Strona 16 z 63 PierwszyPierwszy ... 67891011121314151617181920212223242526 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 626

Temat: Dedykowane dodatki do paliw (do benzyny, ON, LPG)

  1. #151
    Użytkownik Fachowiec Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,016

    Domyślnie

    Dzięki.
    Jest 166 3.0 V6 24v Distinctive
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  2. #152
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Jutro leje LM do wtrysków mojego jtdm-a butelkę na 30l....zobaczymy

    Dolałem jechał do 50l, teraz jestem ciekaw efektu...
    Ostatnio edytowane przez Lucas83 ; 24-10-2016 o 18:22
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  3. #153
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar vps1
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Renault Trafic 2,5 dci z DPF
    Postów
    7

    Domyślnie

    Płukanka AR2300. Jeszcze tylko 600km i wymiana oleju.
    Zastanawiam się czy lać docelowy olej + filtr i przejechać na nim ok 4k km, potem szybka płukanka AR2820 i ponowne zalanie docelowego oleju + filtr + AR9100 i spokój na 20k km
    AR6400 D MAX koncentrat czyszczący do DIESELa wlany został do 45 litrów (pół baku). Po wyjeżdżeniu mam odczycie, że lepiej się zbiera od 1800obr w górę. Wcześniej po dodaniu gazu miałem lekkie przydławienie i lekkie opóźnienie dodając gazu. Teraz tego niema.
    Potem zalałem AR6500 Professional DPF & CAT Cleaner na 20 litrów ON. Wyjeździłem do pustego i dziś zatankowałem do pełna 90 l ON zwykła (statoil) i dodałem 90ml AR6900 D MAX
    Jak na razie jestem zadowolony szczególnie że lepiej zbiera się od dolnych obrotów.

  4. #154
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Jestem po 6 zbiorniku z AR6900-D Max. Wrażenia? Generalnie ciekawe. Zniknął mi wyskakujący check z błędem ciśnienia paliwa, więc jakiś syf gdzieś tam zlikwidowało. Korekty wtrysków raczej nie poprawiło bo nadal potrafią zabujać budą i są problemy z odpalaniem na ciepłym. Mechanika już widać potrzebna.

    Poza tym: silnika pracuje ciut lepiej. W sensie z każdym kolejnym bakiem praca "na ucho" się poprawiała, robił się bardziej delikatny i nie traktorzył tak na wysokich obrotach. Znowu śmiganie na 3-4 tysiącach obrotów stało się przyjemnością jak po środku LM - gładko, ochoczo, przyjemnie. Tutaj nie mam zastrzeżeń.

    Spalanie - wzrosło. Generalnie styl jazdy mi się specjalnie nie zmienia, kręcę silnik wysoko, większość tras to autostrady i tak dalej. Spalanie wraz z każdym kolejnym tankowaniem rosło i wyglądało tak (mierzone pod dystrybutorem, nie z komputera):
    - 7,5
    - 7,62
    - 7,7
    - 7,27: woziłem Mamę więc wolniej i delikatniej
    - 7,87

    Podejrzewam że po przesiadce na zimówki jeszcze trochę wzrośnie. Wyjeżdżę cały pojemnik AR i wrócę do czystego paliwa z LM co 3 tankowanie - muszę je w końcu zużyć. Zobaczymy jak to będzie wyglądać.

  5. #155
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Może użyj depresatora i zobacz czy spalanie nie spadnie. Generalnie już jest czas kiedy spalanie w dieselu ciężko porównywać z tym co było wcześniej.
    Stąd właśnie wzięły się zestawy AR6900-D Max z AR6350 ;-)
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  6. #156
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    U mnie też nie zaobserwowałem spadku spalania na samym AR6900 i zwykłym ON za to AR+Verva zawsze wychodzi mi 0,5l na setkę mniej.

  7. #157
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Leję Ultimate BP albo Lotos Dynamic, lepiej nie będzie chyba że jakiegoś Nitro od Shella.

    Wlyszkow - mnie spalanie nie przeszkadza, po prostu w miarę stosowania AR raczej rośnie niż spada więc się podzieliłem spostrzeżeniami. Depresator... po kiego? Aż takich mrozów nie ma, a ja zacząłem tankować co pół baku, a nie jak w lato od rezerwy do rezerwy więc z wodą nie powinienem mieć problemu

    Tak poza tym jeszcze jedno spostrzeżenie - butelka. Ta 500ml (podobna jak 250) butelka "z wężykiem" jest diablo irytująca. Końcówka do nalewanie jest na stałe nakręcona, ale i tak końcówka się lepi bo zawsze coś tam zostanie i spłynie. Bez rękawiczek nie podchodź, bo będą łapy śmierdzieć. Ew. jak ktoś nie ma miejsca, żeby postawić i zabezpieczyć butelkę to trzeba nakręcać ten wężyk za każdym razem i jest jeszcze gorzej. Szkoda, że nie ma tego w buteleczkach "jednorazowych" np. na 50 litrów paliwa. Zaleje, git. Jak się skończy to kupię litr, rozleję do małych buteleczek i mam.

    A tak się trzeba paprać, albo kompletować plastikowe buteleczki 50ml po 2T i przelewać

    Wiem, jestem mało eko

  8. #158
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Z tym lepiej nie będzie bym nie był taki pewno bo tylko Orlen jako jedyny oficjalnie chwali się liczbową cetanową swoich paliw premium dlatego leje Verve. Nie robi tego ani Shell, ani Lotos ani tym bardziej BP więc mogą być lepsze od zwykłego ale nie muszą. Walą tylko jakieś frazesy o czyszczeniu itp. itd. ;]

  9. #159
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    +5C to już na granicy dla letniego ON. Na Podlasiu kiedy były pierwsze chłody kolega zaczął narzekać że diesel dymi i sporo pali, dostał depresator i jak ręką odjąć - spalanie wróciło do normy, lepsze odejście, dymu brak.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  10. #160
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    BP ani Shell nie podają specyfikacji paliw, ale Lotos tak, Dynamica też. Ok, Verva na papierach jest lepsza, ale jakoś Dynamic mi lepiej leży. Nie lubię Orlenu jako marki

Podobne wątki

  1. Dodatki do olejów i paliw 2011
    Utworzone przez jsbielsko w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-02-2018, 15:02
  2. Pokrowce dedykowane
    Utworzone przez bogusz w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-03-2015, 21:47
  3. dodatki do benzyny
    Utworzone przez traczmot w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-08-2013, 17:49
  4. dodatki czyszczące silnik do oleju i benzyny
    Utworzone przez misza w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-12-2011, 20:17
  5. [145] Dodatki do paliw
    Utworzone przez as w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-03-2009, 23:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory