Strona 61 z 83 PierwszyPierwszy ... 11515253545556575859606162636465666768697071 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 601 do 610 z 822

Temat: Coś o gazowaniu V6 ...

  1. #601
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dawid_007_04
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Tucze
    Auto
    Była Alfa 155 2,5 TD 1994r. Alfa 166 3.2 V6 , Alfa 166 2,4 JTD 2000 r
    Postów
    327

    Domyślnie

    Ja w swojej 166 3.2V6 mam taki setup:
    - Alex Barracuda pojedyncze
    - KME GOLD GT
    - LPG TECH 326 OBD

    Wszystko śmiga bez problemu, nic nie stwarza problemu. Bez cienia wątpliwości mogę ci polecić "nad warsztat" NEPTUN , w Koszalinie. Pełen profesjonalizm , zero ściemy znajdą się na tym co robią.

    DejW HTC

  2. #602
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar bajtek5
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Szczecin / Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0
    Postów
    127

    Domyślnie

    Cytat Napisał dawid_007_04 Zobacz post
    Ja w swojej 166 3.2V6 mam taki setup:
    - Alex Barracuda pojedyncze
    - KME GOLD GT
    - LPG TECH 326 OBD

    Wszystko śmiga bez problemu, nic nie stwarza problemu. Bez cienia wątpliwości mogę ci polecić "nad warsztat" NEPTUN , w Koszalinie. Pełen profesjonalizm , zero ściemy znajdą się na tym co robią.

    DejW HTC
    A jak z montażem?

  3. #603
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dawid_007_04
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Tucze
    Auto
    Była Alfa 155 2,5 TD 1994r. Alfa 166 3.2 V6 , Alfa 166 2,4 JTD 2000 r
    Postów
    327

    Domyślnie

    Oczywiście tak jak chciałem, wiercili w podstawę baranów, chciałem nowe uszczelki no problem, wszystko przemyślane, ładnie poukładane, pełna profeska!

    DejW HTC

  4. #604
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Cytat Napisał bajtek5 Zobacz post
    Wtryski: Alex Barracuda pojedyncze
    Reduktor: KME R2 TWIN lub KME GOLD GT
    Sterownik: STAG 300 lub LPG TECH 326
    Przewody: Faro
    Dobry setup. Ja właśnie landi omegasa sam zamieniłem na LPGTecha 326 i barracudy 115. Jedynie co zostało to reduktor IG1 Nie żałuje żadnej wydanej złotówki na techa i baracudy. Wcześniej miałem dwie trójki medów na 2 głowicy i wężykami doprowadzone do baranów. Teraz porobione nawierty w podstawach i osobne wtryski. Całkiem inna praca motoru na gazie i wizualnie super.
    Bardzo łatwa i intuicyjna obsługa techa to duży plus. Tworzenie map dla lpg to nie problem byle tylko mieć jakiś kawałek autostrady koło siebie.
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  5. #605
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar bajtek5
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Szczecin / Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0
    Postów
    127

    Domyślnie

    Napisałem do trzech polecanych warsztatów, dwa kolejne odwiedziłem osobiście i prawie wszędzie identyczna odpowiedź - nie montujemy tak słabych komponentów, proponujemy doskonałą i sprawdzoną instalację BRC Plug & Drive dla tego silnika.

    Dodatkowo wspominają o systemie lubryfikacji. Koszty to 4500 zł (+ 300 za lubryfikator) i 4750 zł (u konkurencji za prawie identyczny zestaw).

  6. #606
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Ta i z brc będziesz skazany tylko na serwis a lubrifikacja to najwyżej ci kolektor zasyfi.

    P9 android 7.0 beta
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #607
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Słabe komponenty ,a w czym to brc jest niby lepsze ?
    Jeżdziłem na stagu 0 problemów jeżdżę na techu i też zero problemów a w podpisie widać co miałem gazowane

    P9 android 7.0 beta
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #608
    Użytkownik Świeżak Avatar Espressivo
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lubin, Dolnyśląsk
    Auto
    Była: Lancia Kappa ;AR147; Fiat Bravo II; Jest: 156 2.5V6 i 159 2.4
    Postów
    138

    Domyślnie

    Nie będę ci doradzał bo nie jestem fachowcem i w tej dziedzinie jestem tylko użytkownikiem ale na obronę BRC mogę wspomnieć, że mam 156 2.5V6 z gazem BRC Sequent 56 z lubryfikacją. Instalacja montowana właśnie w Koszalinie w serwisie Boscha (wcześniej właścicielem auta był właściciel serwisu). Ja mam autko od wakacji i przejechałem ok. 6000km - Gaz montowany w roku 2013. i szczerze mówiąc działa to bezobsługowo.
    Wcześniej miałem Lancie Kappe 2.0 też z gazem BRC Sequent 56 i przejechała ok. 80k na gazie bezawaryjnie potem sprzedana.
    Nie mam porównania jazdy na innej instalacji. Minusem jest na pewno cena i to, że jesteś skazany na warsztaty współpracujące z BRC oraz że nie za ładnie to wyglada w Busso ale plusem to, że instalacje są jednolite a ewentualną usterkę usuniesz wszędzie w Polsce i nie tylko bo tych warsztów jest od groma.

  9. #609
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Espressivo Zobacz post
    Nie będę ci doradzał bo nie jestem fachowcem i w tej dziedzinie jestem tylko użytkownikiem ale na obronę BRC mogę wspomnieć, że mam 156 2.5V6 z gazem BRC Sequent 56 z lubryfikacją. Instalacja montowana właśnie w Koszalinie w serwisie Boscha (wcześniej właścicielem auta był właściciel serwisu). Ja mam autko od wakacji i przejechałem ok. 6000km - Gaz montowany w roku 2013. i szczerze mówiąc działa to bezobsługowo.
    Zawsze się zastanawiam po takich wpisach, czy rzeczywiście jest tak pięknie... ja u siebie miałem (w sumie to jeszcze mam, ale już nie używam) Prinsa i też tak myślałem... aż po jakimś tam czasie okazało się, że to jednak nie jest złudzenie, że Alfa zamulona. Hamownia prawdę ci powie, i tam wyszło że zdechło 20KM. Ja wiem, że V6 jest mocne i człowiekowi się wydaje że wszystko OK. Ale instalacja "bezobsługowa" to jedno (moja taka była), ale żeby jeszcze trzymała parametry i nie rozjeżdżała map ECU na Pb... sprawdzałeś, czy na LPG masz pełną moc swojej V6?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  10. #610
    Użytkownik Świeżak Avatar Espressivo
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lubin, Dolnyśląsk
    Auto
    Była: Lancia Kappa ;AR147; Fiat Bravo II; Jest: 156 2.5V6 i 159 2.4
    Postów
    138

    Domyślnie

    To, że działa bezobsługowo to fakt. Nie pisałem też, że jest pięknie i nie ma ubytku mocy bo jakiś na pewno jest, zależnie od instalacji mniejszy lub większy. Swojego auta nie sprawdzałem na hamowni a subiektywne odczucia to sobie możemy darować.

    Nie wiem tylko czy chodzi Ci o to, że gaz to ogólnie zło czy raczej pijesz do BRC. Odezwałem się w temacie tylko dlatego, że wiele osób krytykuje tą firmę, natomiast moje doświadczenia są pozytywne.
    Zdaję sobie sprawę, że gaz to "mniejsze zlo" i osobiście gdyby mnie było stać zdemontowałbym instalację bo nie jestem mega fanem lpg, ale przy moim korzystaniu z auta jest to różnica ok. 5000pln rocznie - dla mnie sporo. Na obecną chwilę gaz u mnie zostaje pomimo swoich wad.
    Ostatnio edytowane przez Espressivo ; 08-12-2016 o 11:33

Podobne wątki

  1. [159] coś rzęzi przy gazowaniu
    Utworzone przez olo_84 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-10-2014, 16:42
  2. na luzie przy gazowaniu dobija mi kilometry na komputerze.
    Utworzone przez patryk0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory