Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 55

Temat: Trochę problemów 1.9 mjtd 150km

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Cytat Napisał kastasqad89 Zobacz post
    Poczytaj jak robić logi i wrzuć na forum bo korekty chyba masz nie za bardzo.
    Korekta pierwszego, jak go tam butowałem w połowie tej tabelki chyba za wysoki odchył, szykować się na wtrysk do wymiany?



    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  2. #22
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Jarosław
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    213

    Domyślnie

    jak podepniesz kod kompa to masz w programie zakładkę wykresy i wtedy na 4 biegu 1500 obrotów pedał w podłogę aż do 4000 obrotów i wrzuć wykresy wtedy bo na nich najlepiej widać co jest nie tak. Tylko nie zaznaczaj od razu wszystkiego czyli korekt powietrza doładowania itp bo później nie można się odnaleźć. zrób osobno korekty osobno zamierzaną i zmierzoną dawkę powietrza tak samo doładowania egr .

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Przepływomierz zamówiłem zły nie po nr katalogowy tylko w aukcji ze do Alfy no to myk i odsyłam...
    Pytanie załączam zdjęcie na dole intercoolera jest wyjście do turbiny po zdjęciu węża tam w tym wyjściu na dole było trochę oleju tak z 30-40 ml czy to jakiś zły objaw?


    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Czekam nadal na przeplywke, kolejne moje pytanie o fotel kierowcy, rusza się oparcie i trochę siedzisko, denerwuje przy hamowaniu, fotel na mocowaniach dokrecony, samo oparcie jakby ma luzy, idzie coś z tym zrobić?

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Temat umarł od kilku dni widzę ja już z ostatnim pytaniem, przepływomierz założony wężyki od zaworu doładowania sprawdzone, auto ciutke lepiej i nie mam błędu przepływomierza ale nadal muł do 3tys, ogólnie pierwszy wtrysk jest chyba lipa dym w jego okolicy po odpaleniu i wyraźnie słyszalne stukanie daje link na yt czy to możliwe że muł od wtrysku? https://youtu.be/Yo9lLcbWz_M

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  6. #26
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Didi1102
    Dołączył
    12 2016
    Mieszka w
    Czernica
    Auto
    156sw
    Postów
    255

    Domyślnie

    Dolot szczelny? Mala dziura moze go zmulać a błędu nie wywali

    : O.o :

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Szukanie igły w stogu siana...
    Czy po pełnym zaślepieniu EGR bez jego usuwania z ECU da radę zobaczyć czy on czy musi być w pełni usunięty?
    Może to on w sumie niby chodził ale może coś z cewka choć błąd się nie pojawia, czy możliwa awaria egr do tego stopnia bez błędu?

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Zaślep na chwilę całkiem EGR. Olej błąd jak się pojawi na desce. Wężyki dobrze podłączone od podciśnienia - nie zamienione? Jak dym spod wtrysku to znaczy coś nie tak. Zrób próbę przelewową i sprawdz korekty po dłuższej trasie (odbiorniki prądu odłączone). Zdejmij kalpę gaszącą, umyj ją i zobacz co jest pod nią - wejście do kolektora bez syfu? Filtr powietrza nowy? Czyściłeś czujnik ciśnienia (ten z tyłu kolektora)? Overboost czyszczony? Jak masz kanał to zrzucaj turbinę, zmienna geometria ma być wypolerowana. To jest moim zdaniem taki standard by silnik powrócił do pełni sprawności. Zrobiłem wszystko i zaczęło wciskać w fotel, pod czerwone idzie bez zająknięcia.

    A fotel - musisz wyjąć i rozkręcić.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 mJTD 16V
    Postów
    80

    Domyślnie

    Dziękuję dobry człowieku za odpowiedź
    Z wszystkiego wiem że wężyki ok, a czujnik ciśnienia doładowania czyszczony, reszta do zrobienia. Będę działał tylko się ociepli w garażu.

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Dziurę przy gwałtownym naciśnięciu pedału gazu zniwelują stalowe rury zamiast gumowych Olej w dolocie będzie, gdyż masz tam skropliny z odmy.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] 1.6 MJTD czy 2.0 MJTD z TCT
    Utworzone przez adasch w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 11-10-2016, 05:39
  2. Alfa się sypie;( trochę problemów
    Utworzone przez przemek1126 w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 22:26
  3. Tłumik z 2,4 jtd to 1,9 Mjtd
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-12-2013, 19:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory