Postojowa żarówka jest włożona do takie motylka - trzeba go lekko ruszać na boki i ciągnąć aby wyjąć (za ten plastik długi). Powiem szczerze, że może to przysporzyć kłopotów ... sam muszę kolegom wymieniać bo też mają lewe ręce![]()
Postojowa żarówka jest włożona do takie motylka - trzeba go lekko ruszać na boki i ciągnąć aby wyjąć (za ten plastik długi). Powiem szczerze, że może to przysporzyć kłopotów ... sam muszę kolegom wymieniać bo też mają lewe ręce![]()
Ostatnio jak u siebie wymieniałem, to po prostu złapałem za ten uchwyt "narzędzia A" i wyciągnąłem na siłę (trzymało bardzo lekko). Jak masz wyjęty to całe gniazdo żarówki razem z uchwytem to wyjmujesz żarówkę obracająć ją w lewo jak w instrukcji jest napisane. Wkładasz nową i jak jest dobrze zamontowana to wkładasz całe gniazdo z uchwytem w swoje miejsce.
1 nie kazdy ma motylka/narzędzie A w lampie
2 pociągnij za przewody - wyjdzie
3 przed montażem wklej w oprawę żarówki sztywny drut (np podtynkowy w izolacji) - łatwiej będzie nacelować do włozenia (rada - włącz pozycje i patrz od przodu przez szkło lampy) a i łatwiej wyjąć w przyszłości
...
Dziękuję za kolejne cenne rady, do tego z naddatkiem.
Teraz z pewnością będzie łatwiej.
W tej cenie już całą Alfę można kupić.
- - - Updated - - -
Wymieniłem postojówkę.
Zniknął komunikat z fejlurem.
Motylek mam - innymi słowy, "narzędzie A" z instrukcji.
Pokręciłem nim w prawo i lewo lekko ciągnąc na zwenątrz.
Wymiana żarówki była już bardzo prosta.
Po wymianie żarówki włączyłem światła postojowe.
Ułatwia rzeczywiście montaż.
Dla szukających tu inspiracji do "zrób to sam" - zdjęcie wyciągniętego gniazda i motylka ("a nad nią lata motylek"):
![]()
Ostatnio edytowane przez kazikx ; 01-11-2016 o 17:23
Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012![]()
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...![]()
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...![]()