Panowie, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi ok kogoś kto się zna. Mianowicie, którędy można przeciągnąć kabel taki jak od przedłużacza z komory silnika do kabiny? Proszę o konkretne odpowiedzi.
.
Panowie, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi ok kogoś kto się zna. Mianowicie, którędy można przeciągnąć kabel taki jak od przedłużacza z komory silnika do kabiny? Proszę o konkretne odpowiedzi.
.
Tak po prostu w tym miejscu go nie przepchniesz. Musisz w przepuście nawiercić otwór. Inaczej nie da rady. Więcej o tym masz w dziale zrób to sam, poradnik kolegi Epsonix montaż xenonów i czujników parkowania.
Z tym nie ma problemu, zdejmij wycieraczki, ostrożnie jeśli nie bedą chciały zejść to nie szarp bo polamiesz ramie wycieraczki i bedziesz mial problem.
Zdemontujesz plastiki podszybia, 3 śrubki i kilka plastikowych zatrzasków
Przepust widoczny na zdjeciu odkręcasz kluczem 10 i jak już delikatnie podciągniesz całość to bedziesz widział gdzie idealnie przewiercić.
Wierć wiertłem fi 4 albo 6 w zależności jaki faktyczny przekrój kabla przeciągasz, to jest guma wiec śmiało wierć mniejszym wiertłem, a później zabezpiecz otwór masą wodoodporną jak przeciagniesz gabel i skręcisz przepust kablowy.
Kable można w ten sposób przeciagnąć po obu stronach bo jest taki sam dostęp, no może po stronie pasażera od zewnątrz jest wiecej miejsca do rozkrecenia przwpustu kablowego
Dziękuję za odpowiedzi. Ale w poście nr dwa jest zdjęcie już przeciągniętego kablafaktycznie przewierciłem wiertłem przepust gumowy fi13 i uszczelniłem silikonem czerwonym. Ww kabinie wymontowałem schowek i bez problemu znalazłem miejsce przejścia. Następnie pod listwami przy progach poprowadziłem przewód do bagażnika a w miejsce środkowego zagłówka zamontowałem farelkę"defa" 2100W i dzięki temu mam w aucie sucho, ciepło i przyjemnie nawet w mroźne poranki
- - - Updated - - -
Dziękuję za odpowiedzi. Ale w poście nr dwa jest zdjęcie już przeciągniętego kablafaktycznie przewierciłem wiertłem przepust gumowy fi13 i uszczelniłem silikonem czerwonym. Ww kabinie wymontowałem schowek i bez problemu znalazłem miejsce przejścia. Następnie pod listwami przy progach poprowadziłem przewód do bagażnika a w miejsce środkowego zagłówka zamontowałem farelkę"defa" 2100W i dzięki temu mam w aucie sucho, ciepło i przyjemnie nawet w mroźne poranki
Przecież zasilanie można pociągnąć było z bagażnika po kluczyku, bez kluczyka. Tam się można wpinać elektrycznie jak chce i gdzie chce i bez żadnego wiercenia. Przynajmniej w sedanie. Daj fote zamontowanej farelki , popodziwiajmy te druciarstwo![]()
To nie druciarstwo ale standardowe rozwiązanie w Finlandii. Farelka jest zasilana 220V więc zasilania z auta nie weźmiesz. DEFA to rozwiązanie, które pozwala podgrzać auto w wygodnym dla Ciebie czasie, na parkingach mamy słupki z zasilaniem i programowanym zegarem. U mnie jest grzałka na silniku oraz farelka w środku. Efekt: Suche i ciepłe wnętrze auta oraz temperatura silnika w momencie starty ok 20 stopni.
- - - Updated - - -
Tu kilka fotek ogólnej idei. Pod maską jest gniazdko, co pozwala mi podłączyć albo wspomniany przedłużacz lub np. prostownik by podładować aku. A farelka jest zamontowana w miejsce środkowego zagłówka na lato znika. A całość podpinam do slupka.