Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Tarcie opony 205/45 17" o nadkole

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar topgear68
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    SZA
    Auto
    Stelvio B-Tech 280KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    U mnie pełny w prawo wygląda tak:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20170222_120650.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	96.6 KB
ID:	222469

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Śrem
    Auto
    MiTo 1.4T-Jet 114kW, 2008r.
    Postów
    37

    Domyślnie

    Cytat Napisał topgear68 Zobacz post
    U mnie pełny w prawo wygląda tak:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20170222_120650.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	96.6 KB
ID:	222469
    Dzięki wielkie, wygląda na to że u mnie jest o prawie 1/4 obrotu dalej, to samo w lewą stronę. Jak kręcę do takiego kąta jak na Twoim zdjęciu, to nic nie obciera.
    Coś chyba jest na rzeczy z tymi ogranicznikami skrętu kół. Czy ktoś może potwierdzić, że MiTo powinno mieć jakieś ograniczniki?

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar topgear68
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    SZA
    Auto
    Stelvio B-Tech 280KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    Może to być trop w dobrym kierunku bo chyba wspomaganie nic do tego nie ma?

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Wygląda to jakby ktoś maglownicę włożył z innego auta (i jest za duży skręt)? Wpisz swój VIN w eper i sprawdź po numerze fabrycznym czy się zgadza z tym co masz na korpusie
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 22-02-2017 o 21:46

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Śrem
    Auto
    MiTo 1.4T-Jet 114kW, 2008r.
    Postów
    37

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Wygląda to jakby ktoś maglownicę włożył z innego auta (i jest za duży skręt)?
    Auto dostało w koło, maglownica nie od MiTo to podejrzenie kumpla, sprawdzę jak tylko będę miał dostęp do kanału i dam znać jak to wygląda, dzięki za wstępną diagnozę

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Brzmi sensownie.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  7. #17
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    GTC
    Auto
    Giulietta 1.4 Multiair 170 + TCT '12
    Postów
    119

    Domyślnie

    Podobny efekt był w aucie innej marki po zamianie maglownicy na "identyczną". Okazało się, że jednak miała inne oznaczenie (1H0 zamiast 3A0 na początku) i pochodziła z innego, węższego nieco auta (Golf 3 zamiast Passat B4). Efekt był odwrotny - potwornie duży promień skrętu.

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    MiTo 120KM
    Postów
    30

    Domyślnie

    Cytat Napisał dikileiden Zobacz post
    Ja też mam przetarte nadkola z lewej i z prawej .Tylko że u mnie chyba przetarte w innym miejscu . Zamówiłem nowe nadkola . Moje auto absolutnie bezwypadkowe . Zbieżność i geometria OK .
    Jak zamontujesz to daj znać czy problem zniknął. Mam identyczna sytuację tj. opony i koła zgodne z książką, brak przygód itd. a opony jednak delikatnie przycierają nadkola przy pełnym skręcie.

Podobne wątki

  1. Felgi, opony, ocieranie o nadkole
    Utworzone przez grzechopl w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-11-2013, 12:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory