Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: wiązka przewodow z komory silnika do kainy, pytanie

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Question wiązka przewodow z komory silnika do kainy, pytanie

    Panowie, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi ok kogoś kto się zna. Mianowicie, którędy można przeciągnąć kabel taki jak od przedłużacza z komory silnika do kabiny? Proszę o konkretne odpowiedzi.
    .

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG-20170127-WA0001.jpg
Wyświetleń:	40
Rozmiar:	90.1 KB
ID:	220611Ok. Sam sobie odpowiedziałem na pytanie. Wystarczy zdemontować podszybie (tak to chyba się nazywa) i w środku schowek przepchnąć kabek i gotowe.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar kowal78
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    100lica
    Auto
    AR 159 Q-tronic 2009
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Tak po prostu w tym miejscu go nie przepchniesz. Musisz w przepuście nawiercić otwór. Inaczej nie da rady. Więcej o tym masz w dziale zrób to sam, poradnik kolegi Epsonix montaż xenonów i czujników parkowania.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Z tym nie ma problemu, zdejmij wycieraczki, ostrożnie jeśli nie bedą chciały zejść to nie szarp bo polamiesz ramie wycieraczki i bedziesz mial problem.
    Zdemontujesz plastiki podszybia, 3 śrubki i kilka plastikowych zatrzasków
    Przepust widoczny na zdjeciu odkręcasz kluczem 10 i jak już delikatnie podciągniesz całość to bedziesz widział gdzie idealnie przewiercić.
    Wierć wiertłem fi 4 albo 6 w zależności jaki faktyczny przekrój kabla przeciągasz, to jest guma wiec śmiało wierć mniejszym wiertłem, a później zabezpiecz otwór masą wodoodporną jak przeciagniesz gabel i skręcisz przepust kablowy.
    Kable można w ten sposób przeciagnąć po obu stronach bo jest taki sam dostęp, no może po stronie pasażera od zewnątrz jest wiecej miejsca do rozkrecenia przwpustu kablowego

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    Dziękuję za odpowiedzi. Ale w poście nr dwa jest zdjęcie już przeciągniętego kabla faktycznie przewierciłem wiertłem przepust gumowy fi13 i uszczelniłem silikonem czerwonym. Ww kabinie wymontowałem schowek i bez problemu znalazłem miejsce przejścia. Następnie pod listwami przy progach poprowadziłem przewód do bagażnika a w miejsce środkowego zagłówka zamontowałem farelkę"defa" 2100W i dzięki temu mam w aucie sucho, ciepło i przyjemnie nawet w mroźne poranki

    - - - Updated - - -

    Dziękuję za odpowiedzi. Ale w poście nr dwa jest zdjęcie już przeciągniętego kabla faktycznie przewierciłem wiertłem przepust gumowy fi13 i uszczelniłem silikonem czerwonym. Ww kabinie wymontowałem schowek i bez problemu znalazłem miejsce przejścia. Następnie pod listwami przy progach poprowadziłem przewód do bagażnika a w miejsce środkowego zagłówka zamontowałem farelkę"defa" 2100W i dzięki temu mam w aucie sucho, ciepło i przyjemnie nawet w mroźne poranki

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar taczka464
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Ł
    Auto
    AR 159 1.9 8v + chip była , AR 159 TBI TI jest, Crosswagon + chip jest
    Postów
    536

    Domyślnie

    Przecież zasilanie można pociągnąć było z bagażnika po kluczyku, bez kluczyka. Tam się można wpinać elektrycznie jak chce i gdzie chce i bez żadnego wiercenia. Przynajmniej w sedanie. Daj fote zamontowanej farelki , popodziwiajmy te druciarstwo

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    To nie druciarstwo ale standardowe rozwiązanie w Finlandii. Farelka jest zasilana 220V więc zasilania z auta nie weźmiesz. DEFA to rozwiązanie, które pozwala podgrzać auto w wygodnym dla Ciebie czasie, na parkingach mamy słupki z zasilaniem i programowanym zegarem. U mnie jest grzałka na silniku oraz farelka w środku. Efekt: Suche i ciepłe wnętrze auta oraz temperatura silnika w momencie starty ok 20 stopni.

    - - - Updated - - -

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20170129_15_36_58_Pro_LI.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	93.8 KB
ID:	220765Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20170129_15_37_24_Pro_LI.jpg
Wyświetleń:	23
Rozmiar:	47.8 KB
ID:	220766Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20170129_15_37_46_Pro_LI.jpg
Wyświetleń:	17
Rozmiar:	125.2 KB
ID:	220767Tu kilka fotek ogólnej idei. Pod maską jest gniazdko, co pozwala mi podłączyć albo wspomniany przedłużacz lub np. prostownik by podładować aku. A farelka jest zamontowana w miejsce środkowego zagłówka na lato znika. A całość podpinam do slupka.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-12-2014, 11:42
  2. [GTV Spider] o ocene komory silnika proszę
    Utworzone przez pawelzap w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 15:35
  3. Piski z komory silnika
    Utworzone przez Ziz w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-03-2012, 19:26
  4. Zdjęcia komory silnika 2.0 V6 TB
    Utworzone przez mateo020 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 11:21
  5. Mycie komory silnika
    Utworzone przez zieloo007 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 17-05-2010, 19:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory