Ja tak zrobiłem. 300 zł mnie kosztowało i parę dni. Zrobili z aluminium, po anodowali na czarno, pełna profeska. Jak się zdecydujesz to 5 razy przemyśl projekt i wymiary, musiałem leciutko ingerować szlifierką
Nie wiem jakie dokładnie cross ma brembo i tarcze ale adapter musi spełnić pewne założenia - grubość, minięcie się otworów i odpowiednie odsunięcie zacisku od zwrotnicy żeby uszy zacisku nie oparły się na uszach zwrotnicy. A tolerancje muszą być mniej niż milimetrowe.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Crosswagon ma te same zaciski co duże GTA z radialnym mocowaniem.
slavol projekt sam rysowałes czy dawałes zestaw i robili adaptery ??
Sam rysowałem, ale ja zakładałem duże brembo ze 166-tki. Z adapterem radialnym będziesz miał kłopot i raczej wysyłałbym zestaw (zacisk, tarcza, zwrotnica) i będzie drożej.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Może odezwie się ktoś kto przerabiał akurat taki setup ale był mało popularny bo dostępność zacisków marna i ceny wysokie.
Jak się czujesz na siłach to działaj sam. A co do ceny za adaptery to nie są związane z tym że rysunku nie dostaną tylko wykonanie bardziej skomplikowane.
A zaletą wysyłki klamotów to gwarancja poprawności zwymiarowania i wykonania, jak szukałem firmy to niektóre z wymiarów nie chciały robić.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Jestem na etapie kupna przewodów w stalowym oplocie z firmy Hel i mam pytanie. Które najlepiej podejdą do mojego setupu?
AR 156 2.5 V6, Brembo z AR 166 z adapterem pod 330mm od GTA.
Konkretnie chodzi mi o to czy brać model do 2.5, do GTA czy może od 166 tak żeby pasowała długość i króćce.
Do GTA, są troszkę dłuższe od "zwykłych". Od 2.5 też da się założyć ale są lekko naciągnięte (większy zacisk i inne umiejscowienie wlotu). Więc jak kupujesz to dłuższe.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Ok. Dzięki za odpowiedź :-). W takim razie jutro zamawiam.
Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka