Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 114

Temat: Giulia vs 159

  1. #61
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    159 sprzedano ćwierć miliona, a można było dwa razy więcej.
    A może trzy albo cztery? Kto wie...

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    Gdyby auto miało od początku produkcji w ofercie bardzo dobre silniki TBi, szybciej wprowadzano najmocniejsze JTDM'y, szybciej odchudzono auto, wyniki sprzedaży pewnie byłyby lepsze.
    Tu nie było co odchudzać, z tej platformy trzeba było uciekać.

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    Natomiast co to tego 2.2 diesla: to jest fatalna wpadka, nie pojmuję jak można chcieć półtorej stówy za auto, pracujące jak ciągnik na luzie.
    Ja rozumiem, że Ty byś kupował samochód, żeby na niego popatrzeć, ewentualnie odpalić silniczek i posłuchać na luzie (główne zastosowanie 159 i Brery w końcu ), ale ludzie, zwłaszcza ci, którzy kupują diesle (przynajmniej w tej normalniejszej części Europy), kupują je, żeby jeździć, wtedy drżenie lewarka to jest naprawdę detal (którego nie powinno być niemniej, z tym się zgadzam).

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał alfons159 Zobacz post
    narazie wsrod moich znajomych to slysze-wez przestan alfe za te pieniadze?buahaha a oni do biednych nie naleza ;-)
    Cóż, za kasę nie da się kupić klasy - ale to chyba wszyscy wiemy .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #62
    Użytkownik Rowerzysta Avatar BoL
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Alfa Giulietta 1.4 TB 2015
    Postów
    75

    Domyślnie

    drżenie lewarka to jest naprawdę detal (którego nie powinno być niemniej, z tym się zgadzam)
    O ile czegoś nie przeoczyłem, to o drganiach lewarka na forum jest jedna relacja i to nie właściciela, a kogoś kto się Giulią przejechał na jeździe testowej, a więc najwyżej kilka minut. Być może te drgania znikną po "ułożeniu" poduszek, przejechaniu kilku tysięcy kilometrów. Pamiętajmy, że to pierwsze egzemplarze, jakieś tam bolączki będą miały.
    Is it the Truth or your image that makes your life worth livimg?

  3. #63
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Zabawnie się czyta wypowiedzi właściciela kilkunastoletniego auta o wyższości 159 nad Giulia.
    Miałem 156, przy zmianie auta dwukrotnie próbowałem kupić 159(Tbi) - dwukrotnie sie odbiłem, mimo odchudzenia to wciaż jest cięzka krowa jak na swoje wymiary i słabe silniki. Wyglądem, zgadzam się - 159 na swój czas a nawet po dziś dzień jest genialna. Ale to takie sobie auto wewnątrz.
    Czy RWD to kłopot przy dzisiejszej technice - nie sądzę. Plusów tego rozwiązania jest duzo więcej - rozkład mas, prowadzenie, mniejsze zuzycie elementów przeniesienia napędu i wnętrza(choćby przez mniejsze drgania).
    Giulia też nie jest idealna - ale 120k za auto z tylnym napędem, dobrym silnikiem i wcale nie tak ubogo wyposażone(navi, 2 strefowa klima) to jest bardzo dobra oferta, powiedziałbym że najlepsza w klasie na rynku.
    Co do tekstu że 20k in minus w cenie nie robi różnicy - AHAHAHA, ludzie dochodzą do statusu w którym moga sobie pozwolić na takie auto m.in dzięki oglądaniu każdej złotówki 2 razy, ale forumowy ekspert w 156 uważa ze mając 150k na auto mozna lekka ręką wyj..c 20k.
    20k różnicy w cenie między Giulią Q a BMW M3 też robiłoby róznice, uwierzcie.

  4. #64
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał BoL Zobacz post
    O ile czegoś nie przeoczyłem, to o drganiach lewarka na forum jest jedna relacja i to nie właściciela, a kogoś kto się Giulią przejechał na jeździe testowej, a więc najwyżej kilka minut. Być może te drgania znikną po "ułożeniu" poduszek, przejechaniu kilku tysięcy kilometrów. Pamiętajmy, że to pierwsze egzemplarze, jakieś tam bolączki będą miały.
    Jeździłem 2 dni Giulią 2.2 z przebiegiem około 10.000 km i drżenie lewarka jest faktem. W niczym ono nie przeszkadza, jest zupełnie niezauważalne podczas jazdy, ale faktem jest, że lewarek lekko drży.

    Większą wadą jest dźwięk silnika diesla na zimnym silniku. Ale nie jeździłem też żadnym innym dieslem, który miałby ciekawszy ten dźwięk. Przyjmuję, że taki urok diesli w każdej marce.

    Cytat Napisał srekal34 Zobacz post
    Giulia też nie jest idealna - ale 120k za auto z tylnym napędem, dobrym silnikiem i wcale nie tak ubogo wyposażone(navi, 2 strefowa klima) to jest bardzo dobra oferta, powiedziałbym że najlepsza w klasie na rynku.
    Potwierdzam. To auto w wersji dla biznesu w tej cenie, jeśli porównać do konkurencji, to daje naprawdę dużo. Xenony, nawigacja, czujniki parkowania. W zasadzie brakuje tylko ładnej felgi, bo na żadnej seryjnej 16" i 17" to auto nie wygląda.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 09-02-2017 o 12:51

  5. #65
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    Najgorsze w tej cenie jest to, że jest tyle opcji do dokupienia i ciężko z nich zrezygnować bo wszystko jest w zasadzie fajne :-)

  6. #66
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Ten problem w wersji Business nie istnieje bo wiekszości rzeczy dokupić nie możesz

  7. #67
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Jeździłem 2 dni Giulią 2.2 z przebiegiem około 10.000 km i drżenie lewarka jest faktem. W niczym ono nie przeszkadza, jest zupełnie niezauważalne podczas jazdy, ale faktem jest, że lewarek lekko drży.

    Większą wadą jest dźwięk silnika diesla na zimnym silniku. Ale nie jeździłem też żadnym innym dieslem, który miałby ciekawszy ten dźwięk. Przyjmuję, że taki urok diesli w każdej marce.


    Potwierdzam. To auto w wersji dla biznesu w tej cenie, jeśli porównać do konkurencji, to daje naprawdę dużo. Xenony, nawigacja, czujniki parkowania. W zasadzie brakuje tylko ładnej felgi, bo na żadnej seryjnej 16" i 17" to auto nie wygląda.
    felga 17 sport calkiem calkiem, widzialem na zywo i wyglada fajnie. jest dostepna dla wersji giulia wiec i dla business. i przynajmniej na pojskie drogi pozostaje komfort, bo od 18 juz sa tylko run flaty

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał srekal34 Zobacz post
    Ten problem w wersji Business nie istnieje bo wiekszości rzeczy dokupić nie możesz
    wszystkiego nie mozna dokupić , ale to byloby bez sensu, bo cena golasa + duzo dodatkow przebilaby cene veloce z tym wszystkim

  8. #68
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    401

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    felga 17 sport calkiem calkiem, widzialem na zywo i wyglada fajnie. jest dostepna dla wersji giulia wiec i dla business. i przynajmniej na pojskie drogi pozostaje komfort, bo od 18 juz sa tylko run flaty
    na 18" jest zaskakująco wysoki komfort jazdy w Giulii, o niebo lepiej niż w Giuliecie na 18" (Giulia ma wyższy profil opony od Giulietty)

  9. #69
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    Trudno się dziwić, skoro jest większe/cięższe auto niż Giulietta to i profil wyższy. W Giuli na 17 jest taki sam profil jak w 159, ale większe felgi mają niższy profil niż 159 i do tego Run Flaty, i może zrobić się twardo >=18"
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    401

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Trudno się dziwić, skoro jest większe/cięższe auto niż Giulietta to i profil wyższy. W Giuli na 17 jest taki sam profil jak w 159, ale większe felgi mają niższy profil niż 159 i do tego Run Flaty, i może zrobić się twardo >=18"
    Dlatego piszę Ci, że komfort na 18" jest naprawdę w porządku w Giulii - wybór 18" nie oznacza rezygnacji z komfortu, tak jak to wyżej zasugerowałeś

Podobne wątki

  1. [Giulia] Giulia Sportwagon...?
    Utworzone przez Andreus1979 w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 145
    Ostatni post / autor: 15-03-2017, 20:45
  2. giulia
    Utworzone przez gibson w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-08-2016, 08:23
  3. Giulia - 50 urodziny!
    Utworzone przez Archi w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 07-08-2012, 09:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory