Ale jak wymieniałem jakis 2 miesiące temu amorki i sprężyny nie kupiłem oryginalnych śrub do mocowania wachaczy ale udało mi się je odzyskać tylko nakrętki musiałem kupić chyba 12 ze skokiem 1.25 jak mechanik nie umiał tych śrub wyjąć to je obcioł i jeśli wstawił inne o innych właściwościach np miękksze z inną twardoscią itd... to mogą pracowac nie tak jak powinno a na te 2 szpile przychodzi całe obciążenie... w sklepie ucando jedna taka śruba kosztuje 40 - 60 zl zależy czy z nakrętką czy bez ja kupowałem nakretki samokontrujace w metalowym po 30 parę groszy w motoryzacyjnym jedna 20 zl... (takie gdybanie) ale myślę ze na diagnostyce by wyszło ze cos się ugina chyba ze wina leży jeszcze pod tapicerką nad kielichem ta śruba jak będzie luźna to amor będzie się w kielichu przesuwał i zmieniał geometrie i położenie koła względem jezdni
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka



Odpowiedz z cytatem
Każdy ma problem, że za głośno mu samochód chodzi, chyba coś się zepsuło, a u nas ? Alfa za cicho chodzi, chyba coś się zepsuło
kurna znowu nowy rok bez kasy no ale trudno. Trzeba ogarnąć. Co do wyciszenia to trwa nadal ale zimny silnik po odpaleniu chodzi jakby miał się rozsypać zaraz podrzucę link do filmiku z porannego odpalenia , dla mnie DRAMAT klekota gorzej od starego bociana klepie puka z tym też mechanicy w okolicy ręce rozkładają.
