Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Klekot silnika v6

  1. #11
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Znam takich co jeździli z przestawionym rozrządem o 1 ząbek w V-ce i auto coś głośno pracowało i słabawe było .

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    albo zawory tluka o tloki tak jak juz koledzy pisali albo popychacze nic innego nie przychodzi mi do glowy
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  3. #13
    g.fu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał blackalfa166 Zobacz post
    gdyby to walił zawór w tłok to juz by się ten silnik rozleciał
    Na wolnych obrotach to się jeszcze nie rozleci, ale po dodaniu gazu...
    Moim zdaniem zbyt ostry ten dźwięk jak na szklanki, brzmi trochę zbyt siarczyście.

  4. #14
    Kamil
    Gość

    Domyślnie

    Ustawiłem rozrząd raz jeszcze, sprawdziłem świece i cewki, złozyłem i wszystko zaczęło normalnie pracować.
    A co do tzw. przestawienia o ząbek to raczej niemożliwe w tym silniku. Rozrząd przecież ustawia się na "luźnych" kołach rozrządu, które mają możliwość "kręcenia" się. Cały problem tkwi moim zdaniem w znalezieniu GMP na pierwszym cylindrze. Sugerowałem się znakami na kole zamachowym co okazał się błedem (była różnica kilku stopni). Dopiero jak zainstalowałem przyrząd do określenia GMP to odważyłem się poskładać i jeszcze raz odpalić. A swoją drogą to nadal nie mogę zrozumieć co tak mogło tłuc. Na jutubie ktoś napisał komentarz, że jeżdzi tak już lancią 20 tyś. Także faktycznie może to była wina popychaczy (samochód praktycznie stał pół roku).
    Dzięki za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    najwazniejsze ze wszystko juz jest dobrze
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #16
    Kamil
    Gość

    Smile

    Cytat Napisał aniol_jojo Zobacz post
    najwazniejsze ze wszystko juz jest dobrze
    No jeszcze nie tak wszystko. Po półrocznym postoju w garażu z cholernym kanałem, okazało się, ze wydech ruda zjadła i to od kolektorów do katalizatora (chyba fachowo to się portki nazywa). Znalazłem na allegro od 2,5 są te same wg epera. Więc zobaczymy czy wszystko gra jak się to wszystko poskłada. Urwałem śrubę od czujnika ABS-u, także jszeszcze mam co przy niej zrobić.

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Jak ktoś jeździ na przestawionym rozrządzie to wcale nie jest dziwne że może potem mieć wybite szklanki i wytarte krzywki

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    smuz
    Gość

    Domyślnie

    Swoja drogą kolego jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy w V-ce?

  9. #19
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzgar Zobacz post
    bez przesady.. jeżeli jest różnica ząbka, dwóch, to taka sytuacja może mieć miejsce jak najbardziej... nie naprostowuje się, ale jest trochę zgięty, natomiast na tłoku tworzą się ślady tego stuku....
    Żeby nie hydraulika na pewno zawory szlag by trafił a niewiele brakowało

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #20
    Kamil
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał smuz Zobacz post
    Swoja drogą kolego jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy w V-ce?
    Za planowanie głowicy + sprawdzenie szczelności + spr czy nie ma mikropęknięć + wymiana uszczelniaczy = 250 PLN.
    W serwisie uszczelniacze kosztują grosze. Gorzej z "rozpięciem" zaworów, trzeba narząda odpowiedniego mieć.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-09-2015, 17:56
  2. dziwny 'klekot' obok silnika (nagrany - linki w srodku)
    Utworzone przez Lerrus w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-06-2013, 19:11
  3. JTD - dziwny klekot po rozgrzaniu silnika
    Utworzone przez Vincento0 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-04-2012, 20:34
  4. Klekot przy uruchomieniu silnika 2.0 TS
    Utworzone przez Omarek86 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-07-2011, 14:42
  5. klekot w 1.6 TS
    Utworzone przez Amadi90 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-08-2009, 13:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory