Strona 159 z 220 PierwszyPierwszy ... 59109149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169209 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,581 do 1,590 z 2193

Temat: Jakie opony zimowe kupić?

  1. #1581
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar roberto34wawa
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW "WŁOSZKA" 30.06.2010
    Postów
    332

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Już Ci pisałem, że próbuje ale akurat twoje posty ciężko się czyta ;]
    Też juz ci odpisałem na ten zarzut... czyli nie czytasz dokładnie
    Włoszka

    1.9 JTD-m 8v 88KW - prosto, solidnie bezproblemowo


  2. #1582
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Przeczytałem ale do mnie nie trafia taki argument. Mam starą Nokie Lumię i pisze ok, a Galaxy S6 pisze z błędami? W dodatku nie obsługuje interpunkcji? EOT

  3. #1583
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar roberto34wawa
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW "WŁOSZKA" 30.06.2010
    Postów
    332

    Domyślnie

    Wlasnie podmienia słowa czasami... czepiasz się

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    Włoszka

    1.9 JTD-m 8v 88KW - prosto, solidnie bezproblemowo


  4. #1584
    Użytkownik Ogier Avatar Fred.X
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Fiat Bravo
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Tu możesz mieć rację. Jaki rozmiar opon miał ten Passat?
    Kilka razy testowałem ostre hamowanie ze 100 km/h na mokrym, równym odcinku. Auto zachowywało się pewnie, nie bałem się, że wpadnę w poślizg i ściągnie mnie do rowu. Zresztą gdyby tak było, to z tymi oponami rzeczywiście byłoby coś nie tak Oczywiście nie mierzyłem drogi hamowania.
    i tu mogę potwierdzić , źe Dębica Frigo HP2 naprawdę daje radę ... , miałem juz awaryjne hamowanie na mokrej kostce betonowej i wszystko było w jak najlepszym porządku ,

    - - - Updated - - -

    roberto sorry , ale coś nie chce mi się wierzyć , w tak długą drogę hamowania , może było to HP ??

  5. #1585
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Nic mi się tu kupy nie trzyma... niby mówisz o skrajnych warunkach na torze ale nie polecasz do normalnej jazdy na trasy. Nie podany był również rozmiar. Udzielasz się w tym temacie już od jakiegoś czasu i wiesz że sporo osób czeka na opinie o tych oponach, a prócz kulawego opisu brak jakiś konkretów. Byłeś na 3 dniowym szkoleniu to mogłeś chociaż jakiś filmik nakręcić jak zachowuje się ten passat na tych kiepskich dębicach...
    Pływak, bez obrazy, ale jak dla mnie to Roberto podał w ostatnich kilku stronach tego wątku najwięcej konkretów. Jakość opon poznajemy właśnie w podbramkowych sytuacjach, które sami wytwarzamy na torze, a czasem zaskakują nas na drodze. Przy płynnej jeździe zdecydowana większość opon zachowa się tak samo. Chcecie tabelek z pomiarami ze szkolenia, a sami piszecie, że hamowaliście kilka razy i nie wylecieliście z drogi. No to się dowiedziałem konkretów...
    Każda negatywna opinia na temat opon budżetowych jest tu atakowana, a Dębica Frigo HP2 uchodzi tu za wybór idealny.

  6. #1586
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar roberto34wawa
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW "WŁOSZKA" 30.06.2010
    Postów
    332

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fred.X Zobacz post
    i tu mogę potwierdzić , źe Dębica Frigo HP2 naprawdę daje radę ... , miałem juz awaryjne hamowanie na mokrej kostce betonowej i wszystko było w jak najlepszym porządku ,

    - - - Updated - - -

    roberto sorry , ale coś nie chce mi się wierzyć , w tak długą drogę hamowania , może było to HP ??
    I widzisz twierdzisz że twoje hamowanie na kostce betonowej jest wiarygodne a jazda na torze nie jest. Jesteś bardzo wiarygodny i przekonujący w tym teście... ale to ani argumet ani wiarygodna teza. Powiem jeszcze tylko tak na slalomie "dwójkowym" Dębica piszczala strasznie i im szybciej sie pokonywało tym bardziej tyl uciekał a to oznacza tyle że w normalnych warunkach jak ci cos wyskoczy przed maske gwaltowni i ty będziesz chciał ominąć ratując się to nie posiadając umiejętności i spozniajac sie z założeniem kontry lecisz bokiem. Także ciesz sie że udało ci sie zahamować na kostce. Dla mnie opony nadaja sie tylko do jazdy spokojnej w warunkach miejskich taka jest moja opinia a czy ty w nia wierzysz czy nie... tak jak jeden kolega napisał jest tu grupa na siłę forsujaca opony budżetowe i atakuje wszystkich co maja słabą opinie o nich

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    Włoszka

    1.9 JTD-m 8v 88KW - prosto, solidnie bezproblemowo


  7. #1587
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał roberto34wawa Zobacz post
    I widzisz twierdzisz że twoje hamowanie na kostce betonowej jest wiarygodne a jazda na torze nie jest. Jesteś bardzo wiarygodny i przekonujący w tym teście... ale to ani argumet ani wiarygodna teza. Powiem jeszcze tylko tak na slalomie "dwójkowym" Dębica piszczala strasznie i im szybciej sie pokonywało tym bardziej tyl uciekał a to oznacza tyle że w normalnych warunkach jak ci cos wyskoczy przed maske gwaltowni i ty będziesz chciał ominąć ratując się to nie posiadając umiejętności i spozniajac sie z założeniem kontry lecisz bokiem. Także ciesz sie że udało ci sie zahamować na kostce. Dla mnie opony nadaja sie tylko do jazdy spokojnej w warunkach miejskich taka jest moja opinia a czy ty w nia wierzysz czy nie... tak jak jeden kolega napisał jest tu grupa na siłę forsujaca opony budżetowe i atakuje wszystkich co maja słabą opinie o nich

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    Przecież to budżetówka, chyba nikt nie sądzi że na torze będzie miała najlepsze wyniki. Teoria że to opona do spokojnej lub miejskiej jazdy jest trafna. i nikt nie powinien się czuć urażony.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  8. #1588
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar roberto34wawa
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW "WŁOSZKA" 30.06.2010
    Postów
    332

    Domyślnie

    Cytat Napisał paweltbu Zobacz post
    Przecież to budżetówka, chyba nikt nie sądzi że na torze będzie miała najlepsze wyniki. Teoria że to opona do spokojnej lub miejskiej jazdy jest trafna. i nikt nie powinien się czuć urażony.
    Właśnie niektórzy tak sie czują i na siłę twierdzą że te opony niczym nie ustępują klasie premium twierdząc że nie ma żadnej różnicy.

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    Włoszka

    1.9 JTD-m 8v 88KW - prosto, solidnie bezproblemowo


  9. #1589
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Nikt tu nie wychwala tych opon pod niebiosa, ale twierdzenie, że jest to opona budżetowa i nadaje się wyłącznie do miasta i dziadkowej jazdy jest grubo przesadzone.
    Bo co ktoś może stwierdzić na temat produktu, którego nie używał? To po pierwsze. A po drugie ja też uważam, że testy Roberta są mało dokładnie opisane oraz, na tyle na ile je opisał, niemiarodajne. Brak w nich odniesienia do innych modeli. Równie dobrze Passat mógł mieć założone Nokiany i odpowiednio cisnąć na torze to też opony by piszczały i droga hamowania byłaby dłuższa niż droga hamowania Astry. Brak szczegółów, szczątkowe informacje są co najmniej tyle samo warte co opinie posiadaczy tych opon.

    Jak pisałem, miałem okazję pojeździć sobie bardziej dynamicznie po pustych równych nawierzchniach oraz pod pustym marketem i moje opony czasem zapiszczały (nic nadzwyczajnego), głównie słyszałem tylko szukanie charakterystyczne dla uślizgu. I to była jazda niecodzienna. Tak samo pisałem, że wykonywałem niejednokrotnie ostre hamowanie nie zawsze po idealnie równej nawierzchni i tył wcale nie uciekał. Systemy kontroli trakcji miałem włączone. I znaczy to tyle, że nie będę bać się na tych oponach jeździć dynamicznie, bo wiem na co je stać. Goodyear, Michelin ani Continental to to nie jest, ale nie popadajmy w skrajność. Nissanem GTR czy innym Maserati na tych oponach nie jeździmy.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #1590
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał SliwusBuu Zobacz post
    Pływak, bez obrazy, ale jak dla mnie to Roberto podał w ostatnich kilku stronach tego wątku najwięcej konkretów. Jakość opon poznajemy właśnie w podbramkowych sytuacjach, które sami wytwarzamy na torze, a czasem zaskakują nas na drodze. Przy płynnej jeździe zdecydowana większość opon zachowa się tak samo. Chcecie tabelek z pomiarami ze szkolenia, a sami piszecie, że hamowaliście kilka razy i nie wylecieliście z drogi. No to się dowiedziałem konkretów...
    Każda negatywna opinia na temat opon budżetowych jest tu atakowana, a Dębica Frigo HP2 uchodzi tu za wybór idealny.
    Jakiś passat, jakiś rozmiar, jakieś szkolenie, jakiś tor to mi się kupy. Ja napisałem najkonkretniej jak się da z punktu widzenia zwykłego użytkownika wystarczy poczytać dokładnie post, pod którym dziwnym trafem zaraz pojawił się "profesjonalny torowy test". Gdybym ja się nie wypowiedział to ciekawe czy opinia druga pojawiła by się również. W żadnym miejscu nie napisałem, że opony są super i nie ma różnicy miedzy nimi, a wyższej klasy jak tu niektórzy insynuują. Słowa klucz w mojej opinii to "przyzwoite" i "stosunek cena/jakość". Sam nawet dodałem, że przy obecnych cenach zakup jest nieopłacalny. Mógłbym się czepiać tak jak inni niedawno czy może na pewno te nowe Dębice przed testem mają już przejechane 1000km czy oby na pewno to jest wersja z fabryki w Niemczech, a nie z Francji itp. itd ale to bez sensu. To jest przyzwoita opona klasy budżetowej, która moim zdaniem spokojnie może aspirować do klasy średniej. W momencie gdy ja je kupowałem opony ciekawsze jak Hankook kosztowały ok 150zł na sztuce więcej i nie wiem czy w cenie poniżej 400zł znalazło by się coś ciekawszego od HP2.

Podobne wątki

  1. Jakie zimowe opony 205/55 R16 polecacie?
    Utworzone przez Conquerra w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 31-12-2014, 06:39
  2. Opony zimowe - jakie polecacie, a jakie odradzacie?
    Utworzone przez Leonine w dziale GT
    Odpowiedzi: 83
    Ostatni post / autor: 04-12-2013, 19:32
  3. Jakie opony zimowe do Crosswagona?
    Utworzone przez piotr_alex w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-11-2012, 10:38
  4. [164] Jakie opony zimowe do 164
    Utworzone przez ANET w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-10-2012, 11:19
  5. [156] Jakie opony zimowe
    Utworzone przez Bartosz w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-09-2008, 23:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory