Dzieki kolekszy poczekam chwile na cieplejszy dzien i sie za to zabiore
Dzieki kolekszy poczekam chwile na cieplejszy dzien i sie za to zabiore
Witam podepnę się do tematu bo sam mam problem z temperaturą tyle ze mój motor to 2.5 V6 i po wymianie 3 termostatu również BEHR oraz nowa chłodnica temperatura podczas jazdy nie pełna 90 ale na postoju przechodzi ponad, wiatraki działają bez problemu dokładnie nie sprawdzałem jak szybko ale coś zaraz ponad 94st korek od chłodnicy od razu puszcza Borygo i z przewodu zwrotnego normalnie idzie dołączam fotki jak to wygląda jak by ktoś miał pomysł...
![]()
Ostatnio edytowane przez 5t4w3k ; 13-01-2017 o 18:44
Nie tylko termostat wpływa na temp. silnika, gdyby tak było, życie byłoby prostsze.
To silnik wytwarza ciepło. Nagrzewnica czy cokolwiek inne nie powinna zabierać więcej ciepła niż silnik jest w stanie wyprodukować. W jeździe w ogóle nie powinno mieć to znaczenia.
Gdzieś nie trzymają już tolerancji fabrycznych.
Wiem jak potrafi falować ECT w 156TS, tak samo jak wiem jak mogą falować obroty. Ale może faktycznie, skoro wszyscy tak macie. Możliwe, że instrukcja mówi inaczej i wszystko jest w porządku.
- Nie wiem, jak w 156, ale w GT wskazówkę przesuwa silnik krokowy, z tym, że płynnie.
Hehe, zimą termostaty, a latem klimatyzacja![]()