Strona 23 z 44 PierwszyPierwszy ... 131415161718192021222324252627282930313233 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 438

Temat: SWAP zacisków brembo przedniej osi w Alfie 159 16V

  1. #221
    Użytkownik Rowerzysta Avatar piter_alfa
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Mysłowice
    Auto
    Giulia Super 2.2 JTDM '17
    Postów
    454

    Domyślnie

    Właśnie z et nie ma problemu. Jest problem na średnicy wewnętrznej felgi

  2. #222
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    No na stalowke to wiadomo ze nie wejda nie raz o tym pisano.
    Tylko alu felgi.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #223
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,791

    Domyślnie

    Cytat Napisał piter_alfa Zobacz post
    Dla potomnych... Z jakiś powodów jeszcze mi nieznanych tylko zaciski ori ze 159 i 166 pasują pod felgę stalowa oryginalną 16. Te które ja założyłem ocierają o wnętrze felgi, chociaż to krawędzi felgi miejsce jest. Wiec na zimę zmiana zacisków na zwykle ☺
    Stalowa felga w 159 nie wejdzie na duże Brembo.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #224
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Na male tez nie


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #225
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    No na stalowke to wiadomo ze nie wejda nie raz o tym pisano.
    Tylko alu felgi.
    Otóż wejdzie. Oryginalna felga stalowa 16" z ET 34 wchodzi na mały zacisk brembo z tarczą 305mm (sprawdzone organoleptycznie). Natomiast może nie wejść na zacisk z Alfy 166, ale tego nie potwierdzę.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  6. #226
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Piter mial zacisk ze mito qv/grande abarth


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #227
    Użytkownik Rowerzysta Avatar piter_alfa
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Mysłowice
    Auto
    Giulia Super 2.2 JTDM '17
    Postów
    454

    Domyślnie

    Dokladnie jak alces pisze. Oryginalna felga wchodzi na male oryginalne brembo. Ale ja mam brembo kombinowane z abartha punto na tarczy 305 i nie wchodzi

  8. #228
    Użytkownik Ogier Avatar Kruk
    Dołączył
    07 2016
    Mieszka w
    Lubliniec
    Auto
    159 SW
    Postów
    176

    Domyślnie

    Odkopię trochę temat żeby nie zakładać nowego. Mam pytanie do posiadaczy brembo ze 166 w swoich 159tkach - czy poradziliście sobie z piszczeniem? A jeśli nie, to czy jest ono do przeżycia? No i czy z perspektywy czasu, robiąc zestawienie plusów (wygląd, skuteczność hamowania) i minusów (piszczenie), założylibyście je ponownie?
    Aspekt finansowy pomijam bo i tak mam u siebie do wymiany tarcze i klocki z przodu. Poprawa własnego bezpieczeństwa zawsze mile widziana, a do tego większe koło z tym najzwyklejszym zaciskiem pod sobą nie będzie się prezentować jak trzeba.

    Przez chwilę przeszło mi przez myśl duże brembo ze 159, ale ceny ze zwrotnicami sprawiają, że mój portfel aż piszczy - aktualnie nie jest gotowy na taki cios, a hamulce muszę robić lada dzień, więc może małe brembo ze 166.

  9. #229
    Użytkownik Rowerzysta Avatar slon
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    413

    Domyślnie

    Założyłem tarcze Textar i klocki Ate (zwykłe, nie ceramikę) i przez pierwsze 200-300 km myślałem, że wyrzucę na śmietnik te cholerne Brembo...
    Po ok 1000-1500 km delikatnej jazdy po mieście pojechałem w dłuższa trasę i wtedy doceniłem skuteczność nowych hamulców. Jest sporo lepiej.
    Od zmiany przejechałem już jakieś 6-7 tys. km i przy zamkniętych oknach i cicho grającym radiu pisku nie słychać. Delikatnie hamując piszczy, czasami po hamowaniu klocek źle się ułoży i piszczy przy jeździe na wprost. W zasadzie im mocniej depczę, tym mniej piszczy
    Wygląd na spory plus Mając takie doświadczenia, następnym razem chyba bym poszedł w duże Brembo pod tarcze 330 mm. Pytałem kilku handlarzy, pogrzebałem na Allegro i w sumie wyszłoby raptem kilka stówek drożej. Jedyny minus to felgi min 17 cali, a na zimę mam świeżo kupione 16.

  10. #230
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Brembo zawsze bedzie piszczec bardziej czy mniej zalezy od montazu


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Podobne wątki

  1. adapter zacisków Brembo do 156
    Utworzone przez wkamil w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-05-2014, 08:35
  2. Wymiana zacisków hamulcowych na Brembo
    Utworzone przez bmcmateusz w dziale 166
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 14-12-2013, 14:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory