Ale to bym widział ubytki/plamy oleju. Mi sie wydaje, że za duże obroty to przy 200 jakie powinne być?
Ale to bym widział ubytki/plamy oleju. Mi sie wydaje, że za duże obroty to przy 200 jakie powinne być?
A jakie jeszcze masz objawy świadczące o tym, że sprzęgło się kończy?
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Jadąc 4/5 przy 80-100 jak wcisnę gaz mocno to obroty lecą lecą (ale czasami) Dzisiaj np podczas ostrego hamowania prawie mi zgasła a miałem na luzie obroty spadły do 0I mogę spokojnie ruszyć z 3/4/5 to chyba świadczy o tym że się ślizga.
No tak. Ciekawe w jakiej kondycji Dwumas. Jak już wymienić to komplet.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Ale mówię czasami tak mam nie zawsze. Może dopiero zaczyna się ślizgać a nie że już totalna padocha. Jestem przewrażliwiony na punkcie obrotów bo wydaje mi się, że za dużo ;p
Ja akurat miałem sprzęgło jeszcze w miarę tylko Dwumas już się odzywał. Miałem takie metaliczne dźwięki przy wysprzeglaniu.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
ja miałem kiedys tak samo. Wymieniłem wtedy komplet, Dwumas, sprzęgło, wysprzęglik, łożysko oporowe. Dwumasa ze sprzęgłem wymieniłem na Valeo.
Tutaj masz mozliwosci do dopasowania
https://www.sprzeglo.com.pl/alfa-romeo-156/5005
Tylko czy to na pewno sprzęgło. Wczoraj próbowałem na wszelkie sposoby żeby podczas przyspieszenia się poślizgnęło i nic.. Najczęściej w najmniej spodziewanym momencie. Kupić to ja mogę i dzisiaj, ale żeby mieć pewność. Jest jakiś 100% sposób żeby potwierdzić, że to sprzęgło?
AR 156 2,4JTD 136KM '99 Blue Cosmo met.
Nissan Navara 4x4 D22 DoubleCab 2,5TD 103KM '01
Polcomtex.pl - usługi brukarskie
To dobrze mówiłem że wysokie. 3tyś rpm mam na 5 przy 100-100. Tak żeby na 5 było 2-2.5tys rpm to z 80km/h. Teraz już wiem, że sprzęgło. Dozbieram gotówki i będzie robione wszystko jak tak mówisz![]()