Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #11241
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Alfa nazwała wersję 280 KM "Veloce" co zwiększa wymagania odnośnie wozu i jeśli ta wersja nie będzie brzmiała i będzie miała odcinkę przy 6 tys. (A wszystko na to wskazuje) to będzie wtopa....
    Tyle, że veloce znaczy szybki, a nie głośny.

    Wystarczy posłuchać o czym i jak mówią i piszą, póki co dziennikarze Quattroruote, aby nabrać przekonania, że będzie to szybka Alfa.
    Alfa Romeo Nel Cuore

  2. #11242
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    W segmencie D 2 litry to właściwie podstawowy silnik i nie co oczekiwać że będzie ryczał jak wściekły byk Ma być cicho i komfortowo, przecież to nie hothatch tylko zwykły sedan.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Zgadza się a dla fanów ryczenia i strzałów z wydechu na przykład BMW zapewnia komponenty z serii M performance do kupienia i zamontowania w każdym ASO , czyli dla kazdego coś miłego .
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  3. #11243
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Ludvigus
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Trzebownisko, Rzeszów, PL
    Auto
    Giulia 2.0TB, 147 1.6 TS
    Postów
    764

    Domyślnie

    Z tymi Chinami to zejdźcie na ziemię - prawie każdy masowy producent ma w Chinach fabryki, bo tam jest dzisiaj masakrycznie duży rynek zbytu - klasa średnia im urosła niesamowicie i uwielbia europejską motoryzację.
    Sam Volkswagen ma w Chinach 6 lub 7 ogromnych fabryk, a marka nadal uważana jest za wyznaczającą trendy tuż od mitycznymi pojazdami "Premium".

    A co do dźwięku 2.0 R4 Turbo Benzina 280KM + AT8 w Giulii to posłuchajcie poniżej (start 2:53):


    ps. Obroty kończą się dosyć wcześnie - okolice 5,5k RPM, ale jeśli ktoś jeździł turbodoładowanymi silnikami to się szybciej przyzwyczai, niż ten który jeździł wonossącymi. Tyle.

    L.

  4. #11244
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie Alfa Giulia- 2015

    Jak dotąd najniżej kręcącą benzyną w Alfie było TBI 200KM ze 159 z odcięciem przy 5800 obr. Jeśli tutaj pobili ten niechlubny rekord to tylko im pogratulować... Aż strach pomyśleć przy ilu ma odcinkę najsłabsza wersja benzynowa....
    wygląda na to, że tylko diesel będzie mógł konkurować z najlepszymi silnikami w klasie....szkoda.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #11245
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,611

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Jak dotąd najniżej kręcącą benzyną w Alfie było TBI 200KM ze 159 z odcięciem przy 5800 obr. Jeśli tutaj pobili ten niechlubny rekord to tylko im pogratulować... Aż strach pomyśleć przy ilu ma odcinkę najsłabsza wersja benzynowa....
    wygląda na to, że tylko diesel będzie mógł konkurować z najlepszymi silnikami w klasie....szkoda.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    nie wiesz o czym piszesz. tbi ma odciecie ok 6300 bodajze, a Cinek podniósł u mnie o 100 przy okazji chipa. czasem korzystam i wskazowka tak mniej wiecej dochodzi

  6. #11246
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    nie wiesz o czym piszesz. tbi ma odciecie ok 6300 bodajze, a Cinek podniósł u mnie o 100 przy okazji chipa. czasem korzystam i wskazowka tak mniej wiecej dochodzi
    Nie mam 159, na naszym forum jeden z właścicieli podawał takie wartości. Jeśli kręci się ponad 6 tys. to w nowym silniku może być sporo gorzej.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #11247
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Wytlumaczcie mi co wy macie z tymi obrotami? Ja duzo bardziej wole uzywac momentu obrotowego do przyspieszania a w okolicach 6 tys to juz za wiele go nie ma... Co to za przyjemnosc palowac silnik go granic jego mozliwosci? Ani to zdrowe dla silnika, ani nie przyspiesza szybciej... Ogolnie czytajac ten watek to mam wrazenie ze 90% ludzi tutaj co tydzien swoim samochodem na tor jezdzi sie scigac. Wszyscy tylko pisza ze 200KM w benzynie to slabo ze wersja 330KM czy 350KM by sie przydala a tak naprawde na co wam to? Gdzie wy tym bedziecie jezdzic? Najlepiej to kupcie sobie prawdziwe premium Mercedes C-klasa, 1.6 benzyna 129KM, ale to dopiero prawdziwe premium!
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  8. #11248
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,465

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dymo Zobacz post
    Wytlumaczcie mi co wy macie z tymi obrotami? Ja duzo bardziej wole uzywac momentu obrotowego do przyspieszania a w okolicach 6 tys to juz za wiele go nie ma... Co to za przyjemnosc palowac silnik go granic jego mozliwosci? Ani to zdrowe dla silnika, ani nie przyspiesza szybciej... Ogolnie czytajac ten watek to mam wrazenie ze 90% ludzi tutaj co tydzien swoim samochodem na tor jezdzi sie scigac. Wszyscy tylko pisza ze 200KM w benzynie to slabo ze wersja 330KM czy 350KM by sie przydala a tak naprawde na co wam to? Gdzie wy tym bedziecie jezdzic? Najlepiej to kupcie sobie prawdziwe premium Mercedes C-klasa, 1.6 benzyna 129KM, ale to dopiero prawdziwe premium!

    W dieslach go nie ma (turbo w ogóle), ale wolnossący przyspiesza szybciej i szybciej wraz z narastaniem obrotów. Turbo - jak sądzisz że się coś zaczyna - to się właśnie kończy. To nie jest fajna cecha , nie tylko w motoryzacji
    To nie chodzi o ściganie się , tylko frajdę, potencjał itd., używanie w zależności od nastroju innych zakresów obrotów - w takim wozie jak Giulia duża wolnossąca benzyna aż się prosi, dałaby i możliwość lajtowego przemieszczania się z dużym momentem (bo duża pojemność) na niskich obrotach, jak i życia - przy górnych rejestrach. No jest taka - Q , tylko szkoda ze niżej coś podobnego się nie szykuje (?).
    Jak masz możliwość z gamy Alfy Busso V6 pojeździć to bankowo zrozumiesz o co chodzi, tylko nie zdejmuj nogi z gazu przy 4 tys, wręcz przeciwnie. A silnikowi wcale to nie powinno szkodzić jak jest sprawny, o ile wiem panewkom bardziej szkodzą niskie obroty na wysokim biegu.
    Ja pamiętam niesmak po 1,8 Tbi w 159 i tyle. To nie to. Po prostu. Pewnie nie tylko ja, stąd te obawy tutaj co do 280konnej benzyny.

  9. #11249
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    W dieslach go nie ma (turbo w ogóle), ale wolnossący przyspiesza szybciej i szybciej wraz z narastaniem obrotów. Turbo - jak sądzisz że się coś zaczyna - to się właśnie kończy. To nie jest fajna cecha , nie tylko w motoryzacji
    To nie chodzi o ściganie się , tylko frajdę, potencjał itd., używanie w zależności od nastroju innych zakresów obrotów - w takim wozie jak Giulia duża wolnossąca benzyna aż się prosi, dałaby i możliwość lajtowego przemieszczania się z dużym momentem (bo duża pojemność) na niskich obrotach, jak i życia - przy górnych rejestrach. No jest taka - Q , tylko szkoda ze niżej coś podobnego się nie szykuje (?).
    Jak masz możliwość z gamy Alfy Busso V6 pojeździć to bankowo zrozumiesz o co chodzi, tylko nie zdejmuj nogi z gazu przy 4 tys, wręcz przeciwnie. A silnikowi wcale to nie powinno szkodzić jak jest sprawny, o ile wiem panewkom bardziej szkodzą niskie obroty na wysokim biegu.
    Ja pamiętam niesmak po 1,8 Tbi w 159 i tyle. To nie to. Po prostu. Pewnie nie tylko ja, stąd te obawy tutaj co do 280konnej benzyny.
    Ja wiem ze V6 Busso sie fajnie jezdzi i ze sie mega kreci ale czy chcialbys dojezdzac codziennie do pracy Alfa 156 GTA albo GTV 3.0 V6? Moze ja sie stary robie ale robie jakies 110-120 kilometrow dziennie z czego 80% procent autostrada a reszta korki ze srednia predkoscia 3km/h i zdecydowanie wolalbym to robic w Giulii 2.0TB niz 3.2 V6. Na tor bez dwoch zdan 3.2 V6. Chodzi mi o to ze Giulia wydaje sie byc pomyslana bardziej dla ludzi jak ja, ktorzy chca dojechac gdzies komfortowo, w miare szybko (6.6s do setki do chyba raczej szybko) i w fajnie wygladajacym samochodzie. I ona spelnia wszystkie te oczekiwania. A na tor to prosze sobie Giulie Q kupic albo 156 GTA.
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  10. #11250
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Dymo nie bardzo cie rozumiem. Jak jeździsz 105-konnym Mito, to zrozumiałe że 200KM benzyna by ci wystarczyła. Ale zrozum, że jak ktoś jeździ 240KM busso to mu te 200KM mało, więcej powiem, obawia się nawet tych 280KM i nie że względu na osiągi, tylko dźwięk, charakterystykę, reakcje na gaz etc.

    Jazda po torze nie ma tu nic do rzeczy. Mocna benzyna ma wystarczająco dużo momentu, żeby nią wygodnie jeździć. I w razie czego zapas obrotów!
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory