Nie mam eLearna do 3.2, ale m.in. opierając się na takich artykułach
http://www.italiancar.net/site/FACTf...alfa159-4.html
odpowiedź brzmi TAK![]()
Nie mam eLearna do 3.2, ale m.in. opierając się na takich artykułach
http://www.italiancar.net/site/FACTf...alfa159-4.html
odpowiedź brzmi TAK![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
magil, co jest w takim elearnie?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wiele szczegółów nt. budowy i zasady działania silnika. Schematy, procedury i instrukcje serwisowe z rysunkami.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Jakbyś chciał, to sobie ściągnij: https://1drv.ms/u/s!AvtxIe2nFH6xqShmnhN5giV5WzPt
Jest do 159, ale silniki te same.
super aplikacja dzieki
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
cześć
Miesiąc minął elektrozawory przyszły, właśnie wracam z montażu który przebiegł sprawnie.
I tak check engine świeci nadal. Nie mam ELM-a, żeby wykasować ale na ostatnim odczycie oprócz 010 i 011 były jeszcze jakieś
inne komfort błędy więc nadzieja jest.
Co mnie zmroziło to jak widać na zdjęciu poniżej opiłki metalowe na IN zaworze,
Ma ktoś pomysł skąd tam mogą być?
Jak na zdjęciu widać te metalowe tuleje miedzy filtrami są porysowane, czy mogą być z tego czy też jest jeszcze gorzej.
z góry dzieki za rady