Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Objawy zużytego dwumasu JTD

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    bo stuków nie było? może nie być stuków, może nie być luzów i wyglądać jak nowe ale powierzchnia styku z tarczą sprzęgła nie będzie idealna i po kilku t km znów będziesz mieć ślizgające się sprzęgło i twardy pedał, będą leciały kur%^ w stronę nowego sprzęgła a tak naprawdę problem tkwił z dwumasie.. i tak będziesz wymieniał tylko to sprzęgło co kilka tkm bo przecież nie stuka i luzów nie ma

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    ALFA GT 1.9 (2005)
    Postów
    141

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    bo stuków nie było? może nie być stuków, może nie być luzów i wyglądać jak nowe ale powierzchnia styku z tarczą sprzęgła nie będzie idealna i po kilku t km znów będziesz mieć ślizgające się sprzęgło i twardy pedał, będą leciały kur%^ w stronę nowego sprzęgła a tak naprawdę problem tkwił z dwumasie.. i tak będziesz wymieniał tylko to sprzęgło co kilka tkm bo przecież nie stuka i luzów nie ma
    Nie jestem specjalistą od sprzęgieł i kół dwumasowych - dlatego zadałem pytanie na forum.
    Bo nie było stuków? Nie, bo nie było objawów zużytego koła dwumasowego- które znalazłem w internecie. Czyli jesteś zdania, że jak wymieniać sprzęgło to tylko z kołem dwumasowym i nie możliwości sprawdzenia stanu koła dwumasowego? Dlaczego są rozbieżne opinie na forum dotyczące tego zagadnienia?

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    bo każdy chce tanio ? 600zł + robocizna to nie 1800zł + robocizna.. a potem jest płacz, że Valeo robi gówno bo po kilku tysiącach sprzęgło znowu ślizga..
    Koło sprawdzisz ale żaden mechanik tego nie robi prawie bo po prostu mają to w dupie.. fajnie jak klient wróci za pół roku i znów będzie okazja 500 zarobić w 1 dzień..
    Wystarczy sprawdzić czujnikiem z podstawką jakie odchyłki masz na powierzchni dwumasu..chociaż i to nie daje 100% gwarancji że jest ok bo może być również luz na osi.

  4. #24
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Ja mam ok. 20 tys. na niemal nowym sprzęgle i na starym dwumasie. Dwumas w stanie dobrym, bez zniszczonej pow. ciernej, bez nadmiernych luzów, tak samo okładziny tarczy. Nic się nie ślizga (a kręcę pod czerwone nie raz) pod obciązeniem, pedał nie twardnieje, nie ma bicia, auto nie skacze przy ruszaniu, zero problemów. A, używana tarcza nie jest założona z oszczędności bo stać mnie na kpl. zestaw tylko awaryjnie. Także czarnowidztwo w moim przypadku nie sprawdza się.

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Jakbys kilku klientom robil 2 razy taka sama robote w ciagu roku to pewnie bys twierdzil inaczej


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Podobne wątki

  1. Sprzęgło bez dwumasu używane czy jest sens ?
    Utworzone przez damian7110 w dziale GT
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 30-10-2015, 08:00
  2. Problem z ruszaniem po wymiania sprzęgła i dwumasu
    Utworzone przez m4rk w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-11-2013, 16:21
  3. [145] JTD Koło jednomasowe zamiast dwumasu.
    Utworzone przez Wicked w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-03-2013, 15:16
  4. Weryfikacje numerow dwumasu
    Utworzone przez SZOCIK5 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-2013, 20:15
  5. sztywne koło zamiast dwumasu
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 29-10-2012, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory