problem może być inny - na 90% za słabe światłą odpowiada... wypalony odbłyśnik za soczewką od temperatury żarówki. U mnie po ok 5 tkm już pojawiały się wyraźne ślady wypalenia na odbłyśnikach - lampy poszły do wym na gw i dlatego tez wpadł HID
problem może być inny - na 90% za słabe światłą odpowiada... wypalony odbłyśnik za soczewką od temperatury żarówki. U mnie po ok 5 tkm już pojawiały się wyraźne ślady wypalenia na odbłyśnikach - lampy poszły do wym na gw i dlatego tez wpadł HID
Dareek..co zakładałeś..???
https://www.motointegrator.autotrade...Xenon-HID.html
no to to jest już większy problem. Ja mam auto po gwarancji. trzebaby w takim wypadku wymienić odbłyśniki, co wiąże się z demontażem i otwieraniem lamp.
Podejrzewałem też, że to może być przyczyną. Orientujecie się jakie koszty sa takiej imprezy? i gdzie ewentualnie robić takie rzeczy?
Też założyłbym HIDy ale troche obawiam sie spotkania z policją
hid to przestarzała technologia, lepiej idź w ledy ludzie w julki powkładali i świeci pieknie a bez zaglądania pod maskę nie wykryjesz że to nie jest żarówka a regeneracja odbłyśników poo 90zł za szt http://allegro.pl/alfa-romeo-159-nap...659457525.html
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
właśnie czytam..
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacj...swiatel/r7j7ld
jak na razie zostaje przy zwykłych żarówkach![]()
światło led ma jedną zasadniczą wadę- daje punktowe oświetlenie - efekt - są wyraźnie nieoświetlone miejsca przed samochodem- testowane w Julce.
- - - Updated - - -
ja mam prawie 2 lata HID Vertex 55W o temp 4300K
nikt się nie czepia gorzej byłoby jakby barwa była bardziej niebieska.
owszem są trochę za mocne - teraz kupiłbym 35W - i takie miałem w Bravo - przez 100 tkm żadnych uwag.
No nie był bym taki pewny
http://www.forum.alfaholicy.org/zala...n-dsc_0377.jpg
http://www.forum.alfaholicy.org/zala...n-dsc_0381.jpg
http://www.forum.alfaholicy.org/zala...n-dsc_0382.jpg
Źle je włożyłeś i dlatego miałeś ciemne pola.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Mnie się udało włożyć żarówki źle. Później robiąc 100 zdjęć finalnie udało się włożyć je prawidłowo. Świecenie lepsze ale i tak uważam te lampy za cienkie jak Bolka trampki. Są regularne ciemne miejsca. Ale jak do ściany dojadę to wszystko wygląda ok.
podpisuje się też pod tymna ścianie w garażu podziemnym (nawet świecąc wzdłuż drogi manewrowej czyli lekko ponad 30m) światło się wydaje idealne, odcięcie światło/cień itd, Ale na drodze jak jest sucho to mijania szału nie robią (na długich moim zdaniem jest ok) ale w trakcie deszczu jak jest mokry asfalt to światła mijania to jakiś dramat. Myślałem, że to wina żarówek - wymieniłem na markowe i niby "lepsze" - w teście w którejś z gazet wypadły dobrze), jest trochę lepiej ale nadal uważam, że słabo świecą i właściwie nie wiem co jest przyczyną.
Przy wkładaniu żarówek łatwo zrobić błąd - pozornie na wyczucie żarówka siedzi dobrze, jednak okazuje się że źle - ale żeby to stwierdzić wystarczy podjechać na 5m do ściany, zobaczyć na przebieg granicy światłocień oraz położenie środków światła na ścianie i widać, że się popełniło błąd. Ja robiłem zdjęcia przed wymianą żarówek, żeby później porównać ze zdjęciami po włożeniu nowych i to mi ułatwiło robotęLampy nie trzeba wyciągać, ale przydałyby się w miarę smukłe ręce
![]()