Zestawy filtrów na alledrogo - UFI 250zł + dostawa, Filtron 288zł + dostawa, sprzedawca jest użytkownikiem tego forum
[MENTION=47204]bobby[/MENTION] [MENTION=20089]epsonix[/MENTION]
Dzięki wielkie, ten Shell prezentuje się racjonalnie. [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] liquimoly ma ceny tych olejów wyższe niż Penrite Enviro+Natomiast Meguin toleruje DPF jedynie w MEGOL LOW EMISSION 5W40, jak to się ma w stosunku do tego Shella, którego zaproponował [MENTION=47204]bobby[/MENTION]? No i zostaje Motul 8100 X-clean C3 5W40.
Meguin MEGOL LOW EMISSION 5W40, Motul 8100 X-clean C3 5W40 i Shell Helix HX7 ECT 5W-40, nadają się do DPFa, mają normę ACEA 3 i oscylują w cenach 120-170zł za 5L, także bardzo racjonalnie. Który z tych trzech wydaje się najlepszy?
PS.
"Rozumiem Cię, dopóki nie zdecydujesz czy auto zostaje z Tobą nie chcesz po prostu dużo inwestować."
Dokładnie
PS2.
"Ktoś kiedyś powiedział, że zakup Alfy to jak kupno 350z na raty"
Szukam czegoś nadającego się do jazdy zimą ;p Mój mechanik od Audi, artysta, tylko klepał 350z, 370z i Jaguary XF po pierwszych mrozach ^^
Ostatnio edytowane przez gziemzik ; 20-02-2017 o 18:55
Z tej trójki Meguin bo to jest produkt Liqui Moly tylko bez marketingowej otoczki, chociaż LM TopTec 4100 tez można kupić poniżej 150zł http://lejolej.pl/pl/p/Liqui-Moly-To...100-5W40-5L/74
Z filtrami UFI rożnie bywa u mnie UFI od powietrza po 12K km wyglądał jak szmata, a Knecht notabene produkowany w Chinach wyglądał bez porównania lepiej. I nie pisze tu o stopniu zabrudzenia, a wyraźnym zużyciu filtra. Ufi był wyblaknięty i powyginany.
A filtrów Knechta nie robi czasem Mahle właśnie w Chinach? Jeśli tak to G jakich mało.
Poziom zabrudzenia filtra powietrza też nie łatwo określić, same filtry różnią się odcieniem papieru z jakiego są wykonane.
Mann jest ciemniejszy i po roku wizualnie wygląda na mniej brudny niż jaśniejszy filtron.
Dla mnie to że filtr się brudzi jest świadectwem tego że dobrze filtruje i zatrzymuje brud.
Jeśli chodzi o deformacje ti nigdy nie zauważyłem aby wystepowały w moich autach.
Lm dobry olej, z 50kkm na nim zrobiłem i dawał radę do 12kkm.
Dlatego wyraźnie pisałem, ze nie chodzi o zabrudzenie, a o stan filtra. Szkoda, że poleciał w kosz i nie zrobiłem fotki. Myślę, że do książkowego interwału by nie dotrwał tak był powyginany i poskręcany.
Marka Knecht należy do koncernu Mahle, tak samo jak Filtron należy do Mann+hummel. Nie ważne gdzie produkuje się produkt, a jak działa kontrola jakości w fabryce. UFI ma fabryki również Chinach, Indiach i Tunezji. Miałem okazje być w fabryce Mahle w Polsce i kontrola jakości stoi na najwyższym poziomie, a te jak to mówisz G jakich mało są stosowane na pierwszy montaż w wielu koncernach motoryzacyjnych i to nie tylko filtry ale np. tłoki, tuleje cylindrów i setki innych części produkowanych przez koncern, który jest jednym z największych na świecie. Dlatego filtr byle jaki oby markowy czy to UFI, Filtron, Mann, Knecht czy Bosch wszystkie będą ok.
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 20-02-2017 o 19:21
Miałem filtr paliwa Mahle (w pudełku Knechta). Był niedrożny, z fabryki w Chinach. G jakich mało. Widać kontrola jakości o której mówisz, ma problemy w tamtej fabryce. Może w innych jest lepiej. Tego z Chin na pierwszy montaż nie ładują.
W jakich autach siedzą podzespoły: tłoki, tuleje cylindrów i setki innych produkcji Mahle z pierwszego montażu? Wątpię, że to te z Chin.
Ostatnio edytowane przez bobby ; 20-02-2017 o 19:39
W fabryce której byłem robią miedzy innym pod VAG, PSA i Mercedesa. Miałem okazje być na odlewni aluminium gdzie odlewane są tłoki oaz na odlewni żeliwa gdzie odlewane są tuleje.
Masz wyżej napisane. EOT