Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Drgania wewnętrzne

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    B-B
    Auto
    156 JTDm-jet
    Postów
    40

    Domyślnie

    Cytat Napisał kastasqad89 Zobacz post
    Przy nowym krzyżaku jest tak jak kolega pisze, dobrze ale nie idealnie, a że kielich kosztuje jakieś kosmiczne pieniądze a używki nie mogę dorwać to na razie tak jeżdżę
    Nowy kielich z krzyżakiem na prawą stronę masz za ok 450zł, więc nie wiem, czy to są kosmiczne pieniądze.

  2. #12
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Jarosław
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    213

    Domyślnie

    450 zł za kielich z krzyżakiem i to nie jestem pewien czy ori to wg mnie dużo zwłaszcza że w tych pieniądzach mogę kupić nową półoś (lewa) kompletną.
    Pytanie tylko co dłużej wytrzyma bo większość ludzi mówi że to ori z pierwszego montażu a później się okazuje że wytrzymało pół roku.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar Maydrax
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 04r
    Postów
    89

    Domyślnie

    Ja zmieniłem sam lewy tripod; cena - 250 zł za sztuke w fiacie.
    Tylko ja mam nowy i nadal drga; więc ?

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    ja podobne drgania miałem w 159 po chipie i wymianie sprzęgła i dwumasy na nowe. Okazało się , że nowe sprzęgło nie znosiło wysokiego momentu obrotowego...Po zmianie oprogramowania i zmniejszeniu mocy i momentu, drgania ustały...

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar Maydrax
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 04r
    Postów
    89

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    ja podobne drgania miałem w 159 po chipie i wymianie sprzęgła i dwumasy na nowe. Okazało się , że nowe sprzęgło nie znosiło wysokiego momentu obrotowego...Po zmianie oprogramowania i zmniejszeniu mocy i momentu, drgania ustały...
    Też mam nowe sprzęgło wymienione przed chipem.
    Tylko, że chip był wrzucony w kwietniu a drgania pokazały się teraz.
    Jak było u Ciebie ?
    We wtorek wymieniam lewy tripod więc zobaczymy..
    Najgorsze jest to jak się okaże, że to nie jest ani lewy ani prawy, który już wymieniłem.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    najpierw zrobiłem chip i na starym sprzęgle wszystko było ok. PO wymianie sprzęgła pojawiły sie wibracje, które znikły po nowym chipie - 10 Km mniej.

Podobne wątki

  1. [159] Oświetlenie wewnętrzne
    Utworzone przez ryki67 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-03-2012, 23:12
  2. podszybie wewnętrzne AR 155
    Utworzone przez bobryt w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-03-2012, 23:57
  3. [155] Oświetlenie wewnętrzne
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-11-2011, 21:06
  4. Przeguby wewnętrzne
    Utworzone przez Łobuz w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 23:55
  5. [145] Wewnętrzne podświetlanie
    Utworzone przez nietyx w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-03-2009, 19:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory