Będzie 6850 i jeszcze więcej na testy ;-)
Będzie 6850 i jeszcze więcej na testy ;-)
"Wlyszkow" widzę że prowadzisz sprzedaż archoila czy masz może jakieś zniżki dla forumowiczów oprócz tych promocji ze strony
pozdrawiam
Reprezentuję dystrybutora Archoil na Polskę, którego dilerami aktywnymi na Forum są Pablogarage i Tomek Evo i pewnie oferują zniżki dla Forumowiczów ;-)
Kupiłem ten dodatek do paliwa Archoil 6900D i teraz moje pytanie, czy lepiej najpierw wymienić filtr paliwa bo już czas na naiego, czy to nie ma żadnego znaczenia przy stosowaniu dodatków do paliwa? Jak to się też ma do innych dodatków np 6400 itp. jak myślicie?
Dla 6900 D-max to nie ma większego znaczenia natomiast przed zastosowaniem Archoila AR6400D-max filtr bym profilaktycznie wymienił pomny doświadczeń z LM diesel splungiem ale podobno nawet też nie jest to konieczne. Testuje AR6850 i spalanie jakby nawet niższe niż na AR6900 D-max ale w takich warunkach to bardzo ciężko o wymierne porównania. W każdym razie praca silnika chyba na plus w stosunku do AR6900D-max a zużycie paliwa się nie zwiększyło a raczej minimalnie spadło. O dynamice nie napiszę bo za mało okazji do konkretnego pogonienia auta było a w palnik ostro daje dopiero po solidnym rozgrzaniu silnika. Znajomy też z AR6850 zadowolony.
a jak cenowo wychodzi 6850 wzgledem 6900? I czy rozni sie czyms poza brakiem czyscidla?
6850 jeszcze nie ma komercyjnie w PL, tylko testy i testujemy także 6850 z dodatkowym dopalaczem i wychodzi to bardzo obiecująco. Taka bogatsza wersja może trafi do kraju. 6850 jest to dodatek dający tylko osiągi dzięki cetane booster i dodatkowe smarowanie układu paliwowego.
6900-D Max to znacznie bogatszy produkt z silnymi detergentami, stabilizatorami, mocniejszym smarem itd. Przy stosowaniu 6900-D Max lub 6200-EU nie ma potrzeby później użycia 6400-D do czyszczenia układu paliwowego.
6850 tego nie daje.
Tez testuje AR 6850 od kolegi Wlyszkow wsumie juz po 1000km. Bak się skończyłale pozytywnie. .Przetestowany w bardzo niskiej temperaturze 3 dni u siebie na podlasiu przy ponad -25c. Nie było problemu, chociaż jeżdżę tylko na Shell Nitro Diesl. Spalanie w takich temperaturach tez było oki. A I tak jak by się lepiej wkrecal i silnik tez ładnie pracował. Kolego Wlyszkow można jeszcze prosić o próbkę testową? Tak aby drugi bak sprawdzić .
Napisane na Commodore C64..![]()
Dzięki za info, pomyślimy ;-)