Strona 47 z 94 PierwszyPierwszy ... 373839404142434445464748495051525354555657 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 470 z 936

Temat: usunięcie klap wirowych - wady i zalety

  1. #461
    Użytkownik Świeżak Avatar elelmo
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Łochów
    Auto
    AR 159SW 210KM+virus
    Postów
    153

    Domyślnie

    [MENTION=10735]Pływak[/MENTION], ja z chęcią obejrzę takie fotki. Mam 2,4 z podobno wyjętymi klapkami. Ale wiadomo jak sam nie zrobisz to nic nie wiadomo

  2. #462
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Wiadomo, zajrzyj od góry na łączenie kolektora z głowicą i zobacz czy są jakieś ślady Usuwania klap. Spawanie bądź zaślepki.

    Kolektor mam rozebrany, dokładnie wyczyszczony oraz wywalone klapy. Na dniach podrzucę do zaspawania otworów i skleję masa Reinza. Jak by ktoś był chętny na kolektor do 2.4 z wywalonymi klapami to pisać.

  3. #463
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Żakoś
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 150KM
    Postów
    18

    Domyślnie

    Panowie po przewertowaniu tematu postanowiłem wziąć się za wyszczyszczenie kolektora i EGR-a oraz wywalenie klap. Jednakże zastanawiam się czy wraz z wywaleniem klap konieczne jest zaślepienie EGR? Czy wywalenie klap i niezaślepianie EGR-a może doprowadzić do jakichś awarii? Pytam bo nie widzi mi się majstrować przy EGR, bo już raz był zaślepiony przez poprzedniego właściciela jakimiś "chałupniczymi" metodami i dzięki temu mam nowy zawór

    Furmanka to 159 1.9 150KM 2006r.

  4. #464
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Możesz spokojnie wywalić klapy i zostawić EGR.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #465
    Użytkownik Świeżak Avatar Nikos
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150KM,Alfa Romeo Gt 3.2 V6
    Postów
    227

    Domyślnie

    [QUOTE=Żakoś;1911964]Panowie po przewertowaniu tematu postanowiłem wziąć się za wyszczyszczenie kolektora i EGR-a oraz wywalenie klap. Jednakże zastanawiam się czy wraz z wywaleniem klap konieczne jest zaślepienie EGR? Czy wywalenie klap i niezaślepianie EGR-a może doprowadzić do jakichś awarii? Pytam bo nie widzi mi się majstrować przy EGR, bo już raz był zaślepiony przez poprzedniego właściciela jakimiś "chałupniczymi" metodami i dzięki temu mam nowy zawór

    Furmanka to 159 1.9 150KM 2006r.

    Wywalanie klap normalny zabieg , ale czyszczenie kolektora i nie zaślepienie egr-u oraz nie wywalenie go programowo mija się z celem bo za jakiś czas kolektor znowu będziesz miał znowu zawalony smołą i sadzami kolektor.

  6. #466
    Użytkownik Świeżak Avatar vego77
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 16v
    Postów
    124

    Domyślnie

    Wywal EGR, będziesz miał święty spokój. U mnie przez wadliwy EGR padł DPF a w kolektor wyglądał jakby ktoś go w błoto wrzucił. Pozbyłem się wszystkiego co eko (klapy, dpf, egr) i jestem happy. Samochód pracuję równo, nie dymi i nie strachu że klapka zdemoluję silnik.

  7. #467
    Użytkownik Świeżak Avatar Marek_Olsztyn
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 16V sportwagon i Omega FL z22xe
    Postów
    149

    Domyślnie

    Panowie planuje zakup alfy. Jest po lifcie z 2008 roku z przebiegiem 130 tys. Aktualny i jedyny właściciel nie robił kolektora. Mówi ze chodzi ok. Jak sprawdzic czy klapy nie urwanie ? Jest jakiś sposób poza wykreceniem ?
    Ostatnio edytowane przez Marek_Olsztyn ; 29-12-2016 o 18:02 Powód: Błąd

  8. #468
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jedyna opcja to urządzenie typu endoskop.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #469
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V 150KM SPORTWAGON
    Postów
    197

    Domyślnie

    Jak klapy urwie to silnik do remontu w moim przypadku skaczylo sie tylko na glowicy I wymianie zaworow. Chyba tylko wykrecic kolektor ale to trzeba rozrzad zwalac

    wyslane listem poleconym

  10. #470
    Użytkownik Świeżak Avatar vego77
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 16v
    Postów
    124

    Domyślnie

    W kolektorze po lifcie klapy są bardzo cienie i są przypadki, że po urwaniu nie powodują dużych zniszczeń np. przyklejają się do wierzchu tłoka. Jeżeli silnik chodzi poprawnie, nie szarpie itp. to raczej klapy są na swoim miejscu. Od razu po zakupie zmieniaj rozrząd i przy okazji klapy aut. U mnie silnik przy wywalaniu klap miał 140 tys. km i były w bardzo dobrym stanie, raczej mało nagaru i chodziły płynnie.

Podobne wątki

  1. usunięcie klap wirowych
    Utworzone przez marcinsw w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 02-04-2017, 18:24
  2. usunięcie klap wirowych w Poznaniu?
    Utworzone przez qooba w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 12:34
  3. [159] Samodzielne usunięcie EGR, DPF i KLAP WIROWYCH
    Utworzone przez Freak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-10-2015, 10:40
  4. [159] Usunięcie klap wirowych Warszawa?
    Utworzone przez AlfRomeo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-05-2015, 10:33
  5. Usunięcie klap wirowych woj. lubelskie?
    Utworzone przez Cinekk1988 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 12:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory