miałem Vogtlanda, miałem jeden z najdroższych gwintów do 147czyli KW var 3, miałem serie a przy okazji tych kilku lat spotów przejechałem się nie jednym samochodem na eibachu, MTSie i TA. Brakuje mi doświadczenia jazdy na AP ale to już nie długo![]()
Konrad pisałeś w innym wątku, że powoli będziesz musiał też myśleć o tylnych amortyzatorach.. Na Twoim miejscu poszedłbym w kompletny kit Vogtlanda ewentualnie zabawę z spręzyny eibach/vogtland/AP,novitec( jeżeli 45mm też będzie Ci odpowieadało ) i do tego powoli dokupił sobie amortyzatory koni sport. Dlaczego ? Sprężyny obniżą niewiele auto a twardość zawieszenia będziesz mógł sobie regulować. Niestety koszta mogą być wyższe niż kupno gwintu AP bo same amortyzatory będą kosztować ok 600e z wysyłką.
Mity o tym jak MTS/TA jest super biorą się również stąd, że te Janusze nigdy nie miały okazji prowadzić samochodu na dobrym sprawnym gwincie.



Odpowiedz z cytatem
Bo najpierw piszesz, że straci moc jak założy szersze opony, a potem że to urban legend, że większe koła zabieraja moc...Zapominasz ze przedmiotowe auto wyjechało z fabryki na oponach 185 mm...chyba nie bez powodu? Założenie 215 lub 225 moim zdaniem może byc juz odczuwalne na tak małej mocy, tym bardziej że zwykle większa felga, to większa masa. Nie wiem jaka ty masz felgę, ale jesli 18. jest lżejsza od 17. to gratuluje wyboru. I nie - nie stracisz na mocy przy zachowaniu tej samej szerokości, masy i obwodu koła nawet jak założysz 22 cale 
chociaż nowe koła to i tak nie na najbliższy sezon. Póki co zastanawiam się czy eibachy czy zbierać do AP. Bo jeśli miałbym od razy wydawać więcej (sprężyny i amorki) to raczej bez wahania padłoby na gwint AP
