Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 55

Temat: Trochę problemów 1.9 mjtd 150km

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie Trochę problemów 1.9 mjtd 150km

    Witam, w piątek dwa tygodnie odkąd posiadam Alfe i mam z nią parę problemów. Kupując ja byłem na kompie błąd egr i przepływomierza check się swiecil ale moc miała ok, tzn do 2tys może trochę muł. Po zakupie błąd zniknął ale pojawiła się inna sprawa na zimnym silniku wyczuwalne uderzenia w pracy silnika cykliczne co około 3 sekundy. (wykluczam dwumase opinia ojca)
    Z racji ze mam warsztat i ojca który zajmował się niegdyś naprawa aut lecz jego czasy już minęły chcieliśmy trochę przeglądnac auto, wyczyścilem egr który był totalnie zawalony, czujnik ciśnienia doładowania też, ojciec przedmuchal przeplywke, no a później wycieki wspomagania ale to inny temat.
    Przedwczoraj zrobiłem trasę 520 km w tym 400 autostrady, silnik przy 2000 tys obrotów wyczuwalnie przerywal to właśnie te stuki na zimnym o których wcześniej mówiłem, ruszając z bramek w strykowie przeciagnelem ja troszkę i przy 4 biegu błąd silnika wrócił auto do 3tys totalny muł później costam jechało, przed chwilą byłem je odpalić pierwszy raz zimne po tej trasie błąd silnika zniknął, ale za to auto gaśnie na zimnym (- 2 stopnie na dworze) tzn przytrzymalem chwilę gaz i dało radę krótka przejażdżka i nadal muł mega mimo że check nie świeci
    Podsumowując chodzi o jakiekolwiek opinie, ja sądzę że egr i przepływomierz chciałbym zaslepic egr ale mechanicy w okolicy robią wielki problem jeżeli chodzi o usunięcie z ECU oni chcą sami stwierdzić czy trzeba czyli rozebrać pół auta i naciągnąć na hajs...
    Czy opłaca się zakup używanej przeplwki nowa ponad 350 używki po 40 zł z gwarancją 14 dni.

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Wsadz pełna zaślepki egr. Będzie błąd ale będzie moc. Do tego spróbuj na wypietej kostce przeplywki pojeździć. Przerywanie albo stukanie - może kostka od wtrysku jakiegoś jest uszkodzona. Sprawdź też masę od aka do budy i silnika. .

    Wysłane z mojego SM-G7105 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Didi1102
    Dołączył
    12 2016
    Mieszka w
    Czernica
    Auto
    156sw
    Postów
    255

    Domyślnie

    Szkubanie podczas jazdy brak mocy i zachowanie jak by silnik chciał jechać a nie umiał moze byc też spowodowane nieszczelnosciami w ukladzie dolotowym wyciagnij gumy i poogladaj dokładnie karzdy bałwanek/kompensator drgań, zagiecia, trujniki, kolanka uszczelnij w razie potrzeby... tak samo intercooler warto sprawdzić

    Po odczytaniu litani blendow z ecu powinno ci sie wyjasnic co go boli ... podepnij pod kompa po to on jest żeby nie gdybac ... kabel to koszt 30 zl... :/

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Kabel mam chyba kupiłem do vaga przy poprzednim aucie jakim programem zdiagnozuje?

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Didi1102
    Dołączył
    12 2016
    Mieszka w
    Czernica
    Auto
    156sw
    Postów
    255

    Domyślnie

    Wujek google ci powie wszystko [emoji14]

    Dobra na skróty multiecuscan to do pc na andka alfaobddiag ...
    Zalezy jaki masz kabel a jest tu kilka tematów z tym problemem

    Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Oki dziękuję za dotychczasowe rady wyzdrowieje to lecę na warsztat grzebać w autku

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Nie wytrzymalem i dziś jej zrobiłem skan oto wyniki piszcie co mnie czeka
    Ostatnio edytowane przez mdzallas ; 01-02-2017 o 16:45

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Jarosław
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    213

    Domyślnie

    błędy raczej nikogo nie interesują bo tak niczego nie zdiagnozujemy, potrzeba logów z przepływki doładowania otwarcia egr korekt wtrysków ciśnienia na pompie CR. Wszystko może być odpowiedzialne za takie zachowanie auta. Zrób logi i wrzuć to coś pomożemy.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Oki, mam multiecuscan, jeżeli chodzi o diagnostyke jestem laikiem, jak wykonać te logi i czy to ma być na postoju czy w czasie jazdy?

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Narazie muszę sobie dać z tym spokój i nowe pytanie, rano wsiadam do niej chce jechać do pracy kręce kręce vdc system błąd później coś o ABS i lipa ogólnie alfa pod domem stoi...

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [Giulietta] 1.6 MJTD czy 2.0 MJTD z TCT
    Utworzone przez adasch w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 11-10-2016, 05:39
  2. Alfa się sypie;( trochę problemów
    Utworzone przez przemek1126 w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 22:26
  3. Tłumik z 2,4 jtd to 1,9 Mjtd
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-12-2013, 19:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory