Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 85

Temat: Brak pomysłów co jest nie tak z moją 2.4 jtdm

  1. #51
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Lipno
    Auto
    Alfa 156 2.4 jtd 20v 2003r
    Postów
    30

    Domyślnie

    Dzisiaj założyłem nowy map sensor. Czkawka dalej przy bucie jest jak była. Powodem tej czkawki może właśnie być pompa cr albo w zbiorniku się nie wyrabia. Wtryski polecą do polski w przyszłym tygodniu to będę miał pewność czy nie ma opiłków. Zastanawiam się jeszcze nad jednym nowym wtryskiwaczem żeby później sprawdzić różnice regeneracja vs nowy. Blokady też już przyszły i czekają na sobotę.

  2. #52
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Lipno
    Auto
    Alfa 156 2.4 jtd 20v 2003r
    Postów
    30

    Domyślnie

    Witam! Kolektor na stole, podstawe pompy też trzeba odkręcić niestety. Ku mojemu zdziwieniu rozsypany jest napinacz albo za luźno napięty. Pasek z pompy bez ruszania napinacza zdjąłem palcami. Wyobrażacie sobie mój zawał? Przed wjechaniem do garażu dostała troszkę po garach ale na szczęście dalej siedziała na znakach. Teraz mam problem jak zablokować wał żeby odkręcić koło zębate wału bo ta oryginalna blokada do ustalania paska napewno nie wytrzyma pierwszej próby. Obejrzałem zamach ale żadnego pewnego punktu zaparcia nie widzę. Ma ktoś sposób na zablokowanie wału? Udarowego nie posiadam niestety w uk.

  3. #53
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Tak, w 2.4 trzeba odkrecac dzwon pompy cr zeby kolektor wyszedl. Co do rozrzadu - bez komentarza. Co do blokowania walu korbowego to od spodu musisz miec jakies dojscie do zebow kola zamachowego. Wolasz sasiada a ty blokujesz zamach srubokretem czy co tam zmieszcisz i trzymasz a sasiad odkreca srube z kola.

  4. #54
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Lipno
    Auto
    Alfa 156 2.4 jtd 20v 2003r
    Postów
    30

    Domyślnie

    Są dwa okienka pod skrzynią z tym że tak jak pisałem że nie zbyt pewne bo 1/3 zęba widać ale muszę spróbować bo nie przeżyje jak nie sprawdzę klina na wale.

  5. #55
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Tą zębatke z klinem w niej polecam wymienić! Zawsze z rozrządem nie jest droga a widać że potrafi dziadostwa narobić

  6. #56
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Lipno
    Auto
    Alfa 156 2.4 jtd 20v 2003r
    Postów
    30

    Domyślnie

    Jast tak dokręcona że dwa solidne śrubokręty poległy i nic.

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    A w którą stronę odkręcasz?
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  8. #58
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Lipno
    Auto
    Alfa 156 2.4 jtd 20v 2003r
    Postów
    30

    Domyślnie

    Cytat Napisał 5turbo Zobacz post
    A w którą stronę odkręcasz?
    Z tego co wiem to jest tam lewy gwint jak w 1.9 ale już zastanawiałem się czy nie jest prawy Mam rację czy dokręcam na 400Nm ?

  9. #59
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Gwint jest lewy. U mnie dodatkowo jest Q-tronic i nie było gdzie zblokowac wału. Żaden klucz udarowy na 1/2 nie dał rady dopiero klucz na 3/4 o sile 1500Nm dał radę.
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  10. #60
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Lipno
    Auto
    Alfa 156 2.4 jtd 20v 2003r
    Postów
    30

    Domyślnie

    No zdarza się. W polsce mam udar pod sprężarkę na 3/4 co szpilki przy naczepach urywa jak sprężarkę się podtrzyma na ponad 12 bar. Szlak mnie trafia tutaj w uk bo czuję się upośledzony w takich sytuacjach. Jak znajdę chwilę to podjadę do wypożyczalni narzędzi i wezmę makitę elektryczną taką z dwoma rękojeściami. Dzwoniłem do kolesia i mówił że takich używają do rozbiórki torowisk. Powiedział że jak tym nie pójdzie to odda mi za wynajem ten klucz ma chyba niewiele Nm ale za to ma sporo więkrzy strzał. Po to dwie rękojeści żeby rąk nie połamało

    Klapy już usunięte, zaślepki czekają a teraz idę spać bo kiedyś spać trzeba.

    A co do tych klap to powiem wam że słabo żem się przyjrzał przed montażem ta prowadząca miała wzdłużny i poprzeczny luz. Niewielki ale jednak. Ale żeby tak szybko po około 30000km? Brawo dla inżyniera Pierburga za odwagę w projektowaniu takiego fuc..ing shitu.

Podobne wątki

  1. Alfa 166 3.0 Swieci CODE - brak pomysłów
    Utworzone przez Chyzioslaff w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 18:56
  2. Brak świateł cofania = brak pomysłów
    Utworzone przez roomek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-09-2014, 11:38
  3. 147 SS uład selespeed, brak sił i pomysłów..
    Utworzone przez gixxer w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-08-2013, 20:46
  4. 147 SS uład selespeed, brak sił i pomysłów..
    Utworzone przez gixxer w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-08-2013, 20:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory