Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Temat: Regulacja nachylenia kąta kół tylnych

  1. #31
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dereza
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Zwoleń
    Auto
    AR
    Postów
    266

    Domyślnie

    U mnie to były tuleje zwrotnicy,miały luzy i koła się rozjeżdżały,niestety trzeba pilnować tego zawieszenia,jest tam się co psuć jak w każym aucie z wielowahaczem

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Cytat Napisał dereza Zobacz post
    U mnie to były tuleje zwrotnicy,miały luzy i koła się rozjeżdżały,niestety trzeba pilnować tego zawieszenia,jest tam się co psuć jak w każym aucie z wielowahaczem
    E nie przesadzaj.Jeżeli na dobrych częściach poskładasz,to długo wytrzymuje.Ja na swoim mam zrobione 80kkm (co prawda w 11 m-cy) i żadnych luzów i koła w zielonym stoją,bo kontrolnie ustawiałem zbieżność.

  3. #33
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dereza
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Zwoleń
    Auto
    AR
    Postów
    266

    Domyślnie

    nie mówię,że co chwile się coś psuje,poprzednie tuleje były stare jak świat pamiętały 2 wojnę światową,kto wie,kiedy to było robioneno nic wielowahacz ma swoje plusy i minusy jak wszystko na świecie,nie ma cudów na świecie.

  4. #34
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Plusy to ma nowe auto z salonu. Jak sie smiga autkiem 15 letnim to trza brac pod uwage ze trzeba troszke grosza w nie wsadazic...
    [C

  5. #35
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5v6
    Postów
    24

    Domyślnie

    Ja jak wymieniałem u siebie amory z tyłu to były jeszcze oryginały z zerowym tłumieniem jeden jak wysunąłem tłok to sam opadał niestety ludzie nie lubią dokładać do samochodów i potem jak wszystko sie sypnie to jest zdziwienie. i tak jak pisałem wymieniłem wszystko na nowe i mam spokój kosztowało trochę ale to nie golf czy seat kupując 166 trzeba się z tym liczyć

Podobne wątki

  1. regulacja pochylenie tylnych kół
    Utworzone przez siapek w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 09-05-2015, 14:49
  2. [159] Kąty nachylenia kól
    Utworzone przez porterneon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-09-2013, 23:18
  3. Regulacja kąta uchylenia przepustnicy
    Utworzone przez darek2116 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-07-2012, 18:53
  4. Koła - regulacja kąta pochylenia /--\
    Utworzone przez bella-hella w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-06-2010, 15:42
  5. [GTV Spider] Geometria kół, tył - czy jest regulacja kąta pochylenia koła?
    Utworzone przez aniol_jojo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-04-2010, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory