miał juz ktos taki problem nie działą prawy xenon nie zapala sie były dwa błedy B1010 Błąd zapłon Xenon i bład B1013 kontrolka awari nie wiem teraz czy to Zarnik sie spalił czy cos z przetwornica dojscie poraszka .
miał juz ktos taki problem nie działą prawy xenon nie zapala sie były dwa błedy B1010 Błąd zapłon Xenon i bład B1013 kontrolka awari nie wiem teraz czy to Zarnik sie spalił czy cos z przetwornica dojscie poraszka .
Po prostu zamień miejscami żarniki to się dowiesz....
tam nie ma dojscia za bardzo zeby sobie odkrecac dekle i zamieniać miejscami zarniki innaczej bym to juz zrobił chciałem sie dowiedziec czy moze miał ktos taki problem ze bład taki ozancza uszkodzenie zarnika wtedy bez zabaw wymieniam .
Ostatnio edytowane przez 1.9 JTD ; 24-11-2016 o 14:11
wg mnie to zalana przetwornica
Wysłane z mojego SM-A500FU
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
właśnie nie wiem jakie wali błędy przy spalonym żarniku a jakie przy uszkodzonej przetwornicy ,jest mozliwosc ze po wysuszeniu ożyje czy już raczej śmietnik na wszelki wypadek podmienie zarnik i zobacze .Do wyciągniecia przetwornicy trzeba demontować lampę ?
może być jeszcze uszkodzony zapłonnik albo problem na wtyczce głównej reflektora
...
Zapłonik gdzie sie znajduje w lampie pewnie tak?
zauważyłem ze przy zapalaniu lamp prawy zarnik od pasażera ktory nie swieci cos tam próbuje zaswiecic jakiś żar na chwilkę sie pokaze ale po pół sekundy całkiem gasnie i lipa nie swieci jutro zamienie żarniki to bede cos juz wiedział czyo od tego czy grubsza sprawa .
Ostatnio edytowane przez 1.9 JTD ; 25-11-2016 o 16:28
jest pod klapką ta odkręcaną na 4 śrubki
...
i co? wiesz już?
BTW - ja bym się nie pier... z gimnastyką odkręcania tych klap w reflektorze
gdzie miejsca jest tyle co na małe, chińskie rączki.
Już dawno doszedłem do tego że jak coś z reflektorami to zdejmujesz przedni zderzak
(co mi bo mam praktykę zajmuje jakieś 10 minut)
i masz dostęp super, możesz sobie podmieniać żarniki, przetwornice i wszystko co Ci się zamarzy.
Demontaz przedniego zderzaka jest naprawdę prosty jeśli dysponujesz torxem 30 na przedłużce dla wygody
żebys nie musiał kluczem kręcić w środku nadkola tylko pod spodem.