Strona 19 z 48 PierwszyPierwszy ... 91011121314151617181920212223242526272829 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 471

Temat: 147 1.6 TS Turbo---> 2.0 TS Turbo

  1. #181
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Śmiem podejrzewać że to i tak będzie najmocniejszy 2.0 TSpark w Polsce
    Na razie podstawowy cel to jak najwięcej Nm od samego dołu, tak jak to jest w nowych samochodach. 2000 rpm i pełny moment obrotowy. Proszę tylko zaoszczędzić uwag co na to skrzynia, półosie itp. Jak zęby ze skrzyni nie będą mieściły przez korek spustowy oleju, to wtedy będę nad tym myślał.

  2. #182
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Najmocniejsze 2.0 ts w PL to 450 koni nick kolegi to kivi84

    Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka

  3. #183
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    A to przepraszam

  4. #184
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Najmocniejsze 2.0 ts w PL to 450 koni nick kolegi to kivi84

    Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka
    Jeździ to to jeszcze??????

  5. #185
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Jeździ to to jeszcze??????
    Jeździło i mielilo skrzynie ale co się teraz z tym dzieje nie wiem kolega kivi dawno nic nie pisał.

    Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka

  6. #186
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,468

    Domyślnie

    [MENTION=59338]imtm[/MENTION] - nic nie rozumiem oczywiście - po co ten kawał żelastwa - to jako szablon służy do rozwiercania cylindrów ?
    Do tych tłoków kutych trzeba poszerzać - rozwiercać cylindry czy to dla dokładnego dopasowania tłoka ?
    A tak w ogóle (przepraszam za podstawówkowe czy przedszkolne pytanie ) - kute tłoki to dla wytrzymania mocniejszych wybuchów - bo więcej powietrza i benzyny, czy dla wyższych prędkości obrotowych silnika się montuje - bo lżejsze ? czy głownie ten pierwszy powód ?

  7. #187
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Chyba ten i ten powód jest dobrzy

  8. #188
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Andrzej, ten stalowy mel jest po to, aby wytoczyć i honować cylindry w takim stanie w jakim są w zmontowanym silniku. Płyta symuluje naprężenia i wynikające z tego odkształcenia bloku czyli jednocześnie tuleji cylindrowych. Po takim honowaniu, zamontowaniu głowicy cylinder zachowuje kształt jaki powinien mieć czyli walec.
    Kute tłoki są wytrzymalsze czyli mogą przyjąć więcej ognia Poza tym i tak musiałem odprężyć silnik więc kuty Wossner załatwia dwa tematy.
    Ostatnio edytowane przez imtm ; 02-01-2017 o 19:02

  9. #189
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20170103_15_03_56_Pro.jpg
Wyświetleń:	23
Rozmiar:	68.4 KB
ID:	218867No i już jest płyta spinająca dół. Teraz szlifowanie płaszczyzn i frezowanie powierzchni styku z miską.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20170103_17_14_14_Pro.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	78.0 KB
ID:	218869
    Ostatnio edytowane przez imtm ; 03-01-2017 o 18:14

  10. #190
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    A ta płyta nie powinna mieć w tych miejscach też metalu ?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20170103_15_03_56_Pro.jpg
Wyświetleń:	43
Rozmiar:	121.4 KB
ID:	218872

Podobne wątki

  1. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  2. Turbo do 156
    Utworzone przez bastersebek w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 19:56
  3. Gaz w 2.0 V6 TURBO?
    Utworzone przez jarzit w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 17:06
  4. Swap z 2.0 V6 turbo na 2.5 V6 turbo
    Utworzone przez Fred w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 17:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory