dzieje i analiza Inaczej to będzie gdybanie i szukanie w ciemno.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #1653
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 2007 185KM
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Najlepszym pomysłem, to jest zalogowanie tego co się tam dzieje i analiza Inaczej to będzie gdybanie i szukanie w ciemno.
    Na to wychodzi. Zanim jeszcze gdzieś pojadę, polecicie kogos w wawie zeby za duzo nie brał?

  4. #1654
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Jak coś to zapraszam.
    Ale nie wiem czy twoja metoda pomiaru 25 + 5x5 + 25 = 75km (dobrze zrozumiałem?) jest miarodajna.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #1655
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Krapkowice
    Auto
    AR 156 II sportwagon 1.9 JTD 140km
    Postów
    2

    Domyślnie

    Witam od niedawna mam Alfe 156 SW silnik 1.9 jtd 16v 140km i chciałbym zaślepić EGR tylko pytanie czy zaslepka może być pełna czy ma być z otworami? i czy wyświetli błąd i czy samo mechaniczne zaślepienie wystarczy? a i czy ten silnik ma klapy wirowe? z góry dziękuje za pomoc

  6. #1656
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    Alfa Romeo GT (planowane)
    Postów
    95

    Domyślnie

    -zaslepka musi byc pelna, 100% i musi byc z bardzo dobrej blachy (nie oszczedzaj na tym!).
    -blad ci sie pewnie wyswietli i potem moze auto tez w tryb serwisowy sie przelaczyc jesli tego nie wyprogramujesz z ECU
    -najlepiej jedz do Conmiru i Autka.pl (tandem Mirek+Tomek) i zrob to u nich. Bedziesz mial dobrze zrobione. Jak Ci sie nie chce jechac do KRK po to zrob to zdalnie. Mirek Ci ogarnie wyprogramowanie z ECU a telefonicznie pomoze zapewne (jestem o tym przekonany)Ci fizycznie zaslepic uklad.

    Nie dawaj tego komus 'na osiedlu' bo Ci moga zrobic niezla jaja (zwlaszcza syf moze byc zrobiony w kompie).
    pzdr

    ps. takze odpowiadajac na Twoje pytanie: nie, nie ryzykowalbym 'tylko fiz. zaslepieniem EGR' i zrobil to rowniez koniecznie programowo. Klapy wirowe po fiz. wyjeciu mozna jeszcze ryzykowac nie wyprogramowania ale EGRu to juz raczej nie. Moje zdanie
    Ostatnio edytowane przez Mico ; 22-11-2016 o 18:37

  7. #1657
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał biegan259 Zobacz post
    Witam od niedawna mam Alfe 156 SW silnik 1.9 jtd 16v 140km i chciałbym zaślepić EGR tylko pytanie czy zaslepka może być pełna czy ma być z otworami? i czy wyświetli błąd i czy samo mechaniczne zaślepienie wystarczy? a i czy ten silnik ma klapy wirowe? z góry dziękuje za pomoc
    Widać nie chce się trochę poczytać i poszukać, tylko lepiej zadać pytania na które padły już tu wielokrotnie odpowiedzi.

  8. #1658
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mumins
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Bezalfie
    Postów
    472

    Domyślnie

    Powiem Wam na swoim przykładzie - AR166, 2.4jtd 10V. Miałem dolot na wierzchu i postanowiłem przy okazji zaślepić EGR. Kupiłem niepełną zaślepkę z 3-dziurkami, na necie przeczytałem, że nie będzie konieczne wyprogramowanie. Niestety wywaliło mi checka, a auto miało połowy mocy, a powyżej 3.000rpm. Wrażenie było takie, jakby za autem otwierał się spadochron. Na szczęście bardziej doświadczony kolega zgrał mi mapę, odesłał do Mirka (Conmir), który przy okazji poprawi mapę i będzie wszystko zrobione jak trzeba. A zaślepka ma być cała, inaczej i tak spaliny przedostają się dalej.
    Ostatnio edytowane przez Mumins ; 28-11-2016 o 13:51

  9. #1659
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Ciekawe. Pierwsze słyszę o takim problemie w 10v. Ja mam pełną zaślepkę i żadnych problemów.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  10. #1660
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mumins
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Bezalfie
    Postów
    472

    Domyślnie

    No cóż, zdałem się na opinię fachowców. Auto po prostu nie jedzie, a każde wyprzedzanie jest z duszą na ramieniu, kiedy przed modyfikacją "łyknięcie" 2-3 samochodów to była chwila.

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory