Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Alfa 156 2.5 v6 po wymianie przepływki nie odpala

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    ALfa 156 2.5 v6
    Postów
    5

    Domyślnie Alfa 156 2.5 v6 po wymianie przepływki nie odpala

    Pytanie bo juz nie wiem co mam sprawdzac.
    Historia od poczatku.
    Falowaly mi obroty swiecila kontrolka wtryskow. FES pokazal przeplywke.
    Zakupilem. Wymienilem i wyczytalem ze w zwiazku z wymiana nalezy zresetowac ecu. Zwarlem klemy akumulatora i zaplon na 90s potem wylaczenie na 90s potem odpalilem i pochodzil na wolnych do 3 uruchomien wentylatora. WIecej auto nie zapalilo.
    Kontrolka juz nie swieci FES nie pokazuje bledow.
    Probowalem drugi raz zrobic reset i podczas laczenia klem wyskoczyla wtyczka bezpiecznikow tych na dodatnim biegunie akumulatora.
    Zastosowalem powtornie procedure i nic. Zorientowalem sie ze wyskoczyla wtyczka, podlaczylem i dalej nic. non stop tylko chodzi silniczek krokowy, bzyczy caly czas a samochod nawet nie mruknie.
    Dodam ze kiedy chodzil na wolnych obrotach juz nie falowaly, moze minimalnie.
    Sterownik ME2.1

    NIe wiem juz co mam sprawdzac.
    Ostatnio edytowane przez irek73 ; 17-11-2016 o 14:03

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar darcio
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    alfa romeo 156 2,5l 24v 190km/98r
    Postów
    95

    Domyślnie

    bezpieczniki sprawdź kolego i pompę paliwa

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Nie rozumiem tego: "zwarłem klemy akumulatora". Po co to zrobiłeś i jak?
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Pewnie chodziło mu o wypięcie klem z aku i spięcie ich razem w celu szybszego rozładowania.
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    ALfa 156 2.5 v6
    Postów
    5

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafik. Zobacz post
    Pewnie chodziło mu o wypięcie klem z aku i spięcie ich razem w celu szybszego rozładowania.
    Tak dokładnie o to mi chodziło. A pompa paliwa chodzi. Jak na moje oko elektryka brak iskry czy brak sterowania cewkami . koledzy który bezpiecznik sprawdzić? Pod maską? Są całe.

  6. #6
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał irek73 Zobacz post
    Tak dokładnie o to mi chodziło. A pompa paliwa chodzi. Jak na moje oko elektryka brak iskry czy brak sterowania cewkami . koledzy który bezpiecznik sprawdzić? Pod maską? Są całe.
    Ale po co je zwierałeś? Co chciałeś dzięki temu osiągnąć? Ten "reset" co robiłeś, to tylko i wyłącznie adaptuje przepustnicę. Co chciałbyś niby resetować?
    Pozdrawiam,
    Adam

  7. #7
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    trzeba było jeszcze kopnąć pięć razy w koło i reset gotowy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    ALfa 156 2.5 v6
    Postów
    5

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    trzeba było jeszcze kopnąć pięć razy w koło i reset gotowy
    Wiec napiszcie na Waszym forum instrukcje kopania w kolo i jesli taki laik kupi sobie Alfe to pewnie skorzysta z Waszych rad.

    NIe mogę dodać linka bo nie mam 10 postow. Na Waszym forum jest temat reset parametrów adaptacyjnych v6 24V.

    Po co wypisujecie czekanie z wypieta klema 45min, zaplon 90 lub 60s potem 90 lub 60 na wylaczonym potem wolne obroty do uruchomienia wentylatora itp itd....... a klemy zwarłem po to by 45 min nie czekac az napiecie zejdzie z kondensatorów ecu
    Wyczytałem nawe ze nie da się zrobic tego programowo przy ME2.1 tylko w ten sposób opisany powyżej.
    Wiec nie wiem czy jest powód by się ze mnie śmiać.
    Sami to wypisujecie a jesli to sa bzdury to usuncie te wpisy.

    Nie pytajcie mnie co chciałem osiągnąc tylko tych ludzi którzy takie instrukcje wypisują na tym forum.
    Niby mialy sie nastawy wyzerowac, przepustnica katy wtryskow czy cos takiego. Wiec to zrobilem.
    Nie chcecie pomóc to powiedzcie lub w ogóle nie piszcie bo złośliwe przytyki laikowi nic nie pomoga.

    Alfy nigdy nie miałem wiec korzystałem z forum.
    Pojdę do garażu kopnę w koło 5 razy i zadzwonię na szrot.
    A koła zostawię bo nowe opony.
    Ostatnio edytowane przez irek73 ; 18-11-2016 o 08:23

  9. #9
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Czytaj dokładnie porady które sa wypisywane na forum a najlepiej złapać kontakt z kimś na forum kto ma takie auto i od niego zaczerpnąć informacji do czego i jak robi się rest ECU. Przepływomierz jest akurat samoadapcyjny i nie trzeba rozpinać akumulatora.

    Nie ma co się złościć tak napisałem bo jak czytam te opowieści z mchu i paproci to ręce opadają

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    ALfa 156 2.5 v6
    Postów
    5

    Domyślnie

    Nie złoszcze się. Po prostu przeczytałem już chyba wszystko i nie wiem co sprawdzić. NIe wiem skad idzie napiecie na cewki jakim bezpiecznikiem jest to zabezpieczone (gdzie on jest) i jakim przekaznikiem. Jak bede wiedzial to po kolei sprawdze i dojde, a narazie jestem z reka w nocniku. Co steryje praca cewek ecu czy jest jakis elektroniczny sterownik zaplonu? nIe mam pojecia a nie lubie nie wiedziec.

Podobne wątki

  1. [GTV Spider] Po wymianie przepływki, dławi się 1.8 TS
    Utworzone przez ian3 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-04-2013, 09:21
  2. problem po wymianie przepływki
    Utworzone przez żółty87 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-11-2011, 12:35
  3. falują obroty po wymianie przepływki
    Utworzone przez żółty87 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-09-2011, 23:12
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 17:46
  5. [146] Po wymianie przepływki zapaliła sie marchewka
    Utworzone przez czekal86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-06-2009, 13:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory